سفر به قلب اسپانیای تاریخی و کشور زیبای فرانسه

تور پاریس بدون شک می‌تواند یک پیشنهاد استثنایی برای شما باشد. سفر با تور می‌تواند امکاناتی را برای شما فراهم کند تا بسیاری از دغدغه‌ها و نگرانی‌های سفر به کشورهای خارجی برای شما رفع شود.

کشورهایی مثل اسپانیا و فرانسه که بهترین مقاصد گردشگری محسوب می‌شوند می‌توانند بهترین انتخاب برای تجربه تعطیلاتی پر از خاطرات خاص برای شما و عزیزانتان باشند.

اگر کنجکاوید تا با جاذبه‌های توریستی این کشورها در سفر با تور فرانسه زیبا و تور اسپانیا بیشتر آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

تور پاریس و جاذبه‌های خیره کننده شهر رویاها

حتی اگر چندین بار هم به پاریس سفر کرده باشید، این شهر همیشه شما را با جاذبه جدیدی در گوشه و کنار خود مجذوب خواهد کرد. سفر با تور پاریس همیشه جزو برترین و محبوب‌ترین انتخاب‌های گردشگران به کشور فرانسه است. از موزه لوور گرفته تا طاق پیروزی و صد البته برج ایفل مشهور تنها بخشی از جاذبه‌های خیره کننده پاریس زیبا هستند که دیدن آن‌ها را در این سفر نباید از دست داد. دیزنی لند پاریس نیز جاذبه‌ای متفاوت و البته خاطره‌انگیز است که نه ‌تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز جذابیت زیادی دارد.

در سفر با تور پاریس می‌توانید در کافه‌های جذاب و معروف پاریس یک عصر دل‌انگیز را سپری کنید. یک فنجان قهوه و به همران نان کروسان فرانسوی می‌تواند عطر و طعم این شهر را همیشه در خاطرتان زنده  کند.

تور فرانسه سفری که هیچ‌گاه فراموش نخواهید کرد

مطمئنا پس از آشنایی بیشتر با جذابیت‌های متعدد کشور گل و شعر و موسیقی و سینما و عشق، از سفر با تور فرانسه شگفت‌زده خواهید شد؛ چه در امتداد کانالی زیبا در یک قایق باریک یا شرکت در یکی از فستیوال‌های موسیقی، جذابیت‎هایی از جمله:

  • بیاریتز

تفرجگاه ساحلی شگفت‎انگیز بیاریتز در ساحل اقیانوس اطلس در منطقه باسک، بهشت ​​موج‌سواران و عاشقان تفریحات آبی است که معماری قرن نوزدهمی در نزدیکی آن، جذابیتی دوچندان به آن بخشیده است؛ قدم زدن در فانوس دریایی در Pointe Saint-Martin ، بازدید از موزه دریا یا صرف شام و نوشیدنی در هتل پرزرق‌وبرق Palais ، مشاهده اقامتگاه امپراتوری ناپلئون سوم و امپراطور یوژنی که در سال 1854 ساخته شد و محل اقامت افراد مشهوری مانند کوکو شانل و فرانک سیناترا بوده نیز می‌تواند شما را مجذوب خود کند.

خرید لوازم پیک نیک برای یک روز در ساحل از بازار Les Halles de Biarritz، سر زدن به غرفه‌های غذاهای دریایی، بازدید موزه شکلات، Rocher de la Vierge، عکاسی ساحلی یا اجاره ماشین و سفری یک روزه به سن سباستین نیز از دیگر جذابیت‌های این منطقه است.

