چمن مصنوعی مشکی رکورد فروش را شکست

علاوه بر این موضوع، استفاده مداوم از آن نیازی به پرداخت هزینه بالا برای کاشت چمن طبیعی و مراقبت از آن، ندارد. خریداران برای  چمن مصنوعی نیازی به خرید کود شیمیایی یا آفت‌ کش‌ ها ندارند.

اگر تمایل به خرید چمن مصنوعی طوسی را دارید؛ بهتر است  به فروشگاه های معتبر بروید تا از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان حاصل نمایید.  چمن پلی پروپیلن از نوع ارزان قیمت این محصول به شمار می رود و این مدل چمن دارای کیفیت و دوام بالایی است و بهتر است در نواحی گرمسیر از استفاده از این این نوع چمن پرهیز کنید.

به این دلیل که نقطه ذوب آن در مقایسه با دیگر چمن ها کم است و از این نوع چمن به عنوان پوشش کف فضای سبز زمین بازی و مهد کودک استفاده می گردد. چمن های ساخته شده با نخ Polypropylene از مقرون به صرفه ترین محصولات موجود در بازار هستند.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید. ماده پلی پروپیلن نسبت به نایلون دارای جنس ظریف تری است. ظاهر این محصولات حتی از نزدیک هم بسیار واقعی به چشم می آید. چمن مصنوعی طوسی با نخ پلی پروپیلن سبک، از انعطاف پذیری بالا و قیمت اقتصادی برخوردار است. اگر به فکر طراحی محوطه سازی با چمن مصنوعی هستید به بافت نرم و منعطف این محصول دقت به عمل آورید.

با توجه به محبوبیت این محصول در بین جوامع مختلف، این محصول با عنواین مختلفی در بزار خرید و فروش می شود. چمن مصنوعی به زبان انگلیسی دارای عنواینی مختلف است که عبارتند از artificial grass، artificial turf، artificial lawn و synthetic grass. هریک از این عناوین برای این محصول درست بوده و افراد می توانند با جست و جوی آن ها در اینترنت محصول مورد نظر خو را مشاهده نمایند.

چمن مصنوعی مشکی

در بازار این محصول انواع چمن مصنوعی با توجه به تنوع رنگ آن تولید می شود که هر کدام ویژگی ‌های خاص خود را دارند. اگر قصد خرید این محصول را دارید؛ ابتدا باید مکان مورد نظر خود را برای استفاده از آن، مشخص کنید. چمن مصنوعی مشکی که برای فضای بیرون خانه های لوکس خریداری می شود با چمن مصنوعی به کار رفته در زمین فوتبال متفاوت است. از همین روی در مرحله اول باید فضای مورد نظر خود را مشخص کرده و شناخت کاملی از ابعاد آن، داشته باشید.

معمولا چمن‌ های مصنوعی به دو گروه اصلی تزئینی و ورزشی تقسیم بندی می شود. هر یک از این دو گروه خاصیت های ویژه ای دارند که در ادامه نوشته به شرح آن ها، می پردازیم.

چمن مصنوعی مشکی

شایان به ذکر می باشد چمن مصنوعی مشکی را می توان با توجه به تراکم و ارتفاعی که دارند به انواع متنوعی، تقسیم بندی کرد. ارتفاع چمن های مصنوعی صورتی با واحد میلی متر سنجیده می شود. حداقل ارتفاع این چمن ها 10 میلی متر و حداکثر ارتفاع آن ها 50 میلی متر، می باشد.

هر چقدر این دو فاکتور بیشتر باشد، با قیمت به مراتب بالا تری در بازار به فروش می رسند. با توجه به این موضوع که این محصول در طیف پر رنگ تا کم رنگقابل تولید است، برای فضا های مختلف باید از چمن مصنوعی صورتی خاص همان فضا، استفاده کرد.

بسیاری از مشتریان به قیمت های چمن مصنوعی صورتی توجه بیشتری نشان می دهند. این موضوع تا جایی خوب است که دو فاکتور کیفیت و حس نرمی و زبری را تحت الشعاع قرار ندهد. بدون توجه به یکی از این موارد، چمن خریداری شده با آنچه که انتظار داشتید، تفاوت دارد.

قیمت چمن مصنوعی

با رواج یافتن زندگی آپارتمان نشینی، یکی از محصولاتی که بیشترین نقش را در دیزاین ساختمان دارد، چمن مصنوعی فرودگاه می باشد که امروزه قیمت باصرفه ای نسبت به کاشت چمن طبیعی دارد. بسیار جالب است که بدانید در ابتدا هدف از ساخت چمن مصنوعی، استفاده در زمین های ورزشی بوده است؛ اما بعد از مدت کوتاهی ابعاد  و اندازه های مختلف این محصول تولید و بهترین گزینه برای تزئینات محیط های مختلف قرار گرفت.

قیمت چمن مصنوعی

باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت چمن مصنوعی یکی از نکات مهمی است که در هنگام خرید باید به آن دقت شود. عده زیادی تصور می کنند که استفاده از این چمن ها فقط در محوطه ها و مکان های بازی کودکان می باشد، در صورتی که از این محصول امروزه در اکثر میادین ورزشی سالنی و زمین های بزرگ و حتی زمین های گلف نیز استفاده می شود.

بعضی از لوازم ها وجود دارند که می توان از هر فروشگاهی آن را تهیه کرد ولی یک دسته از محصولات مانند چمن مصنوعی وجود دارند که برای خرید مطمئن تر و راحت تر، نیاز به مراجعه به فروشگاه های معتبر در سطح کشور می باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.