خدمات مشاوره مدیریت استراتژیک شرکت بصیرت راهبردی رخ

برنامه ریزی راهبردی و مشاوره مدیریت استراتژیک شرکت بصیرت راهبردی رخ 

نمونه برنامه ریزی راهبردی را بر اساس استاندارد ها و مدلهای برنامه ریزی استراتژیک مشاوره مدیریت استراتژیک، از خدمات اصلی شرکت بصیرت راهبردی رخ می باشد. این شرکت  سال ها در زمینه مشاوره منابع مالی و انسانی، مشاوره منابع فروش، CRM، مشاوره تولید و برنامه ریزی تولید و ارائه سند استراتژی  تجربه دارد. اگر قصد دارید در کسب و کارتان تحول ایجاد کنید و شرکت خود را بر طبق اصول و استراتژی های روز دنیا مدیریت کنید؛ سرکار خانم فائزه احمدی مدیریت عامل به تشریح آن میپردازد. 

برنامه ریزی استراتژی از زبان سرکار خانم فائزه احمدی مدیریت عامل مشاوره مدیریت رخ

دوره های تدوین سند استراتژی و اسناد بالادستی برای مدیران ارشد برگزار مینماییم، مشاوره مدیریت استراتژیک نیز همانند مشاوره در سایر بخش ها، نوعی راهنمایی به شرکت ها و سازمان ها می باشد. به این ترتیب مسئولان می توانند به مسائل و چالش های مدیریتی را بهتر رسیدگی کنند و همچنین می توانند فرصت های پیش آمده را شناسایی کرده و به نحو احسنت از آن ها استفاده کنند.

دقت کنید که مشاوره مدیریتی باید بر طبق شرایط خاص هر شرکت، ارائه شوند. به عبارت دیگر این خدمات بسته به موقعیت و نیاز هر سیستم، راهکار ها و یا فعالیت هایی را پیشنهاد می دهد و در صورت تایید کارفرما، در برنامه ریزی برای اجرا آن موارد همکاری داشته باشد. بنابراین یک شرکت مشاوره مدیریت حرفه ای، شرکتی است که بتواند منابع و یا تجربه های جدیدی به مشتریان خود توصیه کند که شرکت های مشتری آن ها را در اختیار ندارند. 

خدمات مشاوره

خدمات مشاوره مدیریت استراتژیک

به طور خلاصه می توان خدمات مشاوره مدیریت استراتژیک را در چند گروه، به صورت زیر دسته بندی کرد :

- ارائه پیشنهاد ها و راهکار های کاربردی در زمینه کسب و کار شرکت ها و سازمان ها

- مشاوره مدیریتی برای کارآفرینان و شرکت های نوپا

- کمک در زمینه بررسی و توسعه میزان سود استراتژی های به کار گرفته شده و در صورت نیاز ارائه روش های جدید و سودمند تر

- ارائه پیشنهادات در زمینه ی سرمایه گذاری های سودمند

 و سایر موارد این چنینی

خصوصیات یک تیم مشاوره مدیریت حرفه ای چیست؟

تیم مشاوره مدیریت قوی، ویژگی های خاص خود را دارد. پیدا کردن فردی که در زمینه ای گوناگون، تخصص و دانش کافی داشته باشد. کار بسیار دشوار و عملا غیر ممکنی است. بنابراین در تیم مشاوره مدیریتی باید افراد متخصص در زمینه های مختلف حضور داشته باشند. 

در واقع تیم مشاوره مدیریت استراتژیک همانند پزشک خصوصی برای سازمان عمل می کند. همانطور که یک پزشک در مورد بیمار خود اطلاعات کافی دارد و بر اساس دانسته های خود روش درمان و یا دارو تجویز می کند؛ تیم مشاوره مدیریت استراتژیک هم باید در مورد مشتری خود اطلاعات و شناخت کافی داشته باشد و بر اساس نیاز ها و پیشامد های آن سازمان راهکار های خود را ارائه دهد.

مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت شرکت بصیرت راهبردی رخ

گروه مشاوره مدیریت استراتژیک بصیرت راهبری رخ  

برای موفقیت در بازار پر رقابت تجارت مدرن، بایستی استراتژی خاص خود را داشته باشید. تمرکز اصلی تیم مشاوره ما  بر حل چالش ها و مسائل پیچیده مدیریتی شما می باشد و ما در طول دوران فعالیت حرفه ای خود این حرف را در عمل ثابت کرده ایم. تحقق این اهداف به کمک متخصصان و مدیران باتجربه تیم بصیرت راهبردی رخ صورت گرفته است.  

