ووچر پرفکت مانی چیست

 اعتباری که در ووچر پرفکت مانی وجود دارد به صورت دلاری می باشد و یا اینکه چند یورویی است. این کارت ها را شما می توانید به صورت آنلاین و اتوماتیک خریداری نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

"در مورد تفاوت پرفکت مانی و وب مانی باید بگوییم که وبمانی را می توان تنها از طریق حساب به حساب انتقال داد ولی پرفکت مانی علاوه بر انتقال حساب به حساب روش شارج از طریق ووچر دارد"

بسیاری از کسانی که می خواهند ارز به سراسر جهان انتقال دهند و یا پرداخت اینترنتی خود را با خیالی آسوده انجام دهند، ووچر پرفکت مانی انتخاب مناسبی می باشد که می توانند داشته باشند. این سیستم مالی برعکس بسیاری از سیستم های مالی دیگر ایران را تحریم نکرده است و به همین دلیل به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. محبوبیت این کارت در میان کشورهایی که تحریم های زیادی دارند بسیار زیاد است.

به طور کلی ووچر پرفکت مانی را شما می توانید مانند بسیاری از کارت های هدیه و یا کارت شارژها مورد استفاده قرار دهید، تنها باید بدانید که این کارت فیزیکی نمی باشد. شما به آسانی با وارد کردن کدهای این کارت قادر خواهید بود که خدمات و کالاهای مورد نیاز خود را از سایت هایی که خارجی هستند تهیه کنید. دقت داشته باشید که امکان شارژ کردن این کارت ها با ووچر امکان پذیر نمی باشد.

برای اینکه شما از کارت ووچر در خریدهایی اینترنتی خود استفاده کنید باید از طریق سایت های صرافی اقدام نمایید و کدهایی را که دریافت خواهید نمود را می توانید برای خرید کالا و خدمات وارد کنید. روی هر یک از کارت های ووچر پرفکت مانی یک شماره ۱۰ رقمی وجود دارد و همچنین کد فعال سازی شما که باید ۱۶ رقمی باشد. شما برای خرید خدمات و کالاهای مورد نیاز خود تنها کافی است این کد ۱۶ رقمی و ۱۰ رقمی را داشته باشید.

چگونه ووچر پرفکت مانی را خریداری کنیم

یکی از راحت ترین و آسان ترین روش های خرید ووچر پرفکت مانی این است که شما به سایت های ایرانی مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید. در واقع شما با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید آنها را به راحتی پیدا کنید. مبلغی که باید برای خرید این کارت ها پرداخت کنید بسیار متنوع می باشد و از یک دلار تا چند دلار می رسد.

دقت کنید صرافی مورد نظر شما که برای خرید ووچر پرفکت مانی انتخاب می کنید باید معتبر باشد. بعد از اینکه مراحل احراز هویت را در صرافی مورد نظر خود طی کردید باید مبلغی را که مد نظرتان می باشد را وارد نمایید و آن مبلغ را باید با کارت بانکی خود پرداخت کنید. بعد از این مراحل به صورت آنی ووچر مورد نظرتان را می توانید تحویل بگیرید تا مورد استفاده قرار دهید.

یکی از نکاتی که در مورد استفاده کردن از ووچر پرفکت مانی بسیار مهم است و شما باید در این مورد اطلاعات کافی داشته باشید این است که، در صورتی می توانید از آن استفاده کنید که سایت اینترنتی مورد نظرتان از خدمات این کارت پشتیبانی کند. استفاده کردن از این کارت شباهت بسیار زیادی به استفاده کردن از کارت هدیه دارد. در واقع شما زمانی که یک کارت هدیه دریافت می کنید با آن مبلغ مشخص شده می توانید خرید خود را انجام دهید و زمانی که مبلغ آن تمام شد کد را دور بیندازید. اگر شما خریدهای زیادی دارید و مبالغ پرداختی آنها هم زیاد است، باید مبلغ بیشتری را برای خرید ووچر پرفکت مانی پرداخت کنید.

وب مانی2

ووچر پرفکت مانی چه کاربردهایی دارد

شما تصور کنید می خواهید کالا و یا خدماتی را از یک وبسایت خریداری نمایید، اما بدون شک برای یک خرید ساده نمی خواهید که از پرفکت مانی استفاده نمایید. در این مواقع استفاده کردن از ووچر پرفکت مانی بهترین انتخابی می باشد که شما می توانید داشته باشید، تا خرید خود را انجام دهید. یکی دیگر از مهمترین مزیت ها و کاربردهایی که ووچر کد دارد این است که شما با وجود آن دیگر نیازی نیست پول نقد همراه خود حمل کنید. در این صورت شما با استفاده از این سرویس قادر خواهید بود که در هر لحظه از هر صرافی که در سراسر جهان وجود دارد پول نقد مورد نیاز خود را دریافت کنید.

در حال حاضر بیشتر از 200 صرافی وجود دارد که از خدمات ووچر پرفکت مانی پشتیبانی می کند و شما می توانید خرید کد خود را از این صرافی ها انجام دهید. شما با وارد کردن کد ووچر می توانید به هر اندازه و میزان مبلغ که می خواهید به سراسر جهان انتقال دهید. انتقال پول با این روش بسیار امن می باشد و به همین دلیل است که محبوبیت آن نزد افراد روز به روز بیشتر می شود. برخی از افراد بر این باور هستند که ووچر پرفکت مانی کارمزد دریافت می کند، ولی در واقع باید بدانید که دریافت آن هیچ هزینه ای ندارد.

وب مانی3

مزیت های ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی مزیت های بسیاری دارد و افرادی که از ووچر کد استفاده می کنند مشتاق مزیت های آن می شوند که عبارت است از :

1. یکی از مهمترین مزیت های استفاده از ووچر پرفکت مانی این است که از آنها به راحتی می توانید استفاده کنید، در واقع به دلیل راحتی استفاده از آن هر فردی قادر است از ووچر کد استفاده نماید.

2. تاخیری در استفاده از این کد وجود ندارد و در کمترین سرعت پرداختی های شما انجام می شود. زمانی که شما اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید سریعا اعتبار به حساب شما افزوده می شود و می توانید خرید کالا و خدمات خود را با این کارت انجام دهید.

3. امنیتی که در پرداخت های اینترنتی وجود دارد برای بسیاری از افراد دارای اهمیت زیادی می باشد و به این مسئله اهمیت می دهند. شما باید بدانید امنیت پرداخت ها در ووچر پرفکت مانی بسیار زیاد است و با خیالی آسوده می توانید از آن استفاده نمایید. فاکتورهای مخربی در این روش پرداخت وجود ندارد و به همین دلیل انتقال به صورت مستقیم انجام می شود و امنیت پول شما را تضمین می کند.

4. یکی دیگر از مزیت های ووچر پرفکت مانی این است که آنها تاریخ انقضاء ندارند و در واقع نامحدود می باشد. شما هر زمانی که مایل باشید می توانید برای نقد کردن مبالغ خود اقدام کنید و خیالتان از بابت نداشتن تاریخ انقضاء کارت راحت باشد.

5. از آنجایی که کارمزد استفاده از ووچر کد بسیار کم است، برای افرادی که به طور دائم پرداخت های ارزی دارند یکی از بهترین گزینه هایی می باشد که از آن می توانند استفاده کنند. افرادی که نمی خواهند کارمزد زیادی پرداخت کنند بدون شک ووچر کد بهترین وسیله برای انتقال ارز برای آنها است. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.