 تور پاریس

  • AIX-EN-PROVENCE

شهر دوست‌داشتنی Aix-en-Provence در شمال بندر مارسی، در سال 123 قبل از میلاد توسط رومی‌ها تاسیس شد و مملو از موزه‎ها و مناظر شگفت‌انگیز و ساختمان‌هایی با معماری اصیل است؛ ماجراجویی در شهر با قهوه و شیرینی و همکلام شدن با مردم محلی و بازدید تالار شهر قرن پانزدهمی، فواره مرکزی و برج ساعت بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

تماشای آثار پل سزان برای عاشقان پست امپرسیونیسم و ​​کوبیسم در آتلیه سزان یا آثار پیکاسو در موزه گرانه، سر زدن به چندین بازار محلی افسانه‌ای و پارک محلی  Pavillon de Vendomeو مزارع زیبای اسطوخودوس و عکاسی در آن نیز همگی از دلایلی است که افراد را وسوسه می‌کند تا خواهان سفر با تور فرانسه باشند.

  • BELLE-ÎLE-EN-MER

در یکی از زیباترین جزایر فرانسه می‌توانید به مسیر ساحلی بروید برای تفریح ​​خانوادگی در مسیرهای اختصاصی دوچرخه سواری کنید، شنا و آفتاب گرفتن را تجربه کنید، روستاهای مرموز را کاوش کنید یا از محل استراحت مشاهیر سینما دیدن نمایید.

بندر اصلی جزیره نیز با جاذبه‌های تاریخی فراوان امکان مشاهده عبور کشتی‌ها در تمام طول سال و قایق‌سواری در ماه‌های تابستان را فراهم می‌کند.

  • آنتیب

استراحت تابستانی در جنوب فرانسه داشته باشید، در شهر محصور شده آنتیب با قدمتی که به عصر آهن برمی‌گردد، بازدید از موزه باستان‌شناسی، پیاده‌روی غروب خورشید در امتداد Sentier de Tire-Poil، لذت بردن از قدیمی‌ترین فستیوال جاز در اروپا و... همگی از جاذبه‌های این منطقه به شمار می‌‎رود.

  • Dordogne

می‌توانید در دره  Dordogne در حاشیه رودخانه کانو، کایاک یا شنا کنید، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و رانندگی در جاده‌های پرپیچ‌وخم، لذت غذاخوردن در Sarlat-la-Canéda، بازدید از قلعه‌های بزرگ تاریخی یا نمایشگاه چندرسانه‌ای  Lascaux با بازسازی بیش از 600 نقاشی دیواری ماقبل تاریخ نیز از دیگر دلایل محبوبیت این منطقه در سفر با تور فرانسه است.

  • CANAL DU MIDI

Canal du Midi که به منظور انتقال شراب، ابریشم و غلات از اقیانوس اطلس به دریای مدیترانه ساخته شد، یکی از دیدنی‌ترین آبراه‌های کشور فرانسه است که در کنار درختان سبز و مسیرهای دوچرخه‌سواری در تاکستان‌های سرسبز و مناطقی تاریخی، بازدید ارگ معروف Carcassonne و تجربه بیش از صد کنسرت در طول جشنواره کارکاسون نیز همگی از این منطقه یک جاذبه توریستی تمام‌عیار ساخته است.

از دیگر مناطقی که موجب شده تا بسیاری از افراد حداقل قیمت تور فرانسه را جویا شوند نیز Honfleur در خط ساحلی شمال غربی نرماندی و ANNECY با مجموعه‎ای از تفریحات قایق‌رانی، شنا، پاروسواری و مجموعه‌ای از ورزش‌های آبی دیگر اشاره کرد.

سفر با تور اسپانیا یک ماجراجویی خاطره انگیز

اسپانیا با سواحل شنی و شهرهای تفریحی شلوغ یک مقصد محبوب برای گردشگران به شمار می‎رود و بسیاری تور اسپانیا  را فرصتی عالی برای از بین بردن خستگی و فرار از مشغله‌های روتین و ساختن یک سری خاطرات به یاد‌ ماندنی انتخاب کرده‌اند؛ انتخابی که قطعا جاذبه‌های گردشگری این کشور نیز در آن بی‌تاثیر نبوده است.

