مقایسه قیمت تور کیش در سایت لحظه آخر و دیگر سایت های ارائه دهنده تور

ممکن است شما هم با مشاهده تعداد زیادی از تورهای کیش در انتخاب بهترین آژانس مسافرتی برای خرید تور کیش دچار سردرگمی شده و نتوانید با قاطعیت تصمیم ­گیری کنید.

ما در این مطلب قصد داریم با مقایسه قیمت تور کیش در سایت لحظه آخر و دیگر سایت­های ارائه دهنده تور، شما را در انتخاب و خرید مقرون­ به صرفه ­ترین تور کیش راهنمایی کنیم، با ما همراه باشید.

چطوری تور ارزان کیش بخریم؟

برای خرید ارزان ­ترین تور کیش لازم است قیمت­ های چندین آژانس مسافرتی مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت ارزان­ ترین تور را خریداری کنید. البته این کار نیازمند صرف زمان و انرژی بسیار زیادی است و تقریبا غیر ممکن به نظر می­رسد اما خوب است بدانید که وبسایت لحظه آخر این کار را برای شما آسان می­کند.

سایت لحظه آخر با تعداد زیادی از آژانس­ های مسافرتی همکاری می ­کند؛ به این ترتیب مسافران گرامی می ­توانند تنها با چند کلیک وارد سایت لحظه آخر شده و قیمت­ ها و مشخصات تور کیش را در آژانس­ های مسافرتی مختلف ببینند و به راحتی آن­ ها را با هم مقایسه کنند. بنابراین ساده ­ترین راه برای خرید تور ارزان مراجعه به وبسایت لحظه آخر و مقایسه قیمت تورهای گوناگون می ­باشد.

قیمت تور کیش در سایت لحظه آخر

با جستجوی نشانی وبسایت لحظه آخر در اینترنت می ­توانید به سادگی وارد سایت شده و تورهای کیش را جستجو نمایید. با این کار با لیست بلند بالایی از تورهای کیش که توسط آژانس­های مسافرتی مختلف ارائه شده­ اند مواجه خواهید شد. شما می ­توانید با مقایسه قیمت­ها و یا انتخاب گزینه ارزان ­ترین تور در منوی بالای سایت، نسبت به خرید تور ارزان کیش اقدام نمایید. لازم به ذکر است که این وبسایت تورهای کیش ویژه نوروز را با قیمت­ های فوق ­العاده به فروش می ­رساند. در ادامه قیمت تور کیش در سایت لحظه آخر برای شما همراهان گرامی ارائه شده است:

  • تور کیش ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

شروع تور: تهران، ۲۷ بهمن

آژانس مسافرتی: اورانوس آرمان سفر

مدت اقامت: ۳ شب

شروع قیمت از: ۲,۸۷۰,۰۰۰ تومان

  • تور کیش ۲۸ بهمن ۱۴۰۰

شروع تور: تهران، ۲۸ بهمن

آژانس مسافرتی: دانیار سفر پارسیان

مدت اقامت: ۶ شب

شروع قیمت از: ۲,۹۹۵,۰۰۰ تومان

تور کیش نوروز 1401

  • تور کیش ۲۹ بهمن ۱۴۰۰

شروع تور: تهران، ۲۹ بهمن

آژانس مسافرتی: قصر شایان

مدت اقامت: ۲ شب

شروع قیمت از: ۲,۱۱۰,۰۰۰ تومان

  • تور کیش ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

شروع تور: تهران، ۳۰ بهمن

آژانس مسافرتی: سیف گشت

مدت اقامت: ۳ شب

شروع قیمت از: ۲,۲۳۵,۰۰۰ تومان

  • تور کیش ۱ اسفند ۱۴۰۰

شروع تور: تهران، ۱ اسفند

آژانس مسافرتی: آسمان پایتخت

 مدت اقامت: ۲ شب

شروع قیمت از: ۲,۲۷۰,۰۰۰ تومان

شروع تور: تهران، ۲۸ اسفند

آژانس مسافرتی: قصر شایان

 مدت اقامت: ۳ شب

شروع قیمت از: ۴,۵۰۵,۰۰۰ تومان

نحوه رزرو تور کیش در لحظه آخر

اولین قدم برای رزرو تور کیش در لحظه آخر این است که مدت اقامت و زمان سفر خود را انتخاب کنید و با توجه به آن، به دنبال یک تور کیش مناسب بگردید. پس از آن می ­توانید آژانس مسافرتی و ایرلاین مد نظر خود را انتخاب کنید. در هنگام خرید تور کیش دقت داشته باشید که مبدا سفر خود را به درستی انتخاب نمایید.

پس از انجام این مراحل لازم است اطلاعات تماس خود را در سایت ثبت کنید تا آژانس مسافرتی انتخاب ­شده با شما تماس حاصل کرده و نسبت به نهایی کردن رزرو شما اقدام کنند. مدارک لازم برای رزرو تور کیش متعاقبا توسط آژانس مسافرتی به شما اعلام خواهد شد اما به طور کلی برای تمامی سفرهای داخلی، به همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی برای همه مسافران لازم و ضروری است.

قیمت تور کیش چقدره؟

خدماتی که در تور کیش لحظه آخر دریافت می کنید

اگر برای اولین بار تصمیم دارید با تور کیش به این جزیره زیبا و دیدنی سفر کنید، ممکن است در رابطه با خدمات تور کیش و مزیت­های سفر با تور کیش سوالاتی در ذهن شما ایجاد شده باشد. در یک توضیح کلی و مختصر باید بگوییم خدماتی که با خرید تور کیش از سایت لحظه آخر دریافت خواهید کرد، کاملا بستگی به این دارد که کدام آژانس مسافرتی را با سفر خود انتخاب می­کنید. معمولا تور کیش شامل خدماتی مثل اقامت هتل، استقبال فرودگاهی و بلیط رفت و برگشت می ­باشد. البته با رزرو اتاق در هتل ­های مختلف نیز امکانات و خدمات گوناگونی توسط هتل در اختیار میهمانان قرار می ­گیرد.

خرید تور کیش از سایت لحظه آخر به شما این امکان را می ­دهد تا با مقایسه خدمات و قیمت تور کیش در چند آژانس مسافرتی مختلف، به یک ارزیابی کلی و تصمیم­ گیری نهایی دست پیدا کرده و با توجه به شرایط و انتظارات خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. از طرفی خرید تور کیش در سایت لحظه آخر نسبت به سایر سایت ­های ارائه دهنده تور به ­صرفه ­تر و اقتصادی ­تر است و خدمات متعددی را به مشتریان خود عرضه می­ کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.