تنوع خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه  (خدمات فنی سماء)

لوله بازکنی تهران سماء از جمله مراکز معتبر و شناخته شده در این حوزه می باشد که به دلیل تنوع در خدمات و استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته موفق به جلب رضایت مشتری شده است.

چرا لوله بازکنی و تخلیه چاه خدمات فنی سماء؟

گروه لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران سماء با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت یکی از نام های شناخته شده در این حوزه می باشد. این مجموعه که در بسیاری از پروژه های عمرانی از قبیل مترو تهران و غیره همکاری داشته است، چند ویژگی منحصر به فرد دارد که عبارتند از:

  • لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی بدون تعطیلات در روزهای تعطیل رسمی سال
  • تخلیه چاه با پمپ های مکش قوی و شلنگ های 100 متری
  • اعزام چاه بازکن در کمتر از نیم ساعت پس از تماس مشتری
  • ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در شمال، جنوب و شرق و غرب تهران
  • ارائه تمام خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه با نرخ اتحادیه
  • استخدام تعداد زیاد چاه بازکن و لوله بازکن سیار در تمام محله ها و مناطق تهران
  • صدرو فاکتور رسمی برای تمام خدمات
  • تنوع بالا در خدمات (رفع گرفتگی لوله فاضلاب، لایروبی چاه، نصب و تعمیر تولت فرنگی، درآوردن اشیای قیمتی از چاه فاضلاب، تخلیه چاه، حفر چاه و طوقه چینی، رفع نم و رطوبت و غیره)

لوله بازکنی با فنر برقی

تخلیه چاه شبانه روزی و فوری در تهران

به دلیل اهمیت بسیار زیاد سرعت عمل در انجام خدمات تخلیه چاه، گروه خدمات فنی سماء در تمام مناطق تهران اعم از شمال، جنوب و شرق و غرب به صورت 24 ساعته و شبانه روزی تیم های تخلیه چاه را به محل اعزام می کند. علاوه بر اعزام سریع در کمتر از نیم ساعت، این مجموعه از دستگاه ها و تانکرهایی با پمپ های مکش قوی و شلنگ های 100 متری استفاده می کند. به همین دلیل در مناطق و کوچه های کم عرض که امکان ورود تانکر به آنها وجود ندارد، بدون چالش و با کمک شلنگ های 100 متری تخلیه چاه انجام میشود.

علاوه بر چاه های فاضلاب، گروه خدمات فنی تهران سماء تخلیه چاه سپتیک تانک را با نرخ اتحادیه انجام می دهد. لذا در هر ساعت از شبانه روز و در هر منطقه از تهران در صورت مواجه شدن با مشکل پر شدن چاه فاضلاب، می توانید از این سرویس ها استفاده نمایید.

لایروبی چاه با نرخ اتحادیه

جداره چاه های فاضلاب و سپتیک تانک ها با گذشت زمان به مرور با مواد آلاینده دچار رسوب میشوند. لایه های شکل گرفته در دیواره چاه نه تنها باعث انتشار بوی بسیار بد و زننده در محیط اطراف می گردد، بلکه ظرفیت چاه را کاهش داده و خیلی زود پر خواهد شد. گروهی از افراد حرفه ای و با تجربه در این زمینه در تیم خدمات فنی تهران سماء با دستگاه های بروز و پیشرفته لایروبی چاه فاضلاب را انجام می دهند. این افراد پس از تخلیه چاه تمام جداره و کف چاه را تراشیده و لایه های رسوب شده در آن را از بین برده و سپس با پمپ های مکش تخلیه مجدد انجام میشود.

با توجه به اینکه شرکت خدمات فنی سماء دارای مجوز فعالیت می باشد، به همین دلیل تمام سرویس های ارائه شده توسط آن بر اساس نرخ های اتحادیه می باشد. لذا می توان با خیال آسوده از ارزان ترین خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و لایروبی آن بهره مند شده و فاکتور رسمی در صورت تمایل دریافت کنید.

