نرم افزار حسابداری و ۷ ویژگی طلایی بهترین نرم افزار حسابداری

 ارائه دقیق‌ترین گزارش‌ها به دوری از محاسبات کاغذی و صدور اسناد خودکار حسابداری با سرعت بالا، از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که مدیران را به استفاده از بهترین نرم افزارهای حسابداری ترغیب می‌کنند.

اگر شما هم مدیر شرکت موفقی هستید و می‌خواهید از گزارش های دقیق و به هنگام در تصمیمات کسب و کارتان استفاده کنید، این مطلب مخصوص شماست. در این مطلب قصد داریم ۷ نکته طلایی برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری را با شما در میان بگذاریم تا بتوانید هوشمندانه‌ترین انتخاب ممکن را داشته باشید. با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزار حسابداری چه ویژگی‌هایی دارد؟

سطح کیفیت یک نرم افزار حسابداری خوب بر اساس نوع ویژگی‌ها و امکانات آن تعیین می‌شود. اگر کنجکاو شده‌اید بدانید که چه ویژگی‌هایی وجه تمایز بهترین نرم افزار حسابداری و سایر نرم افزارها محسوب می‌شود، این شما و این هم ۷ ویژگی طلایی بهترین نرم افزاری که در جستجوی آن هستید:

۱. نرم افزار حسابداری با قابلیت گزارش‌گیری دقیق، سریع و آسان

امکان ندارد یک نرم افزار حسابداری خوب را پیدا کنید که دقت کافی نداشته باشد و خطاهای بسیاری را وارد محاسبات مالی کند! دارا بودن سیستم گزارش‌گیری یکپارچه و دقیق از ویژگی‌های بارز یک نرم افزار عالی است.

علاوه بر آن، بهترین نرم افزار تمامی رویدادهای مالی را در حافظه خود ذخیره می‌کند و امکان تهیه گزارش‌های مقایسه‌ای سالیانه و ماهیانه را نیز فراهم می‌آورد. بنابراین به کمک یک نرم افزار جامع و عالی دیگر لازم نیست با انبوهی از گزارش‌های کاغذی دست‌وپنجه نرم کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید به تمامی اسناد و گزارش‌های مدنظرتان دسترسی داشته باشید.

۲. نرم افزار حسابداری با سطح امنیت بالا

امنیت نرم افزارها یکی از مهم‌ترین مسائلی است که پیش از انتخاب بهترین نرم افزار لازم است به آن توجه داشته باشید. با گسترش فضای مجازی و اجرای نرم افزارهای حرفه‌ای حسابداری بر بستر اینترنت، مسئله امنیت این نرم افزارها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

یک نرم افزار حسابداری خوب، اطلاعات مالی شرکت را از حمله هکرها و نفوذ بدافزارها در امان نگاه می‌دارد. هیچ مدیر هوشمندی نمی‌خواهد جزئیات اطلاعات سازمانش به دست هکرها بیفتد. به همین دلیل است که خرید نرم افزار حسابداری با سطح امنیتی بالا در واقع نوعی سرمایه‌گذاری عالی روی حفظ امنیت اطلاعات سازمان محسوب می‌شود.

۳. نرم افزار حسابداری با طراحی ساده و کاربرپسند

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم یک نرم افزار عالی، طراحی ساده، زیبا و کاربرپسند آن است. طراحی نرم افزار لازم است ساده باشد و عناصر گرافیکی سنگین و کاهنده سرعت در آن به کار نرفته باشد. علاوه بر آن، ظاهر یک نرم افزار حرفه‌ای نباید برای کاربر خسته‌کننده یا گیج‌کننده باشد.

یک طراحی ساده و سبک با رنگ‌های ملایم و با در نظر داشتن راحتی کاربر، بهترین چیزی است که می‌توانید در نگاه اول از یک نرم افزار حرفه‌ای انتظار داشته باشید. علاوه بر آن، کاربر باید بتواند به‌سادگی نحوه کار با نرم افزار را فراگیرد تا شرکت بتواند بدون اتلاف وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، رسیدگی به امور مالی و حسابرسی را شروع کند.

بنابراین طراحی یک نرم افزار حرفه‌ای به گونه‌ای است که از تکلف و پیچیدگی‌های بی‌مورد به دور است و بهترین و آسان‌ترین تجربه ممکن را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

۴. نرم افزار حسابداری با قابلیت تعریف سطوح دسترسی مختلف

حسابداری برهان

مدیران موفق سازمان‌ها به‌خوبی می‌دانند که تعریف سطوح دسترسی برای کاربران تا چه اندازه می‌تواند ضامن امنیت اطلاعات سازمان باشد. تعریف سطوح دسترسی مختلف امکان نظارت دقیق بر کار کارکنان را نیز فراهم می‌آورد. یک نرم افزار هوشمند، قابلیت تعیین سطوح دسترسی مختلف را برای کارکنان شرکت داراست. طراحی کدینگ حساب‌ها بر اساس فرایندهای کسب‌وکار و امکان تعریف تعداد نامحدود کاربر در نرم افزار نیز از دیگر ویژگی‌های مهم یک نرم افزار حسابداری هوشمند و قابل اعتماد به شمار می‌رود.

