ویژگی طرح لایه باز لوح تقدیر و لوح سپاس چیست؟

همان‌طور که گفتیم این طرح می‌تواند تبلیغاتی یا غیر تبلیغاتی باشد و درصورتی‌که این لوح یک هدیه تبلیغاتی برای شرکت باشد، نیازمند یک طراحی شیک و حرفه‌ای است. انتخاب طرح موردنظر برای لوح، به عوامل مختلفی مانند سلیقه و نظر شخص، سازمان یا شرکت بستگی دارد. در ادامه همراه ما باشید تا با طرح لایه باز لوح تقدیر آشنا شوید.

لوح تقدیر و لوح سپاس چیست؟

طرح لوح تقدیر و لوح سپاس در اصل یک هدیه تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی است که برای قدردانی از زحمات و تجربه افراد آماده می‌شود. یکی از مزیت‌های اصلی این لوح، ماندگاری طولانی‌مدت آن است؛ زیرا معمولا آن را داخل کمد، روی میز یا روی دیوار قرار می‌دهند و بعد از هر بار دیدن آن انرژی مضاعفی به خود هدیه می‌دهند. یکی دیگر از مزایای این طرح که جا دارد در این قسمت به آن اشاره کنیم، لوح تقدیر لایه باز و لوح سپاس است که برای شما قیمت مقرون به صرفه‌ای را نسبت به دیگر هدایا به همراه دارد، بدین‌وسیله با یک تیر دو نشان زده‌اید و علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، از فرد یا سازمان موردنظرتان نیز قدردانی را به جا آورده‌اید.

طرح لایه باز لوح تقدیر خام چیست؟

طرح‌های تقدیرنامه شامل دو دسته لوح تقدیر و حکم قهرمانی می‌باشد. لوح تقدیر در مناسبت‌ها و موضوعات مختلف برای تقدیر و تشکر از زحمات، فعالیت و تخصص اشخاص چاپ می‌شود. حکم قهرمانی نیز جزو تقدیرنامه‌ها محسوب می‌شود و در رشته‌های مختلف ورزشی با مهر و امضای سازمان تربیت بدنی یا فدراسیون ورزشی به نفرات اول تا سوم مسابقات ورزشی مختلف اهدا می‌شود. لوح تقدیر خام به یک طراحی بسیار حرفه‌ای و اصولی نیاز دارد. حال اگر بخواهید بدانید که چرا این طراحی به شکل حرفه‌ای بسیار مهم است، باید بگوییم که چون علاوه بر اینکه یک هدیه تبلیغاتی خوب محسوب می‌شود، باعث دیده‌شدن و شناخته شدن کسب‌وکار شما نیز می‌شود.

نمونه طرح حکم قهرمانی ورزشی خام

نمونه طرح حکم قهرمانی ورزشی خام

 معمولا برای سهولت در طراحی لوح تقدیر و حکم قهرمانی و سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی و چاپ از طرح لایه باز لوح تقدیر و طرح لایه باز حکم قهرمانی ارائه شده توسط سایت‌های مختلف استفاده می‌شود. طرح لایه باز تقدیرنامه به عنوان طرح لوح تقدیر خام یا حکم قهرمانی خام قابل استفاده است و امکان ویرایش و تغییر را برای کاربران و طراحان فراهم می‌کند. طرح لوح تقدیر لایه باز امکان استفاده از طرح را برای مناسبت و موضوعات مختلف فراهم می‌کند. حال در این قسمت می‌خواهیم به مهمترین طرح‌های لوح تقدیر لایه باز اشاره کنیم:

طرح لوح تقدیر لایه باز عبارت‌اند از طرح لوح تقدیر خانواده شهدا، لوح تقدیر سرباز، طرح لوح تقدیر خام بسیج، لوح تقدیر مربیگری، تقدیرنامه روز معلم، طرح لوح تقدیر دانش‌آموز، لوح تقدیر مدافعان سلامت، لوح تقدیر روز دختر، لوح تقدیر روز جوان، طرح لوح تقدیر کارگران، لوح تقدیر فارغ التحصیلی، طرح لوح تقدیر ورزشی و....

شما می‌توانید با مشاهده انواع لوح تقدیر خام موجود در سایت طرح دات آی آر، طرح مورد نظر خود را انتخاب و بعد از ویرایش متن جهت چاپ آن اقدام نمایید.

