قیمت ست سرم خون سوادکوه ایرانی

 پس از کیفیت بسیار پایینی هم برخوردار می باشد از همین رو تصمیم بر این گرفته اند تا محصولات ما را خریداری نکنند که اشتباه بزرگی را مرتکب شده اند زیرا شرط اصلی مجموعه ما برای تولید این دسته از کالاها فقط کیفیت است چون این نوع محصول بسته به جان انسانها می باشد و اگر کوچک ترین کیفیتی نداشته باشند آن را هرگز به بازار عرضه نخواهند کرد.

برخی از شرکت ها ست سرم چینی را تولید می کنند اما قیمت آن را بسیار گران اعلام خواهند کرد و اگر از آنها این علت را جویا شوید به شما می گویند چون این محصول چینی است پس قیمت بالاتری را نیز خواهد داشت که با گذشت زمان کمی افراد بیخیال خرید آن خواهند شد زیرا قیمت بسیار گرانی دارد.

بهتر است بدانید شرکت مربوطه ما از وضعیت مالی افراد  مطلع است به همین منظور با ارائه خدمات پرستاری ارسطو و قیمت ست سرم ایرانی را بسیار ارزان در نظر گرفته است تا اکثر افرادی که به این مدل کالا احتیاج دارند به راحتی آن را تهیه کنند.

یکی دیگر از مصحولات تولیدی شرکت مربوطه ما استفاده از آب مقطر در ست سرم خارجی می باشد که این نوع کالا نسبت به ایرانی و چینی از طرفداران کمتری برخوردار است به همین منظور فروش این نوع کالا پایین تر از سایر آنها می باشد.

ست سرم خون

یکی از انواع ستهای سرمی که مورد استفاده قرار می گیرد ست سرم خون است و این ست سرم یکی از وسایلی است که بیشتر از آن در آزمایشگاه ها و مراکز اهدای خون در سطح کشور استفاده می شود که دارای برند و جنسهای زیادی در بازار هدف این ست سرم است.

ست سرم خونی را می توان به منظور تزریق خون و همچنین آب مقطر دیونیزه و مشتقات خون و یا تزریق یک جا و همزمان دو نوع مایع خونی استقاده کرد.

ست سرم خون

از نظر شکلی و ظاهری ست سرم خون و ست سرم معمولی با یک دیگر بسیار شباهت دارند و شبیه به هم هستند ولی در چند چیز از یک دیگر متمایز می شوند و تفاوت دارند و برای مثال می توان گفت که فیلتر ست سرم خون با فیلتر ست سرم معمولی یک اندازه نیست و اندازه فیلتر این دو ست سرم با یک دیگر تفاوت زیادی دارد.

تفاوت دیگری که این دو سرم با یک دیگر دارند در این است که سوراخهای موجود در ست سرم خون از ست سرم معمولی به نسبت بزرگ تر است و دلیلش هم این است که خون نسبت به مایع دارویی موجود در سرم اندازه بزرگ تری دارد و به خاطر این که در خون در فیلتر سرم دچار گیر کردن نشود.

ست سرم سوادکوه

همانطور که می دانید در علم پزشکی، هدف بهبود وضعیت بیمار می باشد که یکی از این روشها انجام تزریقات است که توسط ست سرم انجام می شود لذا شرکتهای مختلفی مانند: سوادکوه اقدام به تولید این محصول کرده اند ست سرم دارای سه قسمت اصلی است که به شرح زیر می باشند:

محفظه قطره: این محفظه در زیر کیسه ای که حاوی مایع است قرار می گیرد و وظیفه آن انتقال مایع از کیسه به لوله می باشد.

گیره غلتکی: وظیفه این گیره کنترل کردن میزان مایعی است که وارد لوله می شود و می تواند جریان مایعی که از لوله عبور می کند را کاهش یا افزایش دهد.

ست سرم  سوادکوه

درگاه تزریق: این درگاه در قسمتی از ست سرم  سوادکوه و کیسه هایی که حاوی مایع هستند قرار دارد و در هنگامی که باید یک سری از داروها با محتوای کیسه مخلوط شوند کاربرد دارد.

در ابتدا باید اسپایک را در محفظه سرم قرار داده به صورتی که محفظه روی یک پایه قرار داشته باشد و بالاتر از سطح وریدی قرار گیرد سپس باید مسیری که سرم از آن عبور می کند را هواگیری کنید و گیره غلتک را به خوبی ببندید.

قسمت انتهایی ست سرم را به اسکالپ وین یا آنژیوکت متصل کنید، توجه داشته باشید که برای تنظیم جریان سرم می توانید از گیره غلتکی استفاده کنید و با باز کردن آن سرعت انتقال مایعات در سرم را تغییر دهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.