زاگرس پوش واحد نمونه صنعتی کشور در سال 1401

در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت از رحیم چگنی مدیر عامل شرکت زاگرس پوش، به عنوان "واحد نمونه صنعتی کشور ۱۴۰۱" با پیشینه ای بالغ بر یک دهه فعالیت پویا و مستمر در زمینه پوشاک ایرانی با اعطای لوحِ سپاس و تندیس از زحمات و خدمات این واحد تولیدی تجلیل و قدردانی شد.

بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دهم تیر ماه "روز صنعت و معدن"  نامیده شده است و هر سال در این روز با مشارکت بخش های خصوصی چون، اتاق بازرگانی، خانه صنعت و معدن ایران، خانه صنعت و معدن جوانان، اتاق اصناف، اتاق تعاون، خانه معدن ایران، سازمان نظام مهندسی معدن، کنفدراسیون صنعت ایران، انجمن مدیران صنایع و خانه صنعت و معدن تهران مراسم نکوداشت برگزار می‌شود.

در این راستا امسال گروه صنعتی زاگرس پوش با پیشینه بالغ بر یک دهه فعالیت مستمر و پویا، واحدی صنعتی و نوین در عرصه پوشاک کشور، در این بزرگداشت شرکت نموده و به عنوان "واحد نمونه صنعتی کشور" انتخاب شد.

این مجموعه با نزدیک به دو دهه فعالـیت در زمینه پوشاک، یکی از مطرح‌ترین و بهترین برندهای لباس مردانه و زنانه در ایران است.

زاگرس پوش

شرکت زاگرس پوش با نظر به اینکه صنعت پوشاک حلقه‌ی مفقوده تولیدات نساجی است در جهت توسعه این صنعت و اشتغال‌زایی، همچنین توسعه پایدار و کاستن وابستگی به برندهای خارجی کوشیده است عملکردی موثر داشته باشد و در سال‌های اخیر با بهره‌گیری از هنر طراحان خلاق و خوش‌ذوق و همچنین بازاریابی درست موفق‌تر از پیش ظاهر شود.

 این واحد با استفاده از پیشرفته ترین دستگا‌ه ها، دوخت و پارچه باکیفیت به تولید پوشاک مثل: کت شلوار، پیراهن مردانه، شلوار، پالتو، تی شرت، بارانی، کت تک و... در دسته لباس های مردانه و مانتو، شلوار، پالتو، مانتو و شلوار اداری و... در دسته پوشاک بانوان پرداخته است.

فروشگاه اینترنتی زاگرس پوش

 گفتنی است فروشگاه اینترنتی زاگرس پوش به نشانی  امکان ارسال سفارش (عادی - پیشتاز) به تمامی شهرهای ایران را دارد. یکی از امکانات قابل توجه ما سرویس زاگرس جت، ویژه سفارش‌های تهران است. با توجه به ترافیک و شلوغی شهر بزرگ تهران بسیاری از افراد خرید اینترنتی را ترجیح می‌دهند.

زاگرس پوش نیز جهت رفاه حال بیشتر مشتریان خود با راه اندازی "زاگرس جت" امکان ارسال تا 3 ساعت و حتی کمتر را برای مشتریان ساکن تهران فراهم کرده است.

برای مراجعه به سایت زاگرس پوش به نشانی زیر مراجعه کنید.

www.zagrospoosh.com

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.