اپلیکیشن ساز اپتو

اپتو این امکان را به شما میدهد که تنها با استفاده از کامپیوتر خود و اینترنت به دنیای کسب و کارهای آنلاین وارد شوید.

برای ورود به این مسیر نیازی به دانش برنامه نویسی و یا حتی تجارت خیلی بزرگ ندارید.

شما می‌توانید اطلاعات خود در مورد یک موضوع خاص٬ عکس‌های سفرهای خود٬ محصولات فیزیکی٬ درسنامه و پرسش‌نامه و هر موضوع دیگری که به آن نیاز دارید را در قالب یک اپ در اختیار کاربران خود قرار دهید.

اپ های ساخته شده با اپتو هیچ محدودیتی برای انتشار در مارکت‌های داخلی  و خارجی ندارند و به راحتی می‌توانید با ثبت نام در مارکت‌هایی چون گوگل پلی استور٬ بازار ٬ مایکت٬ سیب اپ٬ سیبچه و ... اپ خود را منتشر کنید و در اختیار کاربران قرار دهید.

اپ های اپتو در مقایسه با اپ‌های سفارشی دارای همان سرعت٬ امنیت و