لایروبی چاه با نرخ اتحادیه

لوله بازکنی با فنر برقی تضمینی

ورود اشیا و انباشته شدن مواد آلاینده و چربی و غیره در مسیر عبور فاضلاب در چاه آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی و غیره به مرور منجر به گرفتگی میشود. این قبیل مشکلات بسیار رایج بوده و تیم خدمات فنی سماء با فنر برقی سر مته دار فولادی در کمترین زمان آن را رفع می کند. علاوه بر لوله بازکنی با فنر برقی و فولادی، در صورت نیاز لوله بازکنی با پمپ هوا نیز انجام خواهد شد. لوله بازکن های حرفه ای و با تجربه این تیم ابتدا علت گرفتگی و شرایط لوله های فاضلاب را بررسی و در نهایت با فنر برقی و سه نظام و پمپ هوا مساله را حل می کنند.

رفع نم و رطوبت بدون تخریب

عایق کاری نامناسب ساختمان، ترکیدگی لوله های فاضلاب و آب و همچنین پر شدن چاه از اصلی ترین دلایل برای ایجاد نم و رطوب در ساختمان می شوند. رفع نم و رطوبت با دستگاه برای سقف، زیر زمین، دیوار گچی در ساختمان بدون تخریب و کثیف کاری از جمله خدمات ارائه شده توسط گروه لوله بازکنی تهران سماء می باشد. پس از بررسی و برطرف کردن منبع اصلی مشکل، بدون هیچگونه تخریب و با کمک دستگاه نم و رطوب رفع می شود. لازم به ذکر است، هیچگونه تخریب روی دیوار و سقف و کف ساختمان برای این خدمات صورت نگرفته و به همین دلیل با کمترین هزینه و با بالاترین سرعت مقاومت ساختمان افزایش پیدا خواهد کرد.

تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب بدون کثیفکاری و تخریب

گذشت زمان و استفاده از لوله های بی کیفیت به مرور منجر به ترکیدگی آنها میشود. با توجه به اینکه اغلب لوله های فاضلاب و آب به صورت توکار اجرا میشوند، به همین دلیل ترکیدگی آنها به سختی قابل تشخیص است. عدم تشخیص سریع محل ترکیدگی مشکلاتی از قبیل ایجاد نم و رطوبت و تخریب دیوار و غیره را به همراه دارد. لوله بازکن های تهران سماء امکان تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب با دستگاه را فراهم نموده اند.

تجهیزات پیشرفته و دستگاه هایی که این مجموعه استفاده می کنند به کمک امواج صوتی محل ترکیدگی لوله و نشتی آب را تشخیص می دهند. به همین دلیل نیاز به تخریب و کثیف کاری نخواهد بود.

علاوه بر موارد فوق، تیم خدمات فنی سماء در تهران سرویس های زیر را به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی با نرخ اتحادیه ارائه می دهد:

  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان، گچ و مصالح ساختمانی
  • درآورن اشیای قیمتی و طلا و ساعت و گوشی موبایل از چاه
  • حفر چاه نو توسط مقنی حرفه ای و با تجربه با رعایت اصول ایمنی
  • تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

خدمات فنی سماء؛ لوله بازکنی و تخلیه چاه تضمینی

در تمام مناطق تهران و در هر ساعت از شبانه روز کافیست با تیم خدمات فنی سماء تماس بگیرید تا لوله بازکن های سیار با تجهیزات پیشرفته به محل اعزام شوند. با توجه به اینکه این مجموعه دارای شعب فعال در شمال، جنوب و شرق و غرب تهران می باشد، لذا می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با شعب نزدیک به محل زندگی خود تماس گرفته و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید:

لوله بازکنی و تخلیه چاه شمال تهران: 02122623998 – 02122493224

لوله بازکنی و تخلیه چاه جنوب تهران: 02133255737

لوله بازکنی و تخلیه چاه شرق تهران: 02177284979 – 02177557064

لوله بازکنی و تخلیه چاه غرب تهران: 02144895591 – 02144383783

همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه نام "لوله بازکنی تهران سماء" را در اینترنت جستجو کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.