کم ریسک ترین سرمایه گذاری، خرید آپارتمان در چیتگر

 در ادامه این مطلب روش های کم ریسک ترین سرمایه گذاری با خرید آپارتمان های چیتگر را به همراه اصول آن معرفی می کنیم.

تا انتها با ما همراه شوید و نکات مهم این مطلب را از دست ندهید.

فرایند سرمایه گذاری در آپارتمان های چیتگر

به طور کلی روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در چیتگر وجود دارد که کسب سود در آنها به ویژگی های مجزای آن روش بستگی دارد. کم ریسک ترین سرمایه گذاری در املاک چیتگر پیش خرید آپارتمان های معتبر این منطقه است که سود تضمینی را عاید شما می کند.

 با توجه به اینکه تجربه نشان داده سرمایه گذاری در طرح های پیش فروش چیتگر همواره با سودآوری فوق العاده ای همراه بوده و در میان مدت و بلند مدت رشد بالایی را عاید سرمایه گذاران کرده است، می توان این روش را کم ریسک ترین سرمایه گذاری در املاک دانست.

در طی این فرایند شما با بررسی همه جوانب یک پروژه معتبر و خوش ساخت مثل پروژه یاران، اقدام به سرمایه گذاری می کنید. علاوه بر این می توانید از برخی مزایای طرح مثل تسهیلات و وام، ضمانت تحویل و ... بهره مند شوید. با توجه به اینکه پروژه های معتبر زمان تحویل خود را در متن قرارداد ذکر می کنند و در ازای دیرکرد خسارت تعیین می کنند، این روش بسیار کم ریسک تر از سرمایه گذاری در سایر املاک است.

چیتگر

مزایای سرمایه گذاری در آپارتمان های چیتگر

سرمایه گذاری با خرید آپارتمان های چیتگر را می توان یک تیر و دو نشان دانست؛ به خصوص برای افرادی که مایل به سکونت در این آپارتمان ها هستند؛ چرا که می توانند علاوه بر خرید مسکن از حاشیه سود بالای آن نیز بهره مند شوند. مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در املاک چیتگر شامل:

  • همانطور که گفتیم کم ریسک ترین سرمایه گذاری در بازه زمانی کنونی، خرید آپارتمان در چیتگر است. خرید این املاک باعث می شود که حتی اگر نرخ مسکن در کوتاه مدت ثابت بود، شما بتوانید با فروش ملک یا امتیاز آن سرمایه اولیه خود را به طور کامل برداشت کنید.

  • نرخ رشد قیمت املاک چیتگر حتی نسبت به سایر نقاط تهران بسیار بیشتر است و حاشیه سود خوبی دارد. در صورتی که بدانید در کدام پروژه سرمایه گذاری کنید، سود بالای خود را تضمین کرده اید.

  • سرمایه گذاری در املاک به طور کلی با نوسانات و تغییرات مکرر همراه نیست و مثل سایر روش های سرمایه گذاری با استرس و اضطراب زیادی همراه نیست.

  • در بازار املاک ایران در موارد انگشت شمار شاهد ریزش موقت و محدود نرخ مسکن بوده ایم. بنابراین با سرمایه گذاری در آپارتمان های چیتگر اطمینان خواهید یافت که متضرر نمی شوید.

  • سود حاصل از سرمایه گذاری به این روش بسیار بالا و قابل توجه است و ممکن است پس از مدتی خود شما را نیز شگفت زده کند. چه بسیار افرادی بوده اند که با کم ریسک ترین سرمایه گذاری سودهای قابل توجه به دست آورده اند و وضعیت مالی خود را دگرگون کرده اند.

  • تنوع بالایی در املاک چیتگر وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند با استفاده از آنها ایده آل ترین مسکن را تهیه کنند. پروژه های باکیفیت، مدرن و پر سود در  منطقه چیتگر کم نیستند؛ به عنوان مثال پروژه تریتیوم ۴ یکی از پیشرفته ترین پروژه های مسکونی در منطقه چیتگر است که از موقعیت و دسترسی عالی نیز برخوردار است. شما با سرمایه گذاری کم ریسک در این پروژه می توانید علاوه بر سود، سکونت با رفاه را نیز تجربه کنید.

البته شایسته ذکر است که سرمایه گذاری در املاک چیتگر علی رغم مزایای پرشماری که دارد، از نکات و اصول خاصی نیز پیروی می کند. شما باید تمام جوانب این کار را نیز در نظر داشته باشید و بتوانید مراحل سرمایه گذاری را دقیق طی کنید تا بعداً پشیمان نشوید؛ چرا که گاهاً تشخیص پروژه های معتبر می تواند سخت باشد و ممکن است به مشورت کارشناسان احتیاج داشته باشید.به همین منظور شما می توانید جهت مشاوره و اطلاعات جامع و دقیق با کارشناسان مشاور املاک دیار22 ارتباط برقرار کنید.

