آخرین فرصت خرید نهال گلابی و به در سال 1401

آشنایی نهال گلابی:

درخت گلابی از خانواده گل سرخیان است و بیش از ۱۲۰ رقم گلابی در جهان وجود دارد. درختان گلابی در ابتدا در کشورهای آسیای شرقی و چین رشد میکردند. اما امروزه گلابی به پنجمین محصول باغی در سرتاسر جهان تبدیل شده است.

ویژگی بارز میوه نهال گلابی آبدار و شیرین بودن آن است که دارای طعم و مزه‌ای بهشتی است. نهال گلابی بطور میانگین دارای ۳ متر ارتفاع می‌باشد. روی شاخه‌ها و تنه نهال گلابی ترک‌های طولی و پوستی ضخیم کشیده شده. برگ‌های نهال گلابی نازک و دمبرگ آنها تا حدودی بلند می‌باشد. گلبرگ‌های نهال گلابی صورتی روشن تا سفید بوده و میوه های آن کروی کشیده هستند. انواع مختلفی از نهال‌های گلابی وجود دارد که باغدار با توجه به شرایط اقلیمی خود رقم مناسب را انتخاب و شروع به کاشت آن می نماید.

بهترین ارقام نهال گلابی:

در این قسمت میخواهیم شما را بهترین ارقام نهال گلابی آشنا کنیم:

نهال گلابی درگزی:

نهال گلابی درگزی با عمر مفیدی ۳۰ سال از جمله محبوب‌ترین نهال‌های گلابی در ایران به حساب می آید. میوه‌های این نهال سایز مناسبی دارند و خوشمزه هستند و از طرفی این میوه‌ها از قابلیت نگهداری در انبار بالایی برخوردارند که همین موضوع باعث محبوبیت این نهال شده و بسیاری آن را بهترین نهال گلابی، برای باغداران ایرانی می‌دانند.

نهال گلابی بیروتی:

میوه این نهال گلابی بیروتی قابلیت انبار کردن برای مدت طولانی را دارد. این میوه‌ها بیضی شکل هستند و رنگی متمایل به سبز زیتونی دارند که در برخی قسمت‌ها رنگ صورتی و قرمز با آن ترکیب شده است. گلابی به‌دست آمده از درخت نوع بیروتی، آبدار و شیرین است و از محبوبیت بالایی در بازار میوه برخوردار است.

نهال گلابی شاه میوه:

زادگاه اصلی گلابی شاه میوه، کشور عزیزمان می باشد و به همین دلیل محبوبیت بالایی در بین علاقه مندان به کاشت گلابی در استان های مختاف کشورمان دارد. میوه این نهال از بهترین گلابی‌ های بازار از لحاظ اندازه و مزه است اما نکته منفی آن در مقایسه با سایر ارقام درخت گلابی موجود در ایران را می‌توان مدت زمان کوتاه نگهداری آن در انبار دانست. از هنگام چیدن میوه‌ها تا زمان مصرف نهایت ۳ ماه می‌توان از گلابی‌ها در انبار نگهداری نمود.

نهال گلابی شاه آنجو:

گلابی آنجو را شاید بتوان به لحاظ ظاهری یکی از متفاوت‌ ترین انواع گلابی دانست. رنگ خاص میوه این نهال باعث شده تا بتوان به راحتی آن را از سایر گونه‌های گلابی متمایز کرد. میوه نهال گلابی آنجو به رنگ قرمز و به شکل کروی بوده و هر یک عدد از آن در حدود ۳۰۰ گرم وزن دارد که از این حیث در مقایسه با سایر گلابی‌ها اندازه آن متوسط طبقه بندی می‌شود.

(جهت خرید نهال گلابی و مشاهده ارقام دیگر نهال گلابی به سایت غرب نهال مراجعه نمایید)

آشنایی نهال به

آشنایی نهال به:                   

نهال به هم خانواده سیب محسوب می‌شود. نهال به دارای میوه‌های درشت، گوشتی، زرد رنگ، سفت و دارای پرز می باشد. منشاء نهال به جنوب شرق آسیا می‌باشد که قدمت آن به ما قبل تاریخ برمی‌گردد. ایران، چین، ازبکستان، ترکیه، نیوزلند از جمله کشورهای تولید کننده میوه به هستند.

ازجمله نهال‌هایی که میوه زیادی تولید می‌کنند می‌توان به، میوه به اشاره کرد. نهال به از جمله نهال‌هایی می‌باشد که به نور علاقه مند است و در سایه یا مناطق که نورگیر نمی‌باشند پتانسیل باردهی وتولید ندارد و برگ‌هایش زرد و دچار ریزش می‌شوند، لازم به ذکر است اگر شرایط مناسب محیطی را تامین کنید، احداث باغ میوه به برایتان سودآور خواهد بود.

میوه به بیشتر برای تولید انواع مربا، شیرینی و مارمالاد مناسب است. نهال به ارقام مختلفی دارد که دارای ویژگی‌های متفاوتی نیز می باشند، برخی میوه‌های بزرگ و با بافت سبک و برخی دیگر بسیار سنگین و سفت هستند.

بهترین ارقام نهال به:

در این قسمت میخواهیم شما را بهترین ارقام نهال به آشنا کنیم:

نهال به اصفهان:

برای نام بردن از بهترین درخت به، می‌توان بدون معطلی به نهال به اصفهان اشاره کرد. شکل ظاهری این درخت شبیه به کوزه است که در میان باغداران به نهال به کوزه‌ای نیز معروف است. همان‌طور که از نام این میوه مشخص است، زادگاه یا زیستگاه اصلی آن استان اصفهان است.

نهال به قرمز:

در کنار رنگی متفاوت، چیدمان میوه‌ها بر روی شاخه‌های درخت نیز جذابیت آن را دو برابر کرده است. میوه‌های این درخت به شکل مساوی بر روی شاخه‌ها رشد کرده و بزرگ می‌شوند. کشور ایتالیا، زیستگاه اصلی بهترین درخت به بوده و در کشور ما ایران نیز شرایط کاشت آن در مناطق مختلفی وجود دارد.

نهال به محلی وحشی:

نهال به محلی وحشی یک رقم ایرانی است. این رقم برای کاشت در مناطق معتدل و نیمه سرد در کشورمان بسیار مناسب است. با باردهی بالا و محصولات با کیفیتی که دارد؛ نظر اکثر باغداران را به خود جلب نموده است. میوه به محلی وحشی به رنگ زرد و شکل کروی دیده میشوند. این میوه بسیار خوشمزه و شیرین و معطر است.

(جهت خرید نهال به و مشاهده ارقام دیگر نهال به، به سایت غرب نهال مراجعه نمایید)

خرید نهال گلابی و به از غرب نهال

خرید نهال گلابی و به از غرب نهال:

در این مطلب به طور کامل در مورد نهال گلابی و به صحبت کردیم. با توجه به موارد گفته شده شما عزیزان و کشاورزان زحمت کش، به راحتی می توانید نسبت به تهیه نهال گلابی و به برای احداث باغ خود اقدام نمایید. کارشنان فروش ما در غرب نهال آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند.

به عنوان بخشی از خدمات گروه غرب نهال می توانید به احداث باغ، احداث فضای سبز، پیوند زدن، هرس درختان و ... اشاره نمود. نهالستان غرب نهال با داشتن متخصصین در زمینه های مختلف تولید و کشت نهال گلابی و به می تواند راهنمایی های لازم را برای دستیابی به نتایج مطلوب به کشاورزان ارائه دهد.

شما میتوانید برای خرید نهال گلابی و نهال به، با شماره ۰۹۰۲۶۵۱۳۲۰۹ از طریق تماس تلفنی و واتساپ در ارتباط باشید و جهت مشاهده تمامی ارقام به سایت gharbnahal.ir مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.