معرفی ۱۰ استاد برتر تدریس خصوصی در سال 1400 در درس زبان و ریاضی

یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت، تقاضای زیاد برای یادگیری زبان انگلیسی در آزمون آیلتس و تافل، تمایل به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی و همچنین به دلیل نادیده گرفتن این درس در دوران تحصیل دانش‌آموزان و حجم کم آموزش باعث شده است به یکی از درس‌‌های مهم و ضروری زبان‌آموزان و دانش‌آموزان  تبدیل شود. 

ریاضی نیز از همان ابتدای شروع تحصیل دانش‌آموز پایه ابتدایی، یکی از سخت‌ترین درس‌های دوران مدرسه است. به دلیل اینکه مفاهیم پیچیده و سخت ریاضی بر پایه مفاهیم و مباحث اولیه و اصلی بنا شده، این درس را به یکی از چالش‌ برانگیزترین درس‌های دوران تحصیل دانش‌آموزان تبدیل کرده است. بنابراین اهمیت ریاضی نه تنها کمتر از درس‌هایی مثل زبان نیست بلکه به مراتب بیشتر و مهم‌تر از هر درسی برای دانش آموز است. 

به دلیل اهمیت این دو درس در نزد زبان‌آموزان و دانش آموزان، ما بر آن شدیم در این محتوا برترین اساتید تدریس خصوصی زبان و برترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی را از معتبرترین مجموعه تدریس خصوصی یعنی استادبانک معرفی کنیم. تا علاوه بر آشنایی با بهترین معلم خصوصی زبان و بهترین معلم خصوصی ریاضی، لیستی از اساتید برتر تدریس خصوصی خصوصی این دو درس را در اختیار داشته باشید. 

معلم خصوصی

بهترین معلم خصوصی ریاضی در استادبانک (معرفی 5 استاد برتر تدریس خصوصی ریاضی)

در سایت تدریس خصوصی استادبانک، اساتید با تعداد ستاره و امتیاز خود رتبه‌بندی می‌شوند و به دلیل بررسی عملکرد دائمی‌شان در تدریس، امتیاز آن‌ها افزایش پیدا کرده یا کاهش می‌یابد. در لیست زیر 5 استاد برتر تدریس خصوصی ریاضی که امتیاز و ستاره آن‌ها بیان شده است را معرفی کرده‌ایم. هرچند که استادبانک در ریاضی و در همه دروس خود برترین اساتید تدریس خصوصی را دارد اما در این محتوا تنها توانستیم 5 استاد برتر ریاضی و زبان را معرفی کنیم. 

استاد علیرضا توسلی

استاد علیرضا توسلی، بهترین معلم خصوصی ریاضی در استادبانک هستند که به مدت 5 بار برترین استاد در گروه درسی خود در فصول مختلف شده‌اند. به مدت 6 سال سابقه تدریس در مدارس تیزهوشان دخترانه و پسرانه را دارند. همچنین سابقه تدریس به شاگردانی که قصد ورود به مدارس برتر، نمونه دولتی و تیزهوشان، سلام و علامه حلی را داشته‌، در رزومه خود دارا می‌باشند. به مدت 4 سال با مجموعه استادبانک همکاری دارند و توانسته مدرک اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک را کسب کنند. عملکردشان در مجموعه استادبانک، 4.9 از 5 است و جزو اساتید VIP استادبانک هستند.

استاد مریم مجدی

خانم مریم مجدی با عملکرد خوب‌شان توانسته‌اند در استادبانک امتیاز 4.8 از 5 را کسب کنند. 1233 جلسه موفق در استادبانک برگزار کرده و جزوه اساتید VIP این مجموعه هستند. ایشان سابقه تدریس ریاضی به زبان انگلیسی در مدارس اینترنشنال به دانش‌آموزان زبان انگلیسی و تدریس آنلاین ریاضی به ایرانیان مقیم کشورهای مختلف از جمله کانادا، آمریکا، انگلیس و غیره را در رزومه خود دارند. همچنین ایشان دو بار توانسته‌اند استاد برتر در گروه ریاضی متوسطه اول در فصل‌های مختلف شوند.

استاد احسان علیزاده

استاد احسان علیزاده که سابقه تدریس آنلاین و حضوری در تهران و سایر شهرها را دارند، بیش از 1235 جلسه موفق تدریس خصوصی ریاضی در استادبانک برگزار کرده و جزوه اساتید VIP استادبانک می‌باشند. ایشان به مدت 2 سال در مجموعه بزرگ انجمن ریاضیدانان جوانان فعالیت داشته و سابقه تدریس به دانش‌آموزان مقیم خارج از کشور در رزومه ایشان موجود است.

استاد مجتبی نری موسی

استاد نری موسی از اساتید VIP استادبانک هستند که بیش از 2666 جلسه موفق در این مجموعه برگزار کرده‌‌اند. 8 بار توانسته‌اند استاد برتر در گروه درسی خود در فصل‌های مختلف شوند. دارای مدرک اخلاق حرفه‌ای در تدریس از سایت استادبانک بوده و بیش از 4 سال است که با این مجموعه همکاری می‌کنند. نظرات شاگردان این استاد نشان‌دهنده موفقیت بالای ایشان در تدریس ریاضی است. 

استاد زهرا جعفری

خانم جعفری مدرس تمامی دروس پایه سوم ابتدایی تا ششم ابتدایی و همچنین مدرس ریاضی تیزهوشان و ریاضی پایه  هفتم و هشتم متوسطه اول هستند. خوشبختانه به دلیل علاقه، حوصله و صبرشان در تدریس توانسته‌اند رضایت شاگردان خود را به دست بیاورند. ایشان 2 بار برترین استاد در گروه ابتدایی در فصل‌های مختلف شده‌اند. علاوه بر سرگروه آموزش ابتدایی در اداره آموزش و پرورش، به مدت 7 سال در مدارس شهید جلالی، دانش، ایران، پویان و مبتکران سابقه تدریس داشته‌اند. 