آپارتمان چیتگر

پیش از انجام کم ریسک ترین سرمایه گذاری در چیتگر چه نکاتی را در نظر بگیریم

برای سرمایه گذاری در پروژه های چیتگر مثل هر نوع سرمایه گذاری دیگری باید تمام جوانب را در نظر بگیرید و با احتیاط پیش بروید. در ادامه با مهم ترین نکاتی که لازم است برای کم ریسک ترین سرمایه گذاری در این بخش لازم است بدانید آشنا می شویم:

  • برای تجربه کم ریسک ترین سرمایه گذاری در آپارتمان های چیتگر بهتر است شرایط اقتصادی و سیاسی کشور را مد نظر قرار دهید. با توجه به پیشبینی های کنونی بهترین راه رهایی از تورم و حفظ ارزش نقدینگی، سرمایه گذاری در املاک است.

  • به توصیه کارشناسان هرگز بدون پول نقد کافی وارد سرمایه گذاری در زمینه املاک نشوید. کاملاً مطمئن شوید که در پرداخت بها یا اقساط آپارتمان مشکلی ندارید.

  • به یاد داشته باشید که خرید املاک ممکن است هزینه های جانبی نیز در پی داشته باشد. شما باید در پرداخت مالیات، عوارض، تعمیرات، قبوض و ... مشکلی نداشته باشید.

  • موقعیت و دسترسی پروژه ای که برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اید را مد نظر قرار دهید. بنابراین برای بهره مندی از کم ریسک ترین سرمایه گذاری توصیه می کنیم از قبل اطلاعات کافی در مورد پروژه مورد نظر و محله آن به دست آورید. همچنین اگر مایلید از یک پروژه با موقعیت عالی بهره مند شوید، پیشنهاد می کنیم پروژه رومنس حکیم را به یاد داشته باشید.

  • مدارک و اسناد مربوط به آپارتمان را مد نظر قرار دهید و مطمئن شوید که در آینده به مشکل بر نمی خورید. موروثی بودن ملک در صورتی که تضمین های لازم را دریافت نکنید، باعث می شود در آینده مدعی دیگری به عنوان مالک پدیدار شود.

  • برای کسب سود مناسب از بازار مسکن لازم است صبر و تحمل بیشتری داشته باشید و با یک نزول فوراً دلسرد نشوید. توصیه کارشناسان این است که تا زمان بهره مندی از یک سود ایده آل به فکر فروش آپارتمان و خروج سرمایه نباشید.

  • همچنین برای خرید آپارتمان و سرمایه گذاری لازم نیست خیلی عجله کنید و باید با بردباری قدم بردارید. اگر به خوبی و بدون عجله جستجو کنید، قادر خواهید بود کم ریسک ترین سرمایه گذاری را با سود بالا تجربه کنید.

پروژه رمنس

چشم انداز آینده منطقه چیتگر برای سرمایه گذاری

معمولاً یکی از اولین نکاتی که سرمایه گذاران برای انباشت سرمایه خود در یک منطقه بررسی می کنند، آینده این منطقه است. به طور کلی منطقه 22 یا چیتگر را می توان به عنوان مستعدترین منطقه برای سرمایه گذاری در نظر گرفت. کارشناسان معتقدند که املاک نواحی اطراف چیتگر از آینده درخشانی برخوردار است و حتی در میان مدت با جهش قیمت فوق العاده ای همراه خواهد بود.

علت اینکه گفته می شود کم ریسک ترین سرمایه گذاری حال حاظر، با خرید آپارتمان های چیتگر ممکن می شود این است که این منطقه از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که سودآوری را تضمین می کند. ویژگی های این منطقه شامل:

  • ساختمان های مدرن و پیشرفته پایتخت اغلب در منطقه چیتگر ساخته شده اند و الگوی ساخت و ساز آنها منطبق بر طراحی های پیشرفته اروپایی است.

  • مصالح مورد استفاده در آپارتمان های چیتگر بسیار مرغوب است و از نظر کیفیت با سایر ساختمان ها قابل مقایسه نیست.

  • ساکنین منطقه به مهم ترین مناطق تجاری و اداری تهران دسترسی سریع دارند. همچنین اتوبان ها و شاه راه های ارتباطی این منطقه، دسترسی به سایر نقاط شهر را بسیار ساده کرده است.

  • آب و هوای منطقه چیتگر نسبت به سایر مناطق بسیار مطلوب تر است و فاقد آلودگی های بیش از حد می باشد.

