آشنایی با نکات مهم داشتن جشن تولد، نامزدی و عروسی صمیمی

 آیا با نکات داشتن جشن های مختلف به صورت صمیمی و گرم آشنا هستید؟ این روزها تمامی های جشن ها به صورت بسیار مجلل تر و برنامه ریزی و هماهنگی های بهتر و بیشتری برگزار می شود و تمام این موارد موجب شده تا افراد همواره به دنبال بهترین راه برای داشتن جشن های گرم و صمیمی باشند.

در این گزارش توسط کارشناسان ما در تشریفات عروسی ثمین سعی شده تا شما عزیزان را با نکات مهم داشتن جشن تولد، بله برون، جشن نامزدی و عروسی صمیمی و گرم بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

نکات مهم جهت برگزاری انواع جشن ها به صورت صمیمی

برای داشتن جشن هایی صمیمی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ برای برگزاری چنین جشن هایی به چه ابزار و وسایلی نیاز داریم؟ چه نکاتی را باید مد نظر قرار بدهیم؟ طرز برخورد ما با مهمانان باید به چه شکل باشد؟

تمام این موارد سوالاتی هستند که برای افراد بسیاری به خصوص افرادی که برای بار اول قصد برگزاری هر نوع جشنی را دارند، ممکن است به وجود آید. در ادامه به معرفی هر یک از این موارد پرداخته ایم:

پذیرایی صحیح از مهمانان در طی برگزاری هر یک از جشن ها

به محض رسیدن مهمانان به جشن تولد، جشن نامزدی و یا عروسی از آنها با آمبمیوه، بستی، نسکافه و... پذیرایی کنید. سرعت عمل خدمه ی مراسم بسیار مهم است. بهتر است پذیرایی قبل از درخواست آنان انجام شود. همچنین بهتر است یکی از میزبانان یا افراد نزدیک به میزبان در کنار میز حاضر شده و به مهمانان خوش آمد گویی کند.

به چینش میزها دقت کنید

میز ها و صندلی های جدا و دور از هم فضایی رسمی ایجاد می کند و افراد غریبه از هم دور می شوند. سعی کنید از میز های گرد استفاده کنید و صندلی های بیشتری دورتا دور آن بچینید.

فاصله ی میزها و صندلی ها نباید آنچنان کم باشد که باعث مزاحمت شود و نه آنچنان زیاد باشد که صمیمت جمع را از بین ببرد. همچنین صندلی ها را به جای اینکه در نزدیکی دیوار قرار دهید، در میانه ی سالن جای دهید تا جشن تولد یا عروسی صمیمی تری داشته باشید.

متراژ مناسبی را برای محل جشن انتخاب کنید

امروزه باغ تالارها و تالار های بزرگ بسیار روی بورس هستند. اما لزوما این فضاهای بزرگ مناسب یک جشن تولد، نامزدی یا عروسی صمیمی نیستند. هر چقدر هم که میز و صندلی ها نزدیک به هم باشند، باز هم مدیریت یک فضای بزرگ کار سختی است. سعی کنید مکانی را برای مراسم خود انتخاب کنید که بزرگی و ظرفیت آن به اندازه تعداد مهمانان شما باشد.

برای مثال برگزاری مراسم نامزدی از جشن های با اهمیت برای زوج ها است. جشن نامزدی با تشریفات کمتری نسبت به جشن عقد و عروسی برگزار می شود. خیلی از افرد در خانه و برخی نیز در تالار یا باغ تالار این مراسم را برگزار می کنند.

یکی دیگر از جشن هایی که این روزها خانواده های بسیاری به ان توجه دارند. بله برون بوده و بسیاری از افراد برای داشتن جشنی عالی اقدام به اجاره سالن بله برون می کنند.

اکثر افراد برای برگزاری مهمانی ها و مراسم های خود از سالن ها، تالار های پذیرایی و باغ تالار استفاده می کنند که همیشه گزینه ی عالی می باشند. همچنین شما می توانید علاوه بر آن ها، برای برگزاری مهمانی ها و مناسبت های خود از موارد زیر استفاده کنید:

• سالن اجتماعات

• روف گاردن

• ویلا و باغ اطراف شهر

انواع مراسم ها

انتخاب فضایی عالی برای برگزاری انواع مراسم ها

با رفت و آمد مهمانان فضای جشن تولد یا عروسی صمیمی تر ایجاد کنید

اگر پذیرایی توسط خدمه انجام شود اتفاق مثبتی محسوب می شود اما اگر بخشی از پذیرایی را به شکلی برنامه ریزی کنید که مهمانان از صندلی های خود بلند شده و جهت سرو نوشیدنی، دسر و... چند قدمی در سالن یا تالار قدم بزنند، به افزایش معاشرت بین افراد و ایجاد فضایی صمیمی تر کمک کرده اید.

