گردش در تهران با اجاره آپارتمان و سوئیت ارزان از اسنپ روم

 اما اگر قصد دارید به شهر تهران سفر کنید، بدون شک وقت گذراندن در یک پارک می‌تواند برای شما و خانواده‌تان بسیار جذاب و شیرین باشد.

 پارک جنگلی تلو تهران یکی از پارک‌هایی است که قدم زدن و تفریح در آن را به شدت به شما پیشنهاد می‌کنیم. این پارک جنگلی فضای آرام و زیبایی دارد که می‌تواند یک روز خوب همراه با آرامش را برای علاقه‌مندان به طبیعت فراهم کند.

اگر قصد دارید بیشتر با این پارک زیبا آشنا شوید و یک روز کامل را در آن تفریح کنید با ما همراه باشید، زیرا در ادامه می‌خواهیم به معرفی این پارک بپردازیم. اما قبل از هر چیزی با اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران می‌توانید اقامت راحت و دل‌چسبی را در این شهر تجربه کنید.

مشخصات پارک جنگلی تلو تهران

این پارک در بزرگراه شهید بابایی کیلومتر ۵ جاده تلو قرار دارد. در این پارک امکاناتی مانند آلاچیق و فضای بازی برای کودکان وجود دارد تا خانواده‌ها بتوانند با خیال راحت کودکان خود را سرگرم بازی و تفریح کنند. پارک جنگلی تلو که با نام پارک جنگلی غزال نیز شناخته می‌شود در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های جنگلی شهر تهران است که هر فردی را علاقه‌مند به گردش در طبیعت بکر خود می‌کند.

فقط کافیست مسافت کوتاه موجود تا این پارک جنگلی را طی کنید و آرامشی را به دست آورید که در کمتر مکانی در سطح شهر می‌توانید آن را پیدا کنید. با اجاره سوئیت تهران اسنپ روم با خیال راحت می‌توانید در شهر تهران اقامت کنید و از این پارک جنگلی نیز دیدن کنید.

سوییت

طبیعت پارک جنگلی تلو

جاده‌هایی که به پارک جنگلی تلو منتهی می‌شوند از طبیعتی بسیار زیبا برخوردارند و محیط مناسبی برای پرورش و تکثیر انواع گیاهان و همچنین زندگی جانورانی مانند شغال، روباه، خرگوش، کبک و... به شمار می‌آید. در ارتفاعات این پارک پرندگان مختلفی مانند قرقی، شاهین و عقاب آشیانه دارند. همچنین پوشش گیاهی پارک شامل درختان سوزنی‌برگ و پهن‌برگ هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به کاج، پسته وحشی، سرو خمره‌ای، بادام کوهی و... اشاره کرد.

تمامی این زیبایی‌ها دست به دست هم داده‌اند تا فضای بسیار جذابی را برای پارک به وجود آورند. همچنین نکته لازم به ذکر این است که منابع آبی این پارک جنگلی از دریاچه سد لتیان که در کنار آن واقع‌شده است تأمین می‌شود و پوشش گیاهی آن به صورت قطره‌ای آبیاری می‌شود.

تفریحات و امکانات پارک جنگلی تلو

این پارک جنگلی هم‌اکنون از لحاظ وسعت چهارمین پارک در میان پارک‌های جنگلی تهران به شمار می‌رود. این پارک از امکانات دیدنی و تفریحی بسیار زیادی برخوردار است و سرتاسر پارک از درختان و درختچه‌های سرسبز پوشیده شده‌اند. در داخل پارک آلاچیق‌های مختلفی قرار داده شده است که می‌توان با اتراق در آن‌ها از فضای آرام و سرسبز این منطقه لذت برد.

اما جاذبه اصلی که در این پارک جنگلی قرار دارد چشم‌اندازهایی است که به مکان‌های مختلفی مانند لواسان و سد لتیان منتهی می‌شوند. همچنین در این پارک امکانات ورزشی مختلفی وجود دارد که علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند در آن فعالیت‌های ورزشی خود را انجام دهند.  از جمله این امکانات ورزشی می‌توان به والیبال ساحلی، دوچرخه ‌سواری کوهستان، پاراگلایدر، فوتبال ساحلی، سورتمه‌سواری، پینت بال، صخره‌ نوردی و اسب‌ دوانی اشاره کرد.

از جمله دیگر امکانات رفاهی این پارک جنگلی می‌توان از نمازخانه و نیمکت‌های متعدد نیز نام برد. همچنین نکته جالب دیگر این است که در ایام نوروز و روز طبیعت وسایل ورزشی و امکانات دیگری به طور مجزا در این پارک قرار می‌گیرند. با اجاره خانه مبله در تهران اسنپ روم برای یک‌بار هم که شده پیشنهاد می‌شود سری به این پارک بزنید و یک روز دل‌چسب را تجربه کنید.

جاذبه‌های اطراف پارک جنگلی تلو

از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های اطراف پارک جنگلی تلو می‌توان به بوستان پلیس که به باغ انار نیز معروف است اشاره کرد. امکانات پارک پلیس شامل زمین‌بازی کودکان، کتابخانه، رستوران و بوفه‌های متنوع، زمین‌های ورزشی، استخر، آلاچیق، سالن بدن‌سازی، نمازخانه و... هستند.

یکی از آثار مهمی که در این پارک قرار دارد و به ثبت ملی رسیده است عمارت ارباب هرمز نام دارد که متعلق به دوران قاجار است و دارای یک طراحی هنری و منحصربه‌فردی بوده که توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند. اگر قصد بازدید از این پارک را دارید وقت را تلف نکنید و هر چه سریع‌تر با اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران اقامت دل‌چسبی را در شهر تهران تجربه کنید و یک روز به همراه خانواده خود به این پارک زیبا سر بزنید.

جمع‌بندی

سوییت مبله

در پایان یک پیشنهاد جذاب برای اقامت شما داریم. پیشنهاد ما این است که شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ روم اقدام به  اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران کنید.  سایت اسنپ روم بیشتر در زمینه اجاره اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه فعالیت می‌کند؛ بنابراین نسبت به دیگر رقبای خود از قیمت‌های کمتری برخوردار است و این اقامتگاه‌ها در نقاط مختلف شهر قرار دارند که به شما این اجازه را می‌دهند در هر منطقه‌ای که دوست دارید اقدام به اجاره سوئیت تهران کنید.

همچنین از بابت تمیز بودن اتاق‌ها نگرانی نداشته باشید زیرا شما مهمان اسنپ روم هستید درنتیجه تمامی خدمات بسیار عالی انجام خواهد شد. اجاره خانه مبله در تهران هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن اسنپ روم انجام می‌شود. اگر در حین رزرو اقامتگاه سوالی برای شما پیش آمد می‌توانید از پشتیبانی اسنپ روم که به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت هستند کمک بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.