افتتاح اولین شعبه فروشگاه هفت سلامت در بیمارستان امام خمینی(ره)

فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت  از سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت و هم اکنون با بیش از ۵۳۰ شعبه در مناطق مختلف کشور در حال خدمت رسانی به عموم مردم ایران است.

 در این مراسم دکتر محسن طلائی مشاور گروه اقتصادی گلستان  به تجلیل از جایگاه بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) و نکوداشت مقام مادر  پرداخته و در همین راستا ضمن اظهار افتخار از اینکه در چنین روز مبارکی شعبه جدید فروشگاه زنجیره‌ای هفت را افتتاح می نمایند عنوان داشتند خدمت به مردم کمکی است که می توانیم در کنار مدافعان سلامت با افتتاح شعبه هفت سلامت به عمل آوریم. وی افزود: همدلی حوزه بیمارستان و فروشگاهی نقطه عطف ارزشمندی برای اقدامات بزرگتر خواهد بود.

در بخش دوم سخنرانی دکتر دهقان رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) اشاره داشتند: با توجه به اینکه مراجعه‌کنندگان بیمارستان برای تهیه مایحتاج لازم خود مجبور بودند به خارج از مجتمع  بروند و سختی‌های زیادی را متحمل شوند به همین منظور همواره در ذهن ما و همکاران بود که این مشکل را هر چه سریع‌تر مرتفع سازیم که این امر به لطف حضور پرتلاش فروشگاه تخفیفی هفت امکان پذیر شد.

رئیس مجتمع با اشاره به بیانات  مقام معظم رهبری در خصوص ارج نهادن به مقام بیمار گفت: باید همه  تلاشمان این باشد، بیمارانی که به این مرکز مراجعه می‌کنند جز رنج بیماری رنج دیگری نداشته باشند  و در واقع  افتتاح  فروشگاه زنجیره‌ای هفت سلامت درمجتمع هم  یکی از فعالیت‌هایی رفاهی است که در این حوزه انجام‌شده و موجب رضایتمندی بیشتر مراجعه‌کنندگان  به این مرکز خواهد شد و امیدواریم که چنین اتفاق‌های خوبی در مجتمع تداوم داشته باشد.

افتتاح فروشگاه هفت در بیمارستان امام خمینی

رئیس مجتمع ضمن تشکر از مدیران فروشگاه زنجیره‌ای هفت بیان کرد: مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) یک بیمارستان متعلق به شهر تهران نیست  بلکه یک بیمارستان ملی است که از سراسر کشور بیمار پذیرش می‌کند.  این مرکز روزانه بالای ۱۰ هزار مراجعه‌کننده دارد که بیش از ۷۰ درصد آن‌ها  از مناطق مختلف کشور هستند و من تشکر ویژه‌ای دارم از شما که خدمت به ایران و ایرانی را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اید و انشا الله خداوند متعال اجر این خدمات را در زندگی‌تان جاری کند.

 مهندس سورکی معاون پشتیبانی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) اظهار امیدواری کرد که شعبه جدید فروشگاه زنجیره‌ای هفت ‌درمجتمع بتواند تمامی نیازها  و محصولات موردنیاز کارکنان و مراجعه‌کنندگان را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار آن‌ها قرار دهد.

 در پایان رئیس و معاونان مجتمع با مسئولین فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت از قسمت‌های مختلف فروشگاه هفت و محصولات موجود در آن بازدید به عمل آوردند. شعبه جدید فروشگاه زنجیره‌ای هفت‌ سلامت جهت تجلیل از حضور پر رنگ و پر در ضلع شرق مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) واقع‌شده و به صورت ۲۴ ساعته به عنوان اولین شعبه شبانه روزی آماده خدمت‌رسانی به کارکنان و مراجعه‌کنندگان است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.