ردیابی موبایل افراد بدون نصب روی موبایل مقابل امکان‌پذیر است؟

 شاید برای ایمنی و سلامت فرزندانتان، تصمیم بگیرید آنها را ردیابی کنید. ممکن است برای ردیابی موبایل سرقت شده خود بخواهید از ردیاب استفاده کنید.

شاید هم برای ردیابی شخصی با استفاده از تلفنش دلایلی غیرمعمول داشته باشید. دلیل شما هر چه که باشد، خبر خوب این است که چندین روش برای ردیابی موقعیت مکانی افراد وجود دارد.

نرم‌افزارهای مختلفی برای پاسخ به این نیاز طراحی و عرضه شده‌اند. شاید بپرسید: آیا ردیابی موبایل افراد بدون نصب نرم‌افزار در گوشی مقابل امکان‌پذیر است؟ برای گرفتن پاسخ خود، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ردیابی گوشی دیگران، ردیابی افراد از طریق اینترنت و موبایل چه ضرورتی دارد؟

همه ما به دلایل زیادی ممکن است تصمیم به استفاده از ردیاب بگیریم. برای مثال، یکی از افراد نزدیکتان دور از شما زندگی می‌کند و نمی‌توانید از طریق تلفن یا رسانه‌های اجتماعی با او ارتباط برقرار کنید. یا در مواقعی که می‌خواهید از امنیت فرزندان خود اطمینان حاصل کنید. در این شرایط، خانواده‌ها سوالات زیادی می‌پرسند.

برای مثال، "ردیابی موبایل افراد بدون نصب روی گوشی مقابل امکان‌پذیر است؟". دانستن اینکه شخصی کجاست، احتمالا ساده‌ترین و ارزشمندترین فناوری است. از روش‌های شناخته شده برای ردیابی موقعیت گوشی می‌توان به IMEI ،GPS ، گوگل مپ و غیره اشاره کرد.

ردیابی افراد با جی پی اس گوشی، کنترل گوشی طرف مقابل با GPS

توجه داشته باشید ردیابی افراد بدون اطلاع آنها، جرم است و فرد موردنظر می‌تواند از شما شکایت کند. به‌علاوه باید مطمئن شوید که هدف شما از این‌کار شوخی نیست و فقط می‌خواهید از خود و خانواده‌تان محافظت کنید. یک برنامه ردیابی تلفن همراه دقیقاً این‌کار را انجام می‌دهد.

آنها به شما این امکان را می‌دهند تا با استفاده از GPS داخلی آن، حرکت تلفن را کنترل کنید. هر چند دقیقه یکبار می‌توانید مکان به‌روزرسانی‌شده تلفن شخص را ببینید. حتی مثل یک ردیاب شخصی، محدوده‌های جغرافیایی تنظیم کنید و زمانی که او به یک مکان خاص می‌رود، مطلع شوید. در عرض چند دقیقه پس از ورود آنها، یک هشدار دریافت خواهید کرد. 

ردیاب گوشی

ردیابی گوشی موبایل با جیمیل، ردیابی سریع گوشی از طریق حساب گوگل

برای ردیابی گوشی افراد از طریق گوگل باید حساب گوگل خود را روی گوشی موردنظرتان سینک کنید. کافی است به تنظیمات گوشی بروید و در بخش مربوط به حساب‌های گوگل، افزودن حساب جدید را انتخاب کنید. سپس، یک حساب جدید با حساب کاربری و رمز خودتان وارد کنید. در مرحله بعد، به قسمت امنیت در منوی تنظیمات رفته و گزینه مدیریت دستگاه را فعال کنید.

ردیابی موبایل افراد با گوگل به شما این امکان را نیز می‌دهد که اطلاعات گوشی مورد‌نظر را از راه دور پاک کرده یا گوشی را قفل کنید. ردیاب‌های حرفه‌ای گوگل، درست مانند کوچکترین ردیاب شخصی و شاید ساده‌ترین آنها عمل می‌کنند.