ما در حرفه کاری خود همواره بر سه اصل تاکید داشته ایم: دانش، مهارت و تجربه عملی 

در کار مشاوره مدیریت این سه مورد همانند اضلاع یک مثلث، در کنار هم یک شکل منسجم و مشخص را ایجاد می کنند و تاکید بر یک مورد به تنهایی موفقیت آمیز نیست. به بیان دیگر نمی توان فقط بر تجربه عملی اکتفا کرد و از دانش و مهارت غافل شد. همانطور که می دانید مشاوره هم به نوعی یک علم محسوب می شود و برای کسب مهارت لازم باید دانش کافی آموخت؛ همچنین اگر تنها بر کسب دانش تئوری تمرکز شود و به کسب تجربه های کاری اهمیتی داده نشود، این دانش عملا بی کاربرد و فقط مجموعه ای از اطلاعات می باشد. پس دانش، مهارت در کنار تجربه های عملی سه ضلع موفقیت شرکت بصیرت راهبردی را تشکیل می دهند.         

مشاوره مدیریت استراتژیک در زمینه استارت آپ ها و کارآفرینی

اغلب افراد مشاوره مدیریتی در راه اندازی یک کسب و کار تازه ( استارت آپ ) را جدی نمی گیرند و فکر می کنند که مشاوره های مدیریتی برای شرکت های بزرگ و کسب و کار های گسترده کاربرد دارد. حال اینکه واقعیت بر خلاف این است. راه اندازی کسب و کار تازه و ورود به بازار کار در کنار رقبای سرسخت و با تجربه، همواره چالش ها و مشکلات خاص خود را دارد و احتمال شکست شرکت های نوپا معمولا بیشتر از سایرین است.

بنابراین توصیه می شود که پیش از راه اندازی استارت آپ خود، در مورد مسیر و نقشه تعین شده برای آن، با یک مشاور با تجربه مشورت کنید تا نواقص و مشکلات مسیرتان شناسایی و تا حدودی برطرف شوند. استفاده از خدمات مشاوره مدیریت استراتژیک یک شرکت باتجربه و حرفه ای می تواند میزان هزینه های شما را کاهش دهد و در مقابل از خسارات احتمالی جلوگیری کند.  

فراموش نکنید که مدیران کم تجربه و تازه کار بیشتر از سایرین به مشاوره های تخصصی احتیاج دارند و این امر در کسب مهارت و تجربه حرفه ای به آن ها کمک می کند. به طور مثال در مورد تیم سازی و استخدام افراد، چگونگی گزینش افراد در استارت آپ، نحوه عقد قرارداد کاری صحیح و ... می توان از خدمات شرکت مشاوره مدیریتی استفاده کرد. این خدمات به مدیران استارت آپ ها کمک می کند تا در مسائل خاص اداری و مالی، بهترین تصمیم را بگیرند و بسته به شرایط و موقعیت پیش آمده در شرکت خود، بهترین عملکرد را داشته باشند.          

شاخص های کلیدی عملکرد و ارزیابی عملکرد مشاورین

هر مدیر و یا صاحب هر کسب وکاری برای موفقیت در کار خود، نیاز به مشاوره مدیریتی دارد. برای مدیران بسیار مهم است که نسبت به تیم مشاوره ای خود اعتماد کامل داشته باشند و از بروز بودن دانش و تخصص آن ها مطمئن باشند. لذا شاخص های ارزیابی عملکرد را برای شما تهیه کرده ایم.

مشاوره مدیریت رخ

هیئت اجرایی شرکت بصیرت راهبردی رخ شامل متخصصین با تجربه کاری بالا در صنایع گوناگون می باشد و همچنین اعضای تیم علمی مجموعه ما متشکل از فارغ التحصیلان مقطع دکتری از بهترین دانشگاه های معتبر هستند. این حق شماست که از  توانایی و مهارت شرکت مشاوره ای خود آگاه باشید؛ شرکت ما در این مورد بسیار صادق و مسئولیت پذیر بوده است و همواره بهترین ها در کادر اجرایی خود انتخاب می کند. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.