جاذبه‌هایی همچون:

  • امپوردا، کاتالونیا

از شمال خیرونا تا مرز فرانسه با جاده‌هایی فرسوده و باریک در میان منطقه‌ای سرسبز و پرپیچ‌وخم، یک مکان آرام و دوست‌داشتنی برای رانندگی و دوچرخه‌سواری و حتی پیاده‎روی برای گردشگران تور اسپانیا فراهم کرده است؛ بازدید از موزه-تئاتر دالی، فرهنگ غذایی فوق‌العاده مردم محلی و تجربه حضور در جمع‌های خانوادگی یا گروهی در کلبه‌های روستایی  Mas Vila نیز از دیگر جذابیت‌های این منطقه به شمار می‌رود.

  • گالیسیا

 تور اسپانیا

یک تعطیلات ساحلی رویایی در گالیسیا با آب‌وهوای خنک با سواحلی که به طرز شگفت‌انگیزی آرام است، یا یک سفر یک‌روزه یا اقامت یک شبه به یکی از جزایر مجاور و همچنین مشاهده مناظر بی‌نظیر پلایا دل روداس در جزایر سیس از دلایلی است که تور اسپانیا را جذاب می‌کند.

  • مالاگا و کوستا دل سول

مالاگا اقامتگاه‌های محبوب تابستانی کشور اسپانیا است که کاوش در سواحل شنی و تراس‌های جذاب رستوران‌هایش هوش از سر هر گردشگری خواهد برد! همچنین از زیباترین روستاهای نزدیک این منطقه نیز می‎توان به Frigiliana و Archidona اشاره کرد که شما را مجذوب خود خواهد کرد؛ البته که نباید از مجموعه کاخ معروف الحمرا در گرانادا و معماری خارق‎العاده روندا نیز غافل شد.

  • کشور باسک

این منطقه بخشی اسپانیا است که مردم جدایی طلبش باورهای مختلفی را در این کشور پدید آورده‎اند؛ منطقه‌ای آرام و زیبا در شمال اسپانیا که از آن به عنوان ایالت جدایی‌طلب شناخته‌ می‌شود و آن را کشور باسک نام می‌برند. منطقه بسیار محبوب سن سباستین نیز از دیگر مناطقی است که می‌تواند تور اسپانیا را به یکی از بهترین خاطرات شما تبدیل کند.

  • ماتارانا، آراگون

با وجود تمامی جاذبه‌های گفته شده، برخی تنها به شوق دیدن منطقه دست نخورده ماتارانا و برای فرار از دنیای مدرن به اسپانیا سفر می‎کنند؛ وجود مجموعه‎ای از درختان زیتون در دره‌های سرسبز و درختان کاج در دامنه کوه‌ها درست در سایه بلندترین قله‌ها، تجربه‌ای بی‌نظیر از حضور در دل طبیعت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

تنها پس از سه ساعت رانندگی از شهر بارسلون، Matarraña و فرصت کایاک سواری و شنا، رانندگی آرام در حومه شهر، بازدید از حیات وحش واقعی و تماشای بزهای کمیاب را نیز باید به لیست مناطق دوست داشتنی گردشگران اضافه کرد؛ البته که نباید از رصدخانه محلی پرندگان آن نیز غافل شد!

 نکات سفر به فرانسه و اسپانیا

از آن‌جایی که پاریس شهری بارانی محسوب می‌شود بهتر است در گردش‌های روزانه با خود چتر به‌همراه داشته باشید. مردم کشور فرانسه به خونگرمی شهرت ندارند، پس نباید انتظار برخورد دوستانه از آن‌ها داشته باشید چرا که به این کار علاقمند نیستند. در سفر به اسپانیا و فرانسه که جزو توریستی‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شوند، مراقب جیب‌برها و دزدهای خیابانی باشید و وسایل گران‌قیمت و مدارک خود را در جایی امن قرار دهید. برای خرید در کشور اسپانیا می‌توانید از فروشگاه‌هایی که تخفیف‌های مناسبی قرار می‌دهند مطلع شوید و با هزینه‌ای معقول خریدهای دلخواه‌تان را انجام دهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.