کاربرد و مزایای اتصالات و لوله یو پی وی سی در استخر

لوله یو پی وی سی، از یکی از قدیمی ترین پلیمرهای جهان ساخته شده است. ویژگی ها و مشخصه های خوب این نوع لوله، باعث افزایش کارایی آن در صنایع مختلف شده است. مواد اولیه ای که در ساخت UPVC مورد استفاده قرار می گیرند، نفت خام و گاز طبیعی می باشد که از دوام و پایداری بسیار خوبی برخوردار است.

لوله یو پی وی سی بی بو و بی مزه است. همین امر سبب می شود که بر روی سیالی که از درون آن عبور می کند هیچگونه اثر فیزیکی یا شیمیایی باقی نگذارد. به همین دلیل، این لوله ها، در حمل و جابجایی کلیه مایعات بسیار پرکاربرد هستند.

از جمله کاربردهای لوله و اتصالات یو پی وی سی، ساخت و لوله کشی استخرها می باشد. به جرات می توان گفت که در هر پروژه مربوط به ساخت تاسیسات استخر یا جکوزی، به تجهیزات یو پی وی سی نیاز اساسی وجود دارد. در ادامه قصد داریم به بیان مزایای استفاده از این لوله و متعلقات آن در ساخت استخر بپردازیم.

فروشگاه اینترنتی پلی اتیلن بازار،  از بزرگ ترین و معتبرترین تامین کنندگان لوله یو پی وی سی و اتصالات آن می باشد. این مجموعه در نظر دارد کلیه تجهیزات خود اعم از اتصالات یو پی وی سی، تجهیزات استخر، شیر چسبی و دیگر اتصالات چسبی را با قیمتی بسیار مناسب و به صورت کاملا آنلاین به فروش رسانده و در دسترس کاربران خود قرار دهد.

مزایای استفاده از لوله و اتصالات یو پی وی سی در ساخت استخر

لوله یو پی وی سی به دلیل داشتن مشخصه های منحصر به فرد، در ساخت و راه اندازی استخر ها بهترین انتخاب می باشد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهداشتی بودن:

مواد اولیه مورد استفاده در ساخت لوله یو پی وی سی، هیچگونه بو یا طعمی ندارد. این لوله با مایعاتی که از داخل آن عبور می کنند هیچ واکنش شیمیایی نمی دهد. به همین دلیل بهداشت آب استخر به کمک این لوله و اتصالات تضمین شده خواهد بود. کلر و دیگر مواد شیمیایی و ضدعفونی کننده موجود در آب استخر، با وجود این سیستم لوله کشی بدون تغییر باقی می مانند.

یوپی وی

لوله یو پی وی سی، با دوام و پر کاربرد در کلیه صنایع

عدم خوردگی، زنگ زدگی و رسوب گیری:

استفاده از لوله های گالوانیزه و استیل در سیستم لوله کشی استخر و جکوزی، به مرور زمان و به دلیل تماس مستقیم با مواد ضد عفونی کننده و آب گرم، دچار رسوب و خوردگی می شوند.

این امر سبب نشتی یا کاهش فشار آب در این لوله ها می گردد. ساختار بسیار مقاوم و غیر قابل نفوذ یو پی وی سی، با چنین مشکلاتی مواجه نمی شود. مواد به کار رفته در تولید لوله یو پی وی سی با کلر و دیگر مواد شیمیایی واکنش نمی دهند.

آب بندی مطمئن و با دوام

بسیاری از مشکلات مربوط به آب بندی در استخرها و مسائل مربوط به نقطه اتصال ضعیف، با لوله یو پی وی سی و به کمک حلقه آب بند به طور کامل حل شده است.

اجرا و نصب سریع، آسان و ارزان

نصب لوله و اتصالات یو پی وی سی، در مقایسه با سایر لوله ها، بسیار ساده و سریع می باشد. قیمت خرید و هزینه راه اندازی این سیستم لوله کشی نیز مقرون به صرفه و مناسب می باشد.