فضا آرایی خوب در صمیمیت بین افراد بسیار تاثیرگذار است

مطمئنا اینکه شما به دنبال یک جشن تولد یا عروسی صمیمی هستید شرایط را به کلی تغییر می دهد. هر کدام از این مراسم تزئینات و چینش خاص خود را می طلبد. اما در هر صورت نزدیک شدن مهمانان به میزبانان با چینش فضا و دکوراسیون حیط هم ارتباط دارد. یک پیشنهاد ویژه استفاده از بادکنک است. علاوه بر استفاده از بادکنک در فضا آرایی، به کودکان نیز یک یا چند بادکنک باد شده بدهید تا زیبایی و صمیمیت فضا را دو چندان کنید.

میزبان هم برای یک جشن صمیمی باید دست به کار شود

قبول داریم که برگزاری هر مراسمی نیاز به هماهنگی ها و مدیریت صحیح دارد. پذیرایی از مراسم و ترتیب برنامه های جشن اهمیت زیادی دارد. اما بهتر است تا حد ممکن کارها را از قبل برنامه ریزی و هماهنگ کرده و مدیریت برگزاری جشن را به یکی از نزدیکان خود بسپارید. شما به عنوان میزبان بهتر است بین حضار و مهمانان در سالن حضور داشته باشید و به معاشرت با آنها بپردازید. این موضوع برای برگزاری مراسم جشن تولد بسیار مهم است. اگر بتوانید با حرف زدن خود باعث خنده و صمیمت بین افراد شوید شرایط بهتر هم می شود.

برای یک مراسم نامزدی و عروسی صمیمی وقت مهمانان را پر کنید

علاوه بر حضور فعالل در محیط برگزاری مراسم باید برای تک تک لحظات مراسم برنامه ریزی کنید. فراموش نکنید که افراد حاضر در مهمانی هر کدام علایق و سلایق متفاوتی دارند. شاید افرادی تمایل به رقصیدن نداشته باشند و با حضور یک تردست یا دی جی سرگرم شوند. عده ای دوست دارند با اطرافیان خود گپ بزنند. در هر صورت سرگرمی افراد در حین برگزاری مراسم جشن بسیار مهم است. متناسب با جشن خود آنها را سرگرم کنید.

پذیرایی مناسبی را در نظر بگیرید

یک بخش مهم و غیر قابل حذف از مراسم به نوشیدنی ها و خوردنی های خوشمزه بر می گردد. مطمئن باشید که بسیاری از مهمانان و مخصوصا کودکان مشتاق اند تا ببینند که چه خوراکی هایی برای آنها تدارک دیده اید. سعی کنید به جای شام سنگین و مفصل از پذیرایی متنوع تر در حین مراسم استفاده کنید. کیک تولد یا عروسی را هم فراموش نکنید.

جشن صمیمی

نکات مهم برگزاری جشن های صمیمی

نتیجه گیری

در این گزارش با هر یک از نکات مهم برای داشتن جشن تولد، بله برون، نامزدی و یا عروسی گرم و صمیمی آشنا شدید. با توجه به نکات نام برده شده متوجه می شویم که هر یک از موارد را مجموعه های تشریفاتی بسیار عالی می توانند برگزار کنند.

مجموعه های تشریفاتی عروسی برگزار کننده انواع جشن ها با برنامه ریزی و ایده های فوق العاده بوده که می توانید با خیالی آسوده تمامی مراسمات خود را به مجموعه های تشریفاتی بسپارید.

اگر در تهران به دنبال تشریفات خدمات مجالس هستید، ما به شما خدمات مجالس ثمین (tashrifatsamin) را معرفی میکنیم.

موسسه تشریفات ثمین دارای فضاهای مناسب برای برگزاری جشن تولد، کترینگ مناسب برای مراسم تولد و همچنین طراحان بسیار حرفه ای در زمینه چیدمان فضا برای جشن تولد می باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم در لیست خود تشریفات ثمین را قرار دهید چرا که تیم تشریفات ثمین با سال ها تجربه و ارائه بهترین خدمات و برگزاری مراسم لوکس توانایی راه اندازی مراسمی فوق العاده و بسیار عالی برای شما را دارد. تشریفات و خدمات مجالس ثمین با کادری خبره و حرفه ای ارائه دهنده بهترین خدمات مجالس می باشد که با راهنمایی های لازم و همچنین ارائه پیشنهادهای جذاب و حرفه ای می کوشند تا مراسمی خاص و ویژه را برای شما به ارمغان بیاورند.

خدمات ویژه تشریفات ثمین در برگزاری جشن تولد عبارتند از:

• چیدمان مراسم تولد

• جایگاه کیک و گیفت های تولد

• گل آرایی مجلس تولد

• بادکنک آرایی و میوه آرایی خدمات تولد

• کترینگ، پذیرایی و غذا در تولد

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.