بهترین گوشی های 5G سامسونگ

 گوشی های مجهز به فناوری ۵G به شما اجازه استفاده از اینترنت هنگام آپلود صفحات و یا دانلود موضوعات مختلف با سرعت بیشتری را می دهد. علاقه مردم به این فناوری باعث شده تا به سمت خرید این گوشی ها روی آورند. سامسونگ در محصولات جدید خود این فناوری را به کار گرفته است. برای آگاهی از این دسته محصولات و قیمت گوشی سامسونگ مجهز به این فناوری تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

معرفی بهترین گوشی های ۵G سامسونگ

سامسونگ یکی از برندهای محبوب فعال در زمینه تولید گوشی های پایین رده، میان رده و پرچم دار است که توانسته با تولید محصولات متنوع طرفداران زیادی در سراسر دنیا به دست آورد. این کمپانی گوشی های نسل جدید خود را با فناوری ۵G روانه بازار کرده است که ما در ادامه قصد داریم شما را با بهترین های این کمپانی که به فناوری ۵G مجهز شده اند، آشنا کنیم.

  • گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold ۳

این گوشی جزء محصولات سامسونگ با نمایشگر تاشو است که یک نمایشگر 6.2 اینچی و یک نمایشگر 7.6 اینچی دارد. گلگسی زد فولد 3 توانایی پشتیبانی از قلم S-Pen را دارد و با داشتن فناوری 5G در دسته بهترین های سامسونگ قرار دارد. یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز این گوشی را تأمین می کند. برای Z Fold 3 یک تراشه اسنپدراگون 888 قرار داده شده که با یک رم 12 گیگابایتی همراه شده است. دوربین های قاب پشتی گوشی یک مجموعه سه گانه با وضوح 12 مگا پیکسلی هستند. این گوشی با مشخصات خوب خود توانسته در بین کاربران محبوبیت زیادی را به دست آورد.

گوشی سامسونگ گلگسی S22 Ultra

  • گوشی سامسونگ گلگسی S۲۲ Ultra

گلگسی S۲۲ اولترا­ از پرچم داران مجهز به فناوری 5G سامسونگ است که طراحی فوق العاده زیبایی دارد و از همه نظر حرف اول را در بین نسخه های دیگر سامسونگ می زند. در قسمت سخت افزاری این گوشی ما شاهد تراشه اگزینوس 2200 هستیم که با لیتوگرافی 4 نانومتری خود توانسته نقش مؤثری در کاهش مصرف باتری داشته باشد. این گوشی از یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد. صفحه نمایش 6.8 اینچی S22 اولترا از نوع Dynamic AMOLED 2X است که با تراکم پیکسلی 500 پیکسل در اینچ می تواند تصاویری با وضوح 1440 در 3088 پیکسل را نمایش دهد. در قاب پشتی گوشی مجموعه ای از چهار دوربین با لنز 108 مگا پیکسلی قرار دارد و دوربین سلفی آن به یک لنز 40 مگا پیکسلی مجهز شده است.

  • گوشی گلگسی Note ۲۰ Ultra

این گوشی 5G سامسونگ دارای بزرگ ترین نمایشگر با اندازه 6.9 اینچ در میان دیگر محصولات سامسونگ است. صفحه نمایش این گوشی با رزولوشن 1440 در 3088 پیکسل خود باعث شده تا گلگسی نوت 20 جزء گوشی های گیمینگ سامسونگ قرار گیرد. این گوشی با تراشه اگزینوس 990 پلاس روانه بازار شده که در دو نسخه رم 8 و 12 گیگابایتی موجود است. دوربین سه گانه این گوشی یک لنز اصلی 108 پیکسلی دارد. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی انرژی موردنیاز نوت 20 اولترا را تأمین می کند.

  • گوشی Galaxy Z Flip ۳

قیمت گوشی سامسونگ گلگسی زد فلیپ 3 با قابلیت 5G در مقابل قابلیت هایی که به شما ارائه می دهد، بسیار مناسب است. این گوشی نمایشگر تاشو 6.7 اینچی دارد که قادر به نمایش تصاویر با وضوح 1080 در 2640 پیکسل است. سخت افزار قدرتمند این گوشی به واسطه تراشه اسنپدراگون 888 کامل شده و می تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. باتری 3300 میلی آمپر ساعتی Z Flip 3 از شارژر سریع پشتیبانی می کند. در قاب پشتی گوشی دوربین های دوگانه با وضوح 12 مگا پیکسل قرار گرفته اند.

گوشی Galaxy A73 5G

  • گوشی Galaxy A۷۳ ۵G

گلگسی A۷۳  سامسونگ خود را با فناوری ۵G راهی بازار کرده است. این گوشی یک نمایشگر ۶.۷اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل دارد که از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است. در قسمت سخت افزاری، A۷۳ یک تراشه اسنپدراگون ۷۲۰ G دارد که با رم ۸ گیگابایتی همراه شده است. در قاب پشتی گوشی، دوربین های چهارگانه با لنز اصلی ۱۰۸ مگا پیکسلی قرار دارد. باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیروی موردنیاز این گوشی را تأمین می کند. قیمت گوشی سامسونگ گلگسی A۷۳ ۵G با قابلیت های خوبی که دارد بسیار مناسب است و از میان رده های سامسونگ به حساب می آید.

  • گوشی سامسونگ Galaxy S۲۱ Ultra

S21 اولترا سامسونگ یکی از پرچم داران 5G سامسونگ است که البته در میان گوشی های سامسونگ از قیمت بالایی در کشور ما برخوردار است. این گوشی در مرکز خود یک تراشه اگزینوس 2100 دارد که در دو نسخه با رم 12 و 16 گیگابایتی راهی بازار شده است. این تراشه از پس پردازش داده های سنگین به خوبی برمی آید.

نمایشگر 6.8 اینچی S21 اولترا می تواند تصاویری با وضوح 3200 در 1440 پیکسل را به شما نمایش دهد. دوربین سلفی گوشی با وضوح 40 مگا پیکسل و دوربین های چهارگانه پشتی به شما اجازه گرفتن عکس هایی با بهترین کیفیت را می دهد.

گوشی سامسونگ Galaxy A52 5G

  • گوشی سامسونگ Galaxy A۵۲ ۵G

این گوشی در دو نسخه پایه و 5G راهی بازار شده است و از میان رده های خوب سامسونگ با فناوری 5G به حساب می آید. اسنپدراگون 750 در قلب این گوشی وظیفه پردازش داده ها را دارد. نمایشگر 6.5 اینچی گوشی توانایی تازه سازی تصاویر با نرخ 120 هرتز را دارد. دوربین اصلی گوشی یک لنز 64 مگا پیکسلی و دوربین سلفی آن با وضوح 32 مگا پیکسل در دسترس است. یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به A52 نیرو می دهد. گوشی A52 5G از بهترین های سامسونگ است که شما می توانید آن را با قیمت مناسبی در ایران تهیه کنید.

سخن آخر

کمپانی سامسونگ همواره تلاش کرده است تا محصولات خود را با مشخصات فنی و قابلیت های خوبی در اختیار کاربران خود قرار دهد تا همه نیازهای آن ها به بهترین شکل ممکن برطرف شود. از این رو فناوری 5G را وارد گوشی های هوشمند خود کرد و حتی برخی از نسخه های پایه مانند گلگسی A72 و یا گلگسی A52 را با این فناوری به روز رسانی کرده است. در صورتی که این فناوری برایتان اهمیت دارد، شما می توانید یکی از بهترین های سامسونگ که ما در این مقاله معرفی کردیم را انتخاب کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.