  • امکانات و مزایای پیشرفته ساختمانی در آپارتمان های چیتگر به کار برده شده و شما می توانید بهترین سیستم ها را در این منطقه ببینید.

  • فضای سبز و مشاعات مجتمع های چیتگر از طراحی فوق العاده ای برخوردار هستند و می توان گفت در ایران بی نظیرند.

اصول کم ریسک ترین سرمایه گذاری در آپارتمان های تهران

1.مشخص کردن اهداف سرمایه گذاری

اولین اصل برای بهره مندی از کم ریسک ترین سرمایه گذاری در آپارتمان های چیتگر، شفاف سازی اهداف سرمایه گذاری است. این که سرمایه گذاری شما کوتاه مدت است یا بلند مدت، و اینکه قصد سکونت در آپارتمان مورد نظر را دارید یا خیر، بسیار مهم است.

2.تعیین بهترین زمان برای خرید

زمانی که بازار املاک در آرامش به سر می برد و می توان گفت هنوز بازار به سقف خود نرسیده است، بهترین فرصت برای سرمایه گذاری پر سود وجود دارد.

.3تحلیل بازار

قدم بعدی در مورد سرمایه گذاری کم ریسک، تحلیل زمانی قیمت و افت و خیز آن است. اینکه بدانید حدوداً چه زمانی املاک مورد نظر با جهش مواجه می شوند، کمک می کند از سود بیشتری بهره مند شوید. در این مورد ممکن است به مشورت کارشناسان احتیاج داشته باشید.

.4توجه به امتیازات و موقعیت ملک

تحقیق در مورد امتیازات، شرایط و موقعیت ملک می تواند به شما کمک کند کم ریسک ترین سرمایه گذاری را داشته باشید. مناطق مختلف چیتگر از تنوع بالایی برخوردار هستند و شما باید به موقعیت ملک توجه ویژه داشته باشید. علاوه بر این جنوبی یا شمالی بودن زمین، امنیت، امکانات و ... می تواند ضامن سود شما باشد.

در چه پروژه هایی سرمایه گذاری کنیم؟

معرفی پروژه های برتر چیتگر

  • پروژه بیسموت

پروژه بیسموت یکی از ممتازترین پروژه های منطقه چیتگر است که واحدهای آن دارای سند تک برگ و جواز ساخت هستند و توسط بهترین معماران این منطقه احداث می شوند. این پروژه توسط تعاونی مسکن ایثارگران غرب که یکی از معتبرترین تعاونی های منطقه ۲۲ است، در دست احداث می باشد. معماری منحصر به فرد این پروژه به گونه ای است که زوایای خاص آن منظره ای بی همتا در تمام واحدها ایجاد می کند. علاوه بر این امکانات سطح بالا و موقعیت ممتاز پروژه، امکان سکونت در آرامش کامل و کم ریسک ترین سرمایه گذاری در این پروژه را فراهم کرده است.

  • پروژه ستین

پروژه ستین یکی از معروف ترین پروژه های منطقه ۲۲ است که اقدامات تعاونی انبوه سازان  از ابتدا باعث شده اعتبار خاصی به این پروژه بخشیده شود. از ویژگی های منحصر به فرد قرارداد این پروژه می توان به تایید از سمت شرکت انبوه سازان، ذکر پلاک ثبتی زمین، پرداخت ۱۵ درصد سود مشارکت سالیانه، ثبت قرارداد در دفتر اسناد رسمی، ذکر هزینه ساخت طبق تعرفه و تعهد تحویل سند به صورت یکساله اشاره کرد.

علاوه بر این امکانات اعلام شده توسط شرکت سازنده بسیار پیشروتر از سایر پروژه ها خواهد بود و طبق قرارداد تمام امکانات در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. این موارد در نهایت باعث خواهد شد که کم ریسک ترین سرمایه گذاری را در این پروژه تجربه نمایید.

برای کم ریسک ترین سرمایه گذاری در املاک چیتگر لازم است با کارشناسان مجرب و متخصص در این زمینه مشورت کنید. پروژه هایی مثل رومنس حکیم، یاران و تریتیوم ۴ از معتبرترین پروژه های منطقه چیتگر هستند که با توجه به موقعیت و امکانات ویژه خود حاشیه سود بالا را برای شما فراهم می کنند.

توصیه ما اینست  قبل از سرمایه گذاری با کارشناسان دیار ۲۲ ارتباط برقرار نمایید تا شما را با سرمایه گذاری در  بهترین پروژه های منطقه ۲۲ چیتگر راهنمایی کنند. تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۴۹۲۴۷۷-۰۲۱۴۴۷۴۸۱۳۶

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.