ردیابی گوشی با استفاده از Google Maps، ردیابی شماره موبایل روی نقشه

این روش، ابتدا باید قسمت منو را در برنامه Google Maps باز کنید. سپس، موافقت خود را با سیاست‌های مربوط به موقعیت مکانی اعلام کنید. در این صورت سرویس ردیابی دستگاه موردنظرتان فعال می‌شود و یک لینک مخصوص برای دستگاه در اختیارتان قرار می‌دهد. این لینک را برای گوشی خود ارسال کنید. سپس در گوشی خود از طریق لینک ارسال شده‌، موقعیت مکانی فرد مورد نظر را از طریق نقشه‌های گوگل ردیابی کنید. در روش ردیابی گوشی افراد از طریق گوگل مپ، مواردی از جمله زمان و مسافت اشتراک‌گذاری را نیز می‌توان تعیین کرد.

ردیابی موبایل افراد از طریق IP، روشی برای ردیابی نامحسوس افراد

یکی از مهم‌ترین کاربردهای تلگرام و واتسپ این است که می‌توانید به‌صورت زنده موقعیت مکانی افراد را چک کرده و در صورت بروز حادثه در سریع‌ترین زمان اقدام کنید. اما مشروط بر این که افراد لوکیشن خود را به اشتراک گذاشته باشند. روش دیگری هم وجود دارد و آن استفاده از آی پی تلگرام است. در این روش، می‌توان IP شخص مقابل را به دست آورد و سپس از موقعیت مکانی وی باخبر شد.

ردیابی گوشی افراد به این شیوه نیازی به روشن بودن GPS نیست و ردیابی تنها از طریق  IPفرد موردنظر صورت می‌گیرد. اما اگر شخص از وی پی ان استفاده کند موقعیت آن مشخص نخواهد شد. هرچند این روش خیلی دقیق نیست. اما در پیدا کردن موقعیت افراد یا یافتن موقعیت گوشی مفقود شده، ما را یاری می‌کند. آموزش‌های مربوط به ردیابی گوشی افراد از طریق آی پی در اینترنت موجود بوده و تنها با یک جستجوی ساده قابل دسترسی است.

ردیابی افراد خانواده

ردیابی افراد خانواده از طریق اپلیکیشن‌های موبایل، راهکاری در دسترس همه

اغلب گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری جی پی اس هستند و امکان نصب اپلیکیشن‌های مکان‌یاب روی آن‌ها وجود دارد. از کاربردی‌ترین برنامه‌های مکان‌یابیGPSWOX Family Locator ، Find My Friends وSprint FamilyWall  را می‌توان نام برد. این برنامه‌ها با جی پی اس گوشی‌ کار می‌کنند و موقعیت مکانی افراد را به اشتراک می‌گذارند.

استفاده از این اپلیکشن‌ها نیاز به تجربه و توانایی دارد. ممکن است استفاده از این اپلیکیشن‌ها برای سالمندان یا کودکان امکان‌پذیر نباشد. به همین دلیل ردیابی گوشی دیگران با اپلیکیشن‌ها کاربردی نیست و باید از ردیاب‌های تخصصی که مختص به این کار ساخته شده‌اند، استفاده کنید.

خرید بهترین ردیاب و جی پی اس شخصی، راهکاری مطمئن برای ردیابی خانواده

یافتن محل سکونت عزیزانتان یک اقدام مراقبتی است، به‌خصوص اگر به غیر از هر چیز دیگری امنیت آنها را در نظر بگیرید. متاسفانه، در پاسخ به این سوال که: ردیابی افراد بدون نصب در گوشی مقابل امکان‌پذیر است؟ پاسخ منفی است! برای مکان‌یابی افراد و اعضای خانواده باید یکی از روش‌های مرسوم را استفاده کنید. اما به دلیل محدودیت‌های این روش‌ها، پیشنهاد ما استفاده از یک جی پی اس شخصی است.

سیستم ارسال حرکات و مسیرهای تردد، قابلیت شنود و سیستم هشدار تنها بخشی از قابلیت‌های این ردیاب‌ها هستند. چنانچه درخصوص خرید بهترین ردیاب افراد، نیاز به مشاوره دارید، با کارشناسان ایران رهیاب به شماره تلفن 22410328-021 تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. ایران رهیاب به‌طور تخصصی روی فروش انواع ردیاب و GPS فعالیت می‌کند. مشاورین این مجموعه شما را در مسیر انتخاب و خرید بهترین ردیاب یاری خواهند کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.