 دوام، ماندگاری و طول عمر بالا

به دلیل ساختار مقاوم، نفوذ ناپذیر و واکنش ناپذیری که لوله یو پی وی سی در مواجهه با سیالات مختلف دارد، سبب افزایش طول عمر این لوله ها شده است. لوله و اتصالات یو پی وی سی به طور متوسط 60 سال عمر مفید دارد.

عدم تاثیرپذیری از باران و آفتاب

ویژگی مواد UPVC به گونه ای است که نه تنها بر روی سیالات درون خود تاثیر نمی گذارد، بلکه از گرما، نور خورشید و بارش باران و برف نیز تغییر ماهیت پیدا نکرده و تا سالیان سال بدون تغییر باقی می مانند.

امکان اجرا و لوله کشی به صورت شیب دار

در اجرا و ساخت استخرها، گاهی لازم است که سیستم لوله کشی به سمت شبکه تصفیه یا موتورخانه دارای شیب ملایمی باشد. پیاده سازی چنین شیبی با لوله یو پی وی سی به سادگی امکان پذیر است.

مقاومت در برابر حرارت و آتش

استحکام و مقاومت بالای لوله یو پی وی سی در برابر حرارت زیاد و آتش، دامنه کاربرد آن را وسیع تر ساخته است. همین امر سبب شده است که به این لوله در حوادث آتش سوزی کمترین آسیب وارد شود.

اتصالات یوپی وی

اتصالات یو پی وی سی، متنوع و پر کاربرد

دوستدار طبیعت

در کنار کلیه مشخصه های خوبی که لوله یو پی وی سی در ساخت تاسیسات مختلف از خود نشان داده است، مواد اولیه به کار رفته در تولید این لوله و اتصالات آن، دارای ساختاری است که دوستدار محیط زیست بوده و قابل بازیافت می باشد.

کاربرد  لوله های یو پی وی سی در سیستم های آبرسانی

لوله یو پی وی سی در صنایع غذایی، نفت، پتروشیمی و شیمیایی کاربرد زیادی دارد. در مورد کاربرد این نوع لوله در سیستم های آبرسانی و تاسیسات آبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راه اندازی و تاسیس شبکه های آبرسانی تحت فشار بالا

  • استفاده از لوله یو پی وی سی در شبکه تصفیه خانه فاضلاب شهری

  • ساخت استخر، جکوزی و سونا

  • ساخت پارک آبی

  • ساخت و راه اندازی آکواریوم های بزرگ و وسیع

  • ساخت تاسیسات زیر دریایی

  • راه اندازی و اجرای دریاچه های مصنوعی

  • کاربرد وسیع در بخش کشاورزی و راه اندازی سیستم های آبیاری قطره ای و ... .

مرکز فروش لوله یو پی وی سی و اتصالات آن با مناسب ترین قیمت

کاربرد وسیعی که لوله  لوله یو پی وی سی داشته و نقش مهم و موثری که در کلیه صنایع به خود اختصاص داده است، سبب شده است که به تعداد خریداران این لوازم و تجهیزات روز به روز افزوده شود. وب سایت و فروشگاه اینترنتی پلی اتیلن بازار، مرکز عرضه و فروش کلیه تجهیزات پلی اتیلن و لوازم مورد نیاز نیروگاه ها، پالایشگاه ها و پروژه های گاز و آبرسانی می باشد.

شیر چسبی

نمونه ای از شیر چسبی

در این فروشگاه به منظور دسترسی راحت کلیه خریداران در سراسر ایران، خرید لوله یو پی وی سی به صورت کاملا آنلاین امکان پذیر می باشد. مجموعه ما با عرضه کلیه تجهیزات یو پی وی سی، مورد نیاز برای ساخت استخر و جکوزی و به قیمت مناسب و مقرون به صرفه، در تلاش است که رضایت خاطر کلیه کاربران خود را به خوبی فراهم آورد. با خرید از پلی اتیلن بازار، یک خرید ساده، ارزان و لذت بخش را تجربه خواهید کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.