بهترین راهکار های بالا بردن امنیت خانه و اماکن

 با افزایش هزینه های وسایل خانه وافزایش نرخ دزدی ، امنیت خانه به یکی از مشکلات افراد صاحب خانه تبدیل شده است.

اما سوال این است که چطور می توان امنیت خانه را افزایش داد چراکه دیگر درهای ضد سرقت و قفل های پیشرفته  نمی توانند جلوی سارقین را بگیرند.

از همین رو قصد داریم تا شما را با انواع روش های تاثیر گذار جهت افزایش امنیت منزل آشنا کنیم.

نصب دزدگیر 

نصب دزدگیر اماکن از موثر ترین روش ها جهت جلوگیری از ورود سارقین و افراد ناشناس به خانه یا محل کار ماست. در صورت نصب و فعال کردن دزدگیر خانه، دزدگیر با مشاهده کوچک ترین حرکت غیرعادی هشدار می دهد و آژیرش به صدا در می آید. دزدگیر های خانه انواع مختلفی دارند؛ برخی علاوه بر داشتن سنسور های چشمی که حرکت ها غیرعادی را شناسایی می کنند سنسور های تشخیص دود و حریق نیز دارند تا اگر در خانه آتش سوزی ای رخ دهد شما متوجه شوید.

علاوه بر تفاوت در سنسور ها برخی از این دزدگیر ها قابلیت اتصال به سیم کارت نیز دارند. دزدگیر های سیم کارتی درصورت بروز مشکل با استفاده از سیم کارت به شما پیام می فرستند تا در کوتاه ترین زمان متوجه بروز مشکل شوید . شما می توانید با تغییر تنظیمات این دزدگیر پیام را به شماره های دیگر و یا حتی پلیس و آتشنشانی نیز ارسال کنید.

البته اگر در خانه های بزرگ و یا ویلایی زندگی می کنید بهتر است از دزدگیر خانه جهت  افزایش امنیت استفاده کنید چراکه در دزدگیر های اماکن آژیر ها و بلندگوهای قوی تری استفاده شده است و زون های بیشتری را تحت پوشش قرار می دهد.

افزایش ایمنی ورودی های منزل

 ورودی های منزل را در اولویت قرار دهید. درست است که در های ضد سرقت نمیتوانند به طور صد در صد مانع سارقین شوند اما ورود آن ها را بسیار دشوار تر می کنند. نکته ی بعدی پس از نصب در های ضد سرقت و قفل های پیشرفته ، نصب و استفاده از آیفون تصویری است.

بسیار پیش آمده که سارقین بعد از زدن زنگ در به دلیل دیده نشدن فرد به راحتی در را برایشان باز کرده و وارد ساختمان می شوند. اما اگر از آیفون تصویری استفاده کنید می توانید با دیدن فردی که زنگ می زند مطمئن شده و مانع ورود افراد ناشناس به ساختمان و یا خانه خود شوید.

البته این تنها مزیت استفاده از آیفون تصویری نیست و استفاده ازاین وسیله کاربردی مزایای بسیاری دارد. ممکن است بالاتر بودن قیمت آیفون تصویری برخی را سمت خرید آیفون های معمولی سوق دهد اما با توجه به کارآمد بودن این وسیله هزینه آن کاملا به صرفه خواهد بود.

کهربا در

 کهربا دُر 

کهربا در با سابقه ای طولانی در تولید و توزیع کرکره برقی ، جک درب پارکینگ ، انواع دزدگیر ها و آیفون های تصویری است .هدف کهربا در همواره ایجاد و افزایش امنیت مشتریان خود بوده و با عرضه محصولاتی با کیفیت و انجام خدمات حرفه اعم از تعمیر و یا نصب آن ها توانسته رضایت مشتریان خود را کسب کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.