5. نرم افزار حسابداری با بانک اطلاعاتی جامع

یکی دیگر از نکات مهمی که هنگام انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری لازم است مدنظر داشته باشید، برخورداری نرم افزار از بانک اطلاعاتی MS.SQL است. به کمک این بانک اطلاعاتی مطمئن، به‌آسانی می‌توانید گزارش‌های نامحدودی را ذخیره‌سازی کنید، به گزارش‌های قدیمی‌تر دسترسی داشته باشید و از گزارش‌های جدید به‌صورت خودکار نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اگر چندین سازمان دارید و می‌خواهید اطلاعات هر یک را به‌صورت جداگانه روی سیستم خود داشته باشید و از صدور گزارش‌های تجمیعی در لحظه لذت ببرید، بهتر است نرم افزاری را انتخاب کنید که از بانک اطلاعاتی MS.SQL برخوردار باشد.

6. نرم افزار حسابداری با قابلیت اجرا بر بستر اینترنت

اگر می‌خواهید بهترین نرم افزار حسابداری را انتخاب کنید، لازم است به این نکته توجه داشته باشید که نرم افزار منتخبتان حتماً قابلیت اجرا بر بستر اینترنت را داشته باشد. قابلیت اجرا بر بستر اینترنت، امکان مدیریت امور مالی شرکت به‌صورت دورکاری را فراهم می‌آورد. علاوه بر آن، تغییرپذیری داده‌های مالی را نیز سهولت می‌بخشد و کارتان را تا حد زیادی ساده‌تر می‌کند.

7. نرم افزار حسابداری سازگار با دیگر نرم افزارها

یک نرم افزار حسابداری خوب لازم است با سایر نرم افزارها از جمله مجموعه نرم افزارهای آفیس، سازگاری داشته باشد. این‌گونه به‌سادگی می‌توانید داده‌های لازم را بین نرم افزارها با دقت مثال‌زدنی جابه‌جا کنید و نگران جا افتادن اطلاعات مالی یا خطای انتقال اطلاعات بین نرم افزارهای مختلف نباشید.

بهترین نرم افزار حسابداری را از کجا دریافت کنیم؟

اگر می‌خواهید بهترین نرم افزار مالی و حسابداری را برای مدیریت بهینه امور مالی شرکتتان انتخاب کنید، لازم است حداقل به ۷ ویژگی فوق توجه کافی داشته باشید. بهترین کار این است که از شرکت سازنده نرم افزار درخواست نسخه دموی نرم افزار حسابداری را داشته باشید و با آن کار کنید. اگر نرم افزار مدنظرتان ۷ ویژگی فوق را داشت، بدون شک انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

برهان-سیستم

شرکت دانش‌بنیان برهان سیستم پاسارگاد با بیش از ۱۳ سال سابقه درخشان در زمینه عرضه نرم افزارهای مالی و مدیریتی، برای رفاه حال مدیران سازمان‌های موفق اقدام به طراحی و عرضه نمونه ایی از بهترین نرم افزار حسابداری موجود در ایران کرده است.

نرم افزار حسابداری برهان سیستم پاسارگاد نه‌تنها ۷ ویژگی طلایی فوق را برایتان برآورده می‌کند، بلکه بدون اغراق، کامل‌ترین نرم افزار حسابداری از نظر تعداد سطوح و تعداد کاربران قابل تعریف در محیط شبکه نیز محسوب می‌شود. نرم افزار حسابداری برهان سیستم پاسارگاد، قابلیت اجرا بر بستر اینترنت را دارد و کاربران در هر مکانی بدون محدویت می توانند از نرم افزار استفاده کنند و گزارش های در لحظه و متنوعی را برای مدیران از سیستم تهیه کنند.

کلام آخر

یک نرم افزار حسابداری عالی دقیقاً همان چیزی است که هر مدیر موفقی برای مدیریت امور مالی شرکت خود به آن نیاز دارد. با نرم افزار حسابداری برهان سیستم پاسارگاد می‌توانید امور مالی شرکت را با بیشترین دقت، بالاترین کیفیت و سرعتی باور نکردنی مدیریت کنید و از شفافیت مالی و متعاقباً رشد روزافزون شرکت خود لذت ببرید.

همین الان وارد صفحه نرم افزار حسابداری برهان شوید و فرم دموی رایگان نرم افزار را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.