فروش اقساطی رفاه آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ دوازدهم بهمن‌ماه و موازی با طرح «فجر تا فطر»، این بنگاه اقتصادی خصوصی، در تازه‌ترین گام از خدمت‌رسانی‌های نوین خود، خرید اقساطی با ساده‌ترین شرایط را راه‌اندازی کرد.

در این طرح مشتریان می‌توانند بدون کارمزد و نیاز به ضامن تا سقف سیصد میلیون ریال تسهیلات دریافت نمایند. این طرح در فاز اول در شعبات هایپر و اکسترا در دسترس است و در ادامه در تمامی شعب فروشگاه رفاه فعال خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های این طرح می‌توان به مواردی همچون: اقساط شش‌ماهه، بازپرداخت راحت، خرید تنها با چک صیادی، در دسترس بودن بهترین برندها، خرید کالاهای طرح فجر تا فطر، شوینده، خرید لوازم خانگی، غذایی و ...  اشاره کرد که در شعبات فروشگاه رفاه در سراسر ایران پوشش داده می‌شود.

با اعلام جناب آقای دکتر سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در طرح « فجر تا فطر » ۳۴ قلم کالا که جزو کالاهای اساسی و مصرفی مردم است، با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد عرضه می شود تا بازار مصرف در ایام عید و ماه مبارک رمضان با آرامش و قیمت های متعادل همراه باشد.

آیین رونمایی از طرح ویژه « از دم قسط » در فروشگاه رفاه شعبه زرتشت در تهران و با حضور دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل این بنگاه اقتصادی، سهامداران، مدیران و همچنین مشتریان این فروشگاه برگزار شد.

دکتر نمازی مدیرعامل رفاه در حاشیه این خصوص اظهار داشت: این تسهیلات در راستای طرح « فجر تا فطر » که در زمینه تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان است، برای رفاه مردم شریف ایران طراحی شده است.

فروشگاه رفاه این روزها با طرح‌هایی همچون؛ فروش اینترنتی، فروش اقساطی، توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار سعی بر وظیفه همیشگی خود یعنی یاری رسانی به هموطنان عزیز دارد.

مشتریان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تنها با همراه داشتن چک صیادی، بدون کارمزد و با اقساط بلند مدت از شعبات رفاه خرید نمایند، همچنین نیازی به هیچگونه پیش پرداخت نیست.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در سال‌های اخیر همواره نقش موثری در نظام تامین و توزیع کالاهای مصرفی خانوارهای ایرانی داشته و از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.