اساتید معرفی شده در بخش تدریس خصوصی ریاضی به صورت حضوری در تهران و به صورت تدریس خصوصی آنلاین در همه شهرها فعال هستند. می‌توانید با کلیک روی لینک معلم ریاضی آنلاین، وارد صفحه اساتید تدریس خصوصی ریاضی شوید تا علاوه بر اساتید معرفی شده در این محتوا، رزومه و سوابق تدریس سایر معلم‌های ریاضی استادبانک را نیز مشاهده کنید.

بهترین معلم خصوصی زبان در استادبانک (معرفی 5 استاد برتر تدریس خصوصی زبان)

استادبانک در بخش تدریس خصوصی زبان انگلیسی نیز دارای اساتید برتر تدریس زبان است که در ادامه تنها به 5 مورد از بهترین مدرسین زبان اشاره خواهیم کرد. 

استاد مریم فرجی

خانم فرجی از اساتید VIP استادبانک هستند و عملکرد 4.9 از 5 را از این مجموعه توانسته‌اند کسب کنند. 4 بار برترین استاد در گروه زبان انگلیسی در فصل‌های مختلف شده‌اند. دکتری زبان شناسی از دانشگاه پلی تکنیک والنسیا را دارند و به مدت 17 سال سابقه تدریس در کلیه مقاطع را داشته‌اند. همچنین ایشان بیش از 1432 جلسه موفق در استادبانک برگزار کرده‌اند. 

استاد پریناز گلستانه زاده

خانم گلستانه از اساتید 5 ستاره زبان استادبانک هستند و توانسته‌اند امتیاز 5 از 5 را از این مجموعه کسب کنند. 715 جلسه موفق در استادبانک داشته و 3 بار برترین استاد زبان انگلیسی در فصل‌های مختلف شده‌اند. کارشناس ارشد مترجمی زبان از دانشگاه آزاد اسلامی را دارند و به مدت 4 سال در آموزشگاه زبان سفیر گفتمان و مجتمع فنی تهران تدریس داشته‌اند. 

استاد مهدی رهایی

استاد رهایی جزوه اساتید 4 ستاره زبان استادبانک هستند و توانسته‌اند امتیاز 5 از 5 را از این مجموعه کسب کنند. ایشان کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی را دارند و توانسته مدرک آیلتس آکادمیک با نمره 7.5 از این آزمون را کسب کنند. همچنین ایشان تاکنون بیش از 362 جلسه موفق تدریس زبان را در استادبانک برگزار کرده‌اند.

استاد الهام کیا‌احمدی

استاد کیا احمدی از اساتید 5 ستاره زبان هستند که عملکرد 4.9 از 5 را در این مجموعه دارند. 703 جلسه موفق در استادبانک داشته و 3 بار استاد برتر در گروه زبان انگلیسی در فصل‌های مختلف شده‌اند. کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه علوم تحقیقات را دارند و به مدت 6 سال در مدرسه دو زبانه بادبادک و آکادمی بین المللی سیمیا تدریس داشته و در این زمینه در شرکت‌های مختلف فعالیت داشته‌اند. 

استاد نیلوفر فضلی

خانم نیلوفر فضلی از اساتید برتر زبان انگلیسی در استادبانک هستند که عملکرد 4.9 از 5 را از این مجموعه کسب کرده‌اند. 820 جلسه موفق در استادبانک برگزار کرده و در لیست اساتید 5 ستاره استادبانک قرار دارند. کارشناس ارشد زبان از دانشگاه الزهرا بوده و به مدت 15 سال در مدارس صبح امید، پاسداران، فرهیختگان و مبتکران تدریس داشته‌اند. 

می‌توانید با ورود به صفحه اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و زبان آنلاین، علاوه بر مشاهده اساتید معرفی شده در این محتوا، پروفایل سایر مدرسین زبان انگلیسی را نیز در استادبانک مشاهده کنید. 

معلم خصوصی زبان

بهترین سایت تدریس آنلاین و حضوری در ایران ( معرفی سایت تدریس خصوصی استادبانک)

استادبانک به دلیل بررسی و نظارت دائمی اساتید خود در جلسات تدریس خصوصی‌شان، به یکی از برترین موسسات تدریس خصوصی تبدیل شده است. در ابتدای همکاری نیز این مجموعه با مدرسین تدریس خصوصی مصاحبه کرده و رزومه کاری و تحصیلی آ‌ن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. بنابراین استادبانک به دلیل نظارت و بررسی دائمی عملکرد اساتید، با خیال راحت به دانش‌آموزان و زبان‌آموزان خود معلم خصوصی معرفی می کند.

می‌توانید با ورود به سایت تدریس آنلاین و حضوری استادبانک به برترین اساتید تدریس خصوصی دسترسی پیدا کنید. دانش‌آموزانی که به دلیل محل سکونت خود نمی‌توانند به صورت حضوری با این اساتید برتر کلاس داشته باشند، با انتخاب تدریس آنلاین، در هر جای ایران به راحتی توانسته با بهترین معلم خصوصی درس خود کلاس برگزار کنند. بنابراین شما در استادبانک بدون هیچ محدودیتی می‌توانید با بهترین معلم خصوصی برای درس و مقطع مورد نیاز خود کلاس داشته باشید. 

اگر هم در زمینه سایر خدمات آموزشی استادبانک و همچنین ثبت درخواست معلم خصوصی نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید، با شماره 02191005343 تماس بگیرید تا کارشناسان و مشاورین استادبانک به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.