مزایای لوح تقدیر psd چیست؟

مزایای طرح لایه باز تقدیرنامه که با فرمت psd هستند عبارت‌اند از:

1-استفاده کردن از طرح‌های جدید به شکل 100% لایه باز

2-داشتن طرح‌های اسلیمی در تقدیرنامه لایه باز

3-طراحی شده توسط برنامه حرفه‌ای و پرطرف‌دار فتوشاپ

4-امکان ویرایش، تغییر یا حذف کردن اجزای طرح به‌راحتی

5-قابل‌استفاده و بهره‌برداری توسط افراد مبتدی

6-داشتن طراحی زیبا و چشم‌نواز

7-مناسب در جهت تبلیغات انواع کسب‌وکار‌ها

8-داشتن کادر لوح تقدیر به همراه طرح‌های اسلیمی و با زمینه روشن و عمودی

9-طراحی با رنگ مناسب و دارای استاندارد چاپ

10- استفاده از تصویر‌های باکیفیت مانند گل، تذهیب، وکتور و پرنده

نمونه طرح لوح تقدیر خانواده شهدا و تقدیرنامه روز معلم

نمونه طرح لوح تقدیر خانواده شهدا و تقدیرنامه روز معلم

چگونه می‌توانیم یک طرح لایه باز مناسب برای لوح تقدیر انتخاب کنیم؟

اگر قصد دارید طرح لایه بازی را دانلود کرده و استفاده کنید، باید قبل از این کار به نکاتی مانند سلیقه و همچنین هدف مشتری دقت کنید تا بتوانید بهترین طرح را برای او آماده کنید؛ اما در کل برای انتخاب و دانلود هر طرح لایه باز، رعایت موارد زیر لازم است:

1- تعیین کردن هدف از انتخاب فایل psd در فتوشاپ

در این مرحله مشخص‌کردن هدف طراح یا مشتری در خرید طرح لایه باز بسیار اهمیت دارد؛ یعنی باید از همان اول کار تعیین کنید که چه چیزی را می‌خواهید از طرح حذف یا چه آیکونی را می‌خواهید به آن اضافه کنید و بعد اگر قابل‌ویرایش کردن بود، آن را خرید و در نهایت دانلود کنید.

2- بررسی مطابقت طرح نهایی با فرمت psd

اگر بخواهم در این باره برای فهم راحت‌تر شما مثالی بزنم، باید به این موضوع اشاره کنم که فرض کنید اگر طرحی را برای تقدیرنامه انتخاب می‌کنید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که طرح لایه باز آن باید دقیقا بر پایه طرح نهایی شما باشد.

3- انتخاب طرح بر اساس نیاز و سلیقه کارفرما یا مشتری

بعد از به پایان رسیدن پروژه و بازدید کارفرما از طرح نهایی، مهر تأیید بر کار گرافیکی شما زده خواهد شد؛ بنابراین تا پیش از خرید هر طرحی، طرح اولیه موردنظر را به کارفرما یا مشتری نشان دهید تا هنگام تحویل نهایی کار با مشکلی جدی برخورد نکنید.

نمونه طرح لوح تقدیر سرباز و لوح قهرمانی لایه باز

نمونه طرح لوح تقدیر سرباز و لوح قهرمانی لایه باز

برخی نکات مهم در هنگام طراحی لوح تقدیر با استفاده از طرح لایه باز آماده  

هنگام طراحی لوح تقدیر نکات زیر را لحاظ کنید تا بتوانید بهترین کار را ارائه کنید.

  1. بررسی کیفیت فایل بر اساس مناسبت و رویداد برای چاپ

  2. قابل طراحی بودن در اندازه و سایز واقعی

  3. استفاده از فونت مناسب در متن و عنوان اصلی

  4. داشتن رزولوشن مناسب برای چاپ افست و دیجیتال

  5. امکان بررسی دقیق فایل پیش از پرینت گرفتن و چاپ از لحاظ سایز فونت، ترکیب چینش، املای صحیح متن و...

  6. طرح لایه باز بدون مهر و امضا طراح اصلی

  7. انتخاب درست و دقیق اشکال به‌کاررفته در طرح و متناسب با شخصیت و ارزش فرد گیرنده

  8. ابعاد استاندارد فایل لایه باز لوح تقدیرنامه A4 و امکان چاپ در هراندازه به شکل سفارشی

جمع‌بندی

سایت طرح دات آی آر در تلاش است تا با همکاری کارکنان و طراحان خبره خود بتواند نیاز‌های شما را برآورده کند و بهترین طرح‌های آماده لوح تقدیر خام را طراحی کند. شما می‌توانید از لوح تقدیر و لوح یادبود برای دادن هدیه تبلیغاتی به افراد، سازمان یا شرکت‌ها استفاده کنید و قدردان تجربه‌ها و تخصص آن‌ها شوید. طرح تقدیرنامه لایه باز سایت طرح دات آی آر انواع طرح‌ها و موضوعات را برای سلیقه‌ها و مناسبت‌های مختلف پوشش می‌دهد. یکی از مزایای طرح‌ لوح تقدیر سایت طرح دات آی آر این است که توسط افراد حرفه‌ای، با رعایت استانداردهای چاپ و در سایز و ابعاد مناسب طراحی و برای استفاده شما عزیزان بر روی سایت بارگذاری شده است.

منبع: طرح دات آی آر

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.