واحد منتخب تولیدی روز ملی صنعت و معدن

روز صنعت و معدن، فرصت مناسبی برای ارزیابی تلاش های جهادگران این عرصه است تا دریابند که آیا در مسیر تعالی و سازندگی کشور قدم برمی دارند و یا اینکه در روزمرگی تولید دست و پا می زنند.

تغییرات اقلیمی و جوی سالهای اخیر و مشکلات پیش رو برای توسعه کشاورزی، اهمیت نقش اساسی و بی بدیل صنعت و معدن را بیش از پیش برای میهن اسلامی ما روشن نموده است.

امسال در حضور آیت ا... رئیسی رئیس جمهور محترم و وزیر محترم صنعت، معدن وتجارت، لوح و تندیس واحد برتر در گروه صنایع شیمیایی و پلیمری به سیدمحمدحسین زینلی مدیرعامل محترم کویرتایر اعطا شد تا از تلاش های سازنده شرکت کویرتایر در راه خودکفایی کشور قدردانی شود.

محمد حسین زینلی

در لوح تقدیر اعطا شده از سوی  سیدرضا فاطمی امین وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت آمده است:

"ضمن تبریک روز صنعت و معدن، با توجه به ارزیابی صورت گرفته در کارگروه انتخاب برگزیدگان مبتنی بر عملکرد سال 1400، به استناد نتایج حاصل شده در ستاد گرامیداشت دهه تولید و تجارت، آن شرکت به عنوان واحد برتر در گروه صنایع شیمیایی و پلیمری انتخاب شده است".

واحد برتر 1400

انتخاب کویرتایر به عنوان واحد برتر سال 1400 بی دلیل نیست. در این سال کویرتایر به عنوان اولین و تنها تولیدکننده تایر دانش بنیان در کشور، بدون اتکا بر دانش فنی خارجی، نخستین تایر تولید شده با تکنولوژی صددر صد داخلی و بومی را روانه بازار نمود. تولید انواع تایرهای رینگ 16 تا 20 برای خودروهای شاسی بلند و SUV وهمچنین داخلی سازی قطعات و دستگاه های مورد نیاز، همانند ساخت 18 پرس پخت تایر و تلاش برای تولید سایر قطعات و تجهیزات مورد نیاز، فصل نوینی را در تاریخ تولید تایر کشور عزیزمان گشوده و آینده ای روشن و پر افتخار را فراروی این صنعت استراتژیک قرار داده است.

دستاوردهای به دست آمده مرهون تلاش متخصصان، ثبات مدیریت اجرایی و همدلی تمامی اعضای خانواده بزرگ کویرتایر بوده و این باور در سازمان کویرتایر نهادینه شده است که با تلاش، تعالی پایانی ندارد ...

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.