بهترین سامانه رزرواسیون آنلاین اقامتگاه در سراسر کشور رونمایی شد !

تصمیم گرفتید تا در این مدت از فرصت استفاده کرده و از شهر خود خارج شوید تا زمانی را به دور از شلوغی و آلودگی، اوقات خوشی را سپری کنید.

اولین و مهم ترین کار، پیدا کردن اقامتگاهی است که مطابق با بودجه در نظر گرفته شده و امکانات خورد نیاز باشد.

سایت باباسفر به عنوان سامانه رزرواسیون آنلاین انواع اقامتگاه در سراسر کشور، یکی از ارزان ترین و مطمئن ترین راه ها برای اجاره روزانه ویلا، سوئیت، آپارتمان و غیره است.

فرقی نمی کند به شهرهای شمالی میخواهید سفر کنید، مناطق ییلاقی اطراف تهران، شهرها جنوبی، جزایر قشم و کیش. در سایت باباسفر امکان اجاره روزانه اقامتگاه در اکثر شهرها و مناطق ایران وجود دارد و فقط با جستجوی مقصد در لیست شهرهای باباسفر، تمامی اقامتگاه هایی که به صورت روزانه در آنجا اجاره داده می شود را مشاهده خواهید کرد.

فرقی هم ندارد به دنبال ویلا هستید، میخواهید هزینه کمی پرداخت کرده و در سوئیت اقامت داشته باشید یا حتی میخواهید به دل جنگل رفته و در کلبه های جنگلی خاطرات خوشی را سپری کنید. در سایت باباسفر از اقامتگاه های بوم گردی در مناطق کویری و روستایی تا کلبه های چوبی در جنگل ها و مناطق مرتفعی مانند لواسان و فشم وجود دارد تا پاسخگوی همه نیاز ها و سلیقه ها باشد.

تنوع بالای اقامتگاه در سایت باباسفر

اقامتگاه های بسیاری در هر شهر و مقصدی در سایت باباسفر قرار دارند. اگر تصمیم دارید به شهرهای شمالی سفر کنید، کافیست شهر مورد نظر خود را در سایت باباسفر جستجو کرده و میان ویلاهای واقع در سمت ساحل یا جنگل، کلبه چوبی در دل جنگل یا حتی سوئیت و آپارتمان مبله بهترین را انتخاب کنید.

اگر میخواهید به کردان سفر کنید یا برای اقامتی لاکچری، لواسان را انتخاب کردید، ویلاهای لوکس و استخرها با دریایی از امکانات مختلف در سایت قابل مشاهده است. از همه این ها که بگذریم، تمامی ویلاها، خانه ها، آپارتمان های مبله و حتی اقامتگاه های بوم گردی مناطق کویری که در سایت باباسفر قرار دارند، از بهترین قیمت ها برخوردارند و خیالتان از هزینه پرداختی کاملاً راحت باشد.

باباسفر تنها یک سایت برای رزرواسیون آنلاین نیست

قرار نیست شما وارد سایت باباسفر شوید، بگردید و اقامتگاهی را پیدا کنید و بعد از رزرو، همه چی تمام شود. باباسفر یک همراه در سفر است از همان لحظه ورود به سایت، تا رزرو اقامتگاه و پایان سفر، باباسفر در کنار شما هست. پروسه رزرو اقامتگاه از جستجو به لطف فیلترهای مختلف در کنار راهنماهای لازم در هر بخش، تصاویر باکیفیت و نمایش امکانات ویلاها و اقامتگاه در باباسفر آسان است اما ممکن است در به هر دلیل در هر بخشی با مشکل مواجه شوید و کافیست با بخش پشتیبانی تماس بگیرید یا در چت آنلاین پیام دهید تا مشکل در سریع ترین زمان ممکن رفع گردد.

همچنین کارشناسان باباسفر اجازه ثبت هر اقامتگاهی را در سایت نمی دهند بلکه تمامی اقامتگاه ها باید از نظر کیفیت و قیمت در بهترین وضعیت باشند چراکه باباسفر، تمامی اقامتگاه های خود را با تضمین قیمت و کیفیت ارائه می دهد تا مشتریان با خیالی آسوده، از این سایت اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنند.

امکان کنسلی در هر شرایط و بازگشت وجه آنی

یکی از مزیت هایی که وبسایت باباسفر دارد، امکان کنسلی در هر موقع است. بر فرض تصمیم دارید در تاریخ مشخصی به شهری سفر کنید و از طریق وبسایت باباسفر به راحتی اقامتگاه خود را پیدا کرده و رزرو می کنید. اما ممکن است قبل از تاریخ سفر، بخواهید کنسل کنید یا در همان روز یا حتی هم در حین اقامت بنا به هر دلیل، قصد کنسل کردن را دارید و امکان در سایت باباسفر وجود دارد. اما در نظر داشته باشید شرایط کنسلی تابع یکسری قوانین عمومی است که تمامی آن ها در وبسایت باباسفر درج شده اند تا مردم، اطلاعات کافی درباره رزرو و اجاره روزانه اقامتگاه را داشته باشند.

ایرانگردی و گشت و گذار میان جاهای دیدنی در نقاط مختلف ایران

باباسفر در کنار اینکه یک وبسایت رزرواسیون آنلاین اقامتگاه در سراسر ایران است، مرجعی برای گردشگری و سفر هم به حساب می آید. برخی برای اینکه چند روزی از شهر خود دور باشند تا در آرامش، استراحت کنند به مناطق مختلف سفر می کنند و برخی هم برای گشت و گذار میان جاهای دیدنی و تاریخی راهی شهرها و مناطق مختلف کشور می شوند. اگر علاقمند به جاهای دیدنی، بناهای تاریخی و تفریحات جذاب هستید، در بانک گردشگری باباسفر می توانید با تمام جاهای دیدنی شهر مورد نظر خود آشنا شوید.

باباسفر، راهی مطمئن برای کسب درآمد

با شیوع کرونا، بسیاری دست از سفر کشیدند و با اینکه مدت زیادی از شیوع کرونا میگذرد، باز هم افراد بسیاری هستند که برای سلامت خود و دیگران، به جایی سفر نمی کنند. به لطف کرونا، راهی برا کسب درآمد پیدا کردند و آن هم اجاره روزانه اقامتگاه بود. ممکن است شما در هر شهر و روستایی اقامتگاهی داشته باشید که در قالب ویلا، سوئیت، آپارتمان یا خانه مبله است و نه تنها از این اقامتگاه استفاده نمی کنید، بلکه آن را هم به صورت سالیانه اجاره نداده اید. با ثبت اقامتگاه خود در سایت باباسفر می توانید کسب درآمدی مطمئن با واریز آنی داشته باشید که از مزیت های این سامانه می باشد.  

مراحل رزرو اقامتگاه از طریق سایت باباسفر

اگر وبسایت باباسفر را برای اجاره روزانه اقامتگاه انتخاب کرده اید، مراحل ساده ای هست که از طریق آن، به راحتی اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا و رزرو خواهید کرد. ابتدا در سایت شهر مقصد را جستجو کنید و برای سهولت در نمایش جستجو، می توانید تعداد نفراتی که هستید را درج کنید. سپس با انواع و اقسام اقامتگاه ها مواجه می شوید و برای اینکه راحت تر به نتیجه مورد نظر برسید، می توانید در بخش فیلترها امکاناتی که میخواهید شامل استخر، میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، آلاچیق، باربکیو، فوتبال دستی، ویلا سمت ساحل یا دریا و غیره را انتخاب کنید.

برای دسترسی به سایت باباسفر فقط کافیه روی لینک روبرو کلیک کنید : babasafar.com

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.