تولید دستگاه تزریق پلاستیک 100تن متوقف شد

 با توجه به گسترش استفاده از انواع دستگاه تزریق پلاستیک با ظرفیتهای مختلف در صنایعی مانند هوا فضا، کشاورزی، باغبانی و خودروسازی، تهیه و خرید مدلهایی که دارای تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا هستند، حائز اهمیت است. نمایندگان مجموعه آراد برندینگ به عنوان بزرگترین وارد کننده جدیدترین دستگاه تزریق پلاستیک در کشور، جهت تامین این تجهیزات و ارسال آنها به استانهای مختلف آماده همکاری با خریداران و شرکتهای تولیدی هستند.

در تولید محصولات پلاستیکی باید مواد اولیه در قالب ریخته شود و توسط دستگاه تزریق فرایند و ماشین آلات صنعتی تولید انجام شود که قیمت زیاد آن یکی از چالش های تولید کنندگان است اما میتوان از دستگاه تزریق پلاستیک بادی دست دوم استفاده کرد که علاوه بر دارا بودن استاندارد، کیفیت و اصالت برند نیز دارد و سرویسهای مورد نیاز انجام شده و آماده تولید محصول می باشد.

از ویژگیهای دستگاه تزریق استحکام بدنه که به صورت دوبل تولید شده است و ماردونی قوی که در عمل تزریق بسیار کاربرد دارد و از دیگر موارد قابل ملاحظه سرعت بالای دستگاه می باشد که تولید روزانه را افزایش می دهد.

دستگاه تزریق پلاستیک ۳۰۰ ۴۰۰ ۴۵۰ تن دست دوم

دلایل متعددی برای خرید انواع دستگاه تزریق پلاستیک 100تن دست دوم با ظرفیتهای مختلف ۳۰۰ ۴۰۰ و ۴۵۰ تنی وجود دارد که یکی از مهمترین آنها، قیمت ارزان این تجهیزات نسبت به مدلهای نو است. برای خرید مدلهای دست دوم معیارهای مختلفی را باید مدنظر قرار دهید که یکی از مهمترین آنها سالم بودن موتور دستگاه است، چرا که در غیر اینصورت هزینه های جانبی زیادی را جهت تعمیرات باید متقبل شوید.

نکته دیگر اینکه دستگاه تزریق پلاستیک پارسیان دست دوم، الزاماً برای کارگاه های تولیدی کوچک و کسانی که قصد شروع فعالیت در یک حوزه تولیدی را دارند مناسب است.

دستگاه تزریق پلاستیک 100تن

به همین علت توصیه می کنیم کارخانه های بزرگ تولیدی و حتی موسسات معتبر با برندهای شناخته شده جهت عرضه محصولات باکیفیت به سراغ دستگاه تزریق نو و جدید با ظرفیتهایی مانند 300 و 400 تنی بروند. عدم نیاز به تعمیرات، اطمینان از کارکرد دقیق دستگاه در قسمتهای مختلف، کاهش هزینه های تعمیراتی در شروع فعالیت واحد تولیدی و همچنین قابلیت بهره گیری از سیستمهای جدید کامپیوتری نصب شده بر روی مدلهای جدید، برخی از مزیتهای خرید دستگاه تزریق پلاستیک نو هستند.

در صنعت راهسازی از دستگاه تزریق پلاستیک 500 تنی برای تولید تجهیزاتی مانند سرعت گیرها، چراغ راهنما و برخی تابلوهای پلاستیکی استفاده می کنند که مقاومت زیادی در برابر عوامل محیطی، ضربه و فشار دارند.

دستگاه تزریق پلاستیک تک فاز

دای هد قسمت اصلی و قلب دستگاه تزریق پلاستیک تک فاز بادی می باشد که هر چقدر مواد حاصل از خروجی دای هد شفاف تر و یکدست تر باشد کیفیت محصول به مراتب بیشتر و بالاتر می رود و پلاستیک کمتری از مواد اولیه  نیز مصرف می شود که بسیار در هزینه مواد مخصوصا در تعداد بالا صرفه جویی می شود. برای تشخیص دستگاه خوب و با کیفیت یکی از اصلی ترین معیارها بررسی مشخصات دای هد می باشد که قیمت تمام شده دستگاه و کیفیت آن را تعیین می کند.

دستگاه تزریق پلاستیک تک فاز

موردی که در دستگاه بادی مهم است بدنه دستگاه می باشد که باید مستحکم و قوی ساخته شده باشد تا بتواند قالب و گیره را به راحتی تحمل کند که اگر اسکلت قوی نشود باعث لرزشها و حرکتهای زیاد و پیوسته می شود که علاوه بر تولید صدای زیاد و عدم ثبات دستگاه تزریق پلاستیک عمودی از میزان دقت و کیفیت کاسته می شود.

یکی از بهترین دستگاههای تزریق پلاستیک موجود در بازار بین المللی دستگاه تزریق پلاستیک روتاری می باشد که سرعت بالا و دقت بالایی دارد و در ظرفیت های متفاوت و تک مخزن و دو مخزن موجود می باشد. در این دستگاهها مصرف انرژی پایین است به طوری که حدود 76 درصد صرفه جویی در انرژی می شود و راندمان بسیار بالایی نیز دارد.

ویژگیهای این دستگاهها عملکرد بالا با ضریب خطای پایین و استفاده بهینه از مواد اولیه است که هدر رفت مواد به حداقل برسد و روکش تولیدی کیفیت و کشسانی مطلوب نیز داشته باشدوزن این دستگاه تزریق نسبت به موردهای مشابه کمتر است و اسکلت مقاوم و طراحی خاص و زیبا دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.