آنلاین سازه نماینده فروش مقاطع فولادی کارخانه‌ های کشور

نکته قابل توجه در خرید محصولات فولادی از این شرکت، قیمت مناسب آن نسبت به سایر شرکت‌های عرضه کننده می‌باشد. آنلاین سازه با کارخانه های فولادی کشور رابطه‌ای مستقیم دارد. از این رو تمامی محصولات را با قیمت کارخانه تهیه کرده و در اختیار خریداران قرار می‌دهد. پس در صورتیکه برای مصارف گوناگون خود به مقاطع فولادی اعم از انواع میلگرد (ساده، آجدار، میلگرد بستر) تیرآهن، شمش، ورق، لوله، پروفیل یا سایر موارد این چنینی نیاز داشته باشید، می‌توانید آن ها را به کیفیتی بالا و قیمتی مناسب از آنلاین سازه خریداری کنید.

دارا بودن مجوزهای لازم برای فروش مقاطع فولادی

یکی از اولین فاکتورهایی که توسط خریداران مقاطع فولادی باید مورد بررسی قرار بگیرد، مجوزهای شرکت های فروشنده این محصولات می‌باشد. آنلاین سازه تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت در این زمینه را از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، صنف آهن فروشی و ثبت شرکت در سازمان ثبت اسناد و املاک ایران دریافت کرده است. علاوه بر آن، این شرکت زیر نظر سازمان امور مالیاتی کشور فعالیت داشته و به خریداران فاکتور رسمی ارائه می‌دهد. بنابراین می‌توانید با خیالی راحت، خرید محصولات فولادی را از طریق این شرکت انجام دهید.

دریافت مجوزهای فروش آنلاین

خرید غیر حضوری انواع کالا و خدمات تا حد زیادی برای مشتریان اهمیت دارد. این موضوع در حوزه آهن و فولاد هم صادق بوده و در صورت فراهم شدن امکان خرید محصولات به شکل آنلاین، به میزان قابل توجهی در هزینه و زمان صرفه‌جویی خواهد شد. آنچه که در این رابطه اهمیت دارد، داشتن مجوزهای لازم است تا مشتریان بدون نگرانی، خریدشان را به صورت آنلاین انجام دهند. شرکت آنلاین سازه تمامی مجوزهای مورد نیاز برای فروش آنلاین آهن آلات را از سازمان های مربوطه دریافت کرده تا خریداری جهت ثبت سفارش غیر حضوری، مشکلی نداشته باشند.

اعتبار و تامین آهن آلات پروژه های مختلف

ارائه محصولات با کیفیت، تنوع در مقاطع فولادی و برندهای تولیدکننده و قیمت مناسب باعث شهرت این شرکت در حوزه فروش محصولات فولادی گردیده است. در همین راستا، بسیاری از سازمان های دولتی، خصوصی و نیمه خصوصی محصولات فولادی مورد نیاز خود برای پروژه های گوناگون را از طریق این شرکت تامین می‌کنند. آنلاین سازه افتخار دارد که آهن آلات و مصالح فولادی مورد نیاز پروژه های زیر را تامین کرده است:​

تنوع در محصولات و برندهای فولادی

مزیت دیگر استفاده از خدمات شرکت آنلاین سازه، تنوع بالای آن در ارائه محصولات فولادی است. به عبارت دیگر، شما می‌توانید انواع مقاطع اعم از میلگرد، تیرآهن، هاش، ورق های فولادی، لوله و پروفیل، نبشی، ناودانی، سپری، شمش و سایر مقاطع فولادی را از طریق آنلاین سازه تهیه کنید. این شرکت در زمینه ارائه ورق آلومینیوم و استنلس استیل نیز فعال است. علاوه بر آن، محصولات این شرکت از نظر برند نیز تنوع بالایی دارد. کارخانه های فولاد کوثر اهواز، فولاد اکسین اهواز، فولاد نیشابور، فولاد میانه، ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه برخی از مهمترین برندهایی هستند که محصولات شان توسط این شرکت عرضه می‌شود.

ارائه مشاوره رایگان

نکته حائز اهمیت حین تأمین مصالح برای پروژه‌های مختلف، انتخاب بهترین انواع موجود و در عین حال تهیه آن‌‌ها با قیمت مناسب است. در صورتی که اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید، کارشناسان آنلاین سازه به صورت رایگان مشاوره های لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند. جهت استفاده از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این شرکت، کافی است در ساعات کاری با شماره ۹۰۰۰۰۰۱۱ تماس حاصل نمایید. دریافت اطلاعات در مورد مصالح مناسب برای هر پروژه، موجود بودن محصول در انبار و آخرین قیمت محصولات فولادی مختلف اعم از قیمت میلگرد که به دلیل تعدد زیاد صاحبان بار این محصول ممکن است در بازار متغیر باشد، از این شرکت جویا شوید.

نحوه خرید محصولات فولادی از آنلاین سازه

نحوه خرید محصولات فولادی از آنلاین سازه

این شرکت معتبر در زمینه تامین و و عرضه مقاطع فولادی، راههای مختلفی را جهت خرید این محصولات پیش روی مشتریان قرار داده که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به روش های آنلاین، تلفنی و حضوری اشاره کرد. به این ترتیب، مشتریان با توجه به شرایط خود، می‌توانند بهترین شیوه ممکن جهت تامین مقاطع مورد نیازشان را انتخاب نمایند.

خرید آهن آلات به صورت تلفنی

از رایج ترین و آسان‌ترین راههای استعلام قیمت و خرید مقاطع فولادی، تماس تلفنی است. شما می‌توانید در ساعات کاری با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط برقرار کرده و از راهنمایی‌ها و مشاوره هایشان به صورت رایگان بهره‌مند شوید. همچنین امکان استعلام آخرین و دقیق‌ترین قیمت‌ها، با تماس و ارتباط تلفنی امکان‌پذیر است. شماره 90000011 امکان تماس رایگان با این شرکت و ایجاد ارتباط با بخش‌های مختلف از جمله واحد فروش را برای شما فراهم می‌سازد.

خرید حضوری آهن آلات

مشتریان در صورت تمایل، می‌توانند با حضور در شرکت آنلاین سازه و ارتباط حضوری، سفارش خود را انجام دهند. جهت این امر کافی است که به دفتر مرکزی شرکت آنلاین سازه واقع در شهر تهران، میدان آزادی، بزرگراه فتح. بعد از میدان شیر پاستوریزه، فتح ۱۳، مجتمع تجاری و اداری پایتخت، طبقه ی اول، واحد B20، گروه ساختمانی آنلاین سازه مراجعه نمایید.

خرید آنلاین آهن آلات

ساده‌ترین روش مشاهدۀ قیمت های روز مقاطع فولادی از شرکت آنلاین سازه، روش اینترنتی است. پش از مشاهدۀ قیمت ها، می توانید خرید خود را به صورت آنلاین (اینترنتی) انجام دهید. چرا که شرکت آنلاین سازه تمامی مجوزهای مورد نیاز برای فروش آنلاین را دریافت کرده و سامانه ای جامع برای انجام این کار راه اندازی نموده است. مشتریان با ورود به سامانه اینترتنی این شرکت به نشانی اینترنتی onlinesazeh، می‌توانند آخرین قیمت مقاطع فولادی مختلف را استعلام گرفته و نسبت به ثبت سفارش آنلاین اقدام نمایند. قیمت ورق، آرماتورها و سایر مقاطع فولادی را می توانید به صورت آنلاین در وبسایت، از منوی فروشگاه آهن آلات، در لیست جداول قیمت ملاحظه نمایید.

ورق

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.