مسابقه فوتبالی بیت پین؛ رای بده! پلی استیشن 5 و ایکس باکس  Sجایزه ببر!

پلتفرم بیت پین با برگزاری یک مسابقه فوتبالی قصد دارد تا امکانی را برای کاربران خود فراهم کند تا بتوانند در زمینه رمزارزی فرصت‌های بیشتری برای کسب سود داشته باشند.

از طریق لینک زیر می‌توانید در مسابقه شرکت کنید:

« شرکت در مسابقه »

همچنین برای شرکت در مسابقات بیت‌پین دو راه وجود دارد:

۱) مسابقه اول فوتبالی بیت پین:

در مسابقه اول، ابتدا با انتخاب و ثبت رأی برای تیمی که هوادارش هستید، می‌توانید یکی از برنده‌های قرعه‌کشی جایزه‌های فوتبالی بیت‌پین باشید. برای شرکت در مسابقه اول بیت پین، کافی است تا تیم مورد علاقه‌ خود را انتخاب کرده و رأی خود را ثبت کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چه تیم‌هایی در این مسابقه قابل انتخاب هستند.

۲) مسابقه دوم فوتبالی بیت پین:

شرایط شرکت در مسابقه دوم، تا حدی با مسابقه اول تفاوت دارد. به طوری که برای شرکت در مسابقه هیجان‌انگیز دوم بیت پین، باید یکی از توکن‌های هواداری بیت‌پین را معامله کنید (خرید یا فروش). هر ۱ میلیون تومان معامله توکن هواداری بیت پین، مساوی ۱ شانس در قرعه کشی مسابقه دوم آن است. 

تا این بخش، شرایط کلی شرکت در مسابقه بیت پین را برایتان بیان کردیم. اما در ادامه تیم‌های انتخابی، جوایز مسابقه و دیگر مواردی که برای شرکت در مسابقه بیت پین نیاز دارید را بیان خواهیم کرد. 

کدام تیم‌ها در مسابقه فوتبالی بیت پین قابل انتخاب هستند؟

به‌صورت کلی می‌توان ۶ تیم را برای شرکت در مسابقه بیت پین انتخاب کرد. این تیم‌ها که جزو بهترین تیم‌های جهان هستند در ۶ گروه زیر جای می‌گیرند:

۱) تیم فوتبال آث میلان «A.C. Milan»

۲) تیم فوتبال بایرن مونیخ «Bayer Munich»

۳) تیم فوتبال رئال مادرید «Real Madrid»

۴) تیم فوتبال بارسلونا «Barcelona»

۵) تیم فوتبال منچستر یونایتد «Manchester United»

۶) تیم فوتبال لیورپول «Liverpool»

شما با انتخاب هر یک از تیم‌های فوق از طریق لینک bitpin.ir/fan-token و سپس با وارد کردن شماره تماس خود می‌تواند رأی‌تان را ثبت نمایید. آن‌گاه شما در مسابقه اول بیت پین شرکت کرده‌اید و نام شما در قرعه‌کشی جوایز آن قرار می‌گیرد. برای شرکت در مسابقه دوم نیز به خرید یا فروش فن توکن این تیم‌ها نیاز دارید که در ادامه ضمن معرفی جوایز به شما خواهیم گفت که فن توکن چیست!

جوایز مسابقه فوتبالی بیت پین

بیت پین جوایز نفیسی را برای مسابقه فوتبالی خود در نظر گرفته است. از جمله این جوایز می‌توان این موارد را نام برد:

۱) جوایز مسابقه اول:

جوایز مسابقه اول بیت پین شامل «پلی‌استیشن ۵ به همراه بازی فیفا ۲۰۲۲» و «۱۸ کیت تیم محبوب کاربر (شامل: پیراهن + شورت + کارت هدیه ارز دیجیتال و...)» است. 

۲) جوایز مسابقه دوم:

جوایز مسابقه دوم بیت پین شامل «ایکس‌باکس (S) به همراه بازی فیفا ۲۰۲۲» و «۱۸ کیت تیم محبوب (شامل: پیراهن + شورت + کارت هدیه ارز دیجیتال و...)» است. 

همین حالا می‌توانید با انتخاب تیم موردعلاقه خود و ثبت یک رأی برای آن، شانس دریافت جوایز فوق را بدست آورید. 

فن توکن چیست و چه کاربردی در مسابقه بیت پین دارد؟

فن توکن «Fan Token» به معنای «توکن هواداری» است. فن توکن‌های بسیاری وجود دارد که بیت پین تعدادی از آن‌ها را برای مسابقه دوم فوتبالی خود در نظر گرفته است. اگر شما ضمن رأی دادن در مسابقه اول بیت‌پین، خواهان شرکت در مسابقه دوم آن نیز باشید، می‌توانید فن توکن‌های معرفی شده در بیت پین را خریداری کرده و شانس خود برای دریافت جوایز مسابقه دوم این پلتفرم را نیز بدست آورید!

چرا باید در مسابقه فن توکن های بیت پین شرکت کنیم؟

بیت پین «Bitpin» یک بستر فوق‌العاده برای انجام فعالیت‌های رمزارزی است. در واقع، بیت پین یک صرافی داخلی است که می‌توان کلیه امور زیر را در آن انجام داده و مدیریت کرد:

۱) امکان معامله بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال در بخش صرافی بیت پین

۲) خرید ارز دیجیتال با واحد تومان و ارزهای دیجیتال 

۳) ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال برای ترغیب عزیزان و دوستان به معامله ارزهای دیجیتال

۴) آگاهی از قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال 

۵) ارائه نسخه اپلیکیشن برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس

۶) پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته برای پاسخگویی به مشتریان

موارد فوق سبب شده‌اند تا بیت پین، بستر مناسبی برای فعالیت رمزارزی کاربران ایرانی باشد. با توجه به چالش‌ها و محدودیت‌هایی که صرافی‌های خارجی به دلیل دوران تحریم برای کاربران ایرانی ایجاد کرده‌اند، کار در این صرافی‌ها برای ایرانی‌ها ریسک بالایی دارد و هر لحظه ممکن است حساب آن‌ها بلوکه شود. در نتیجه، بیشتر کاربران به دنبال پلتفرم‌های قوی داخلی هستند که بدون دغدغه بتوانند در آن به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند.

خوشبختانه بیت پین از آغاز فعالیت خود توانسته است موجبات رضایت کاربران این حوزه را فراهم نماید. حالا بیت پین تصمیم گرفته تا با ارائه مسابقه فوتبالی خود، فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای کسب سود کاربران خود فراهم کند. بنابراین همین حالا می‌توانید شانس خود برای برنده شدن در مسابقه فوتبالی بیت پین را بالا ببرید!

مهلت شرکت در مسابقه فوتبالی بیت پین

برای شرکت در مسابقه بیت پین فقط تا هشتم بهمن ماه ۱۴۰۰ فرصت باقی است. پس قبل از این که دیر شود، رأی خود را در مسابقه اول بیت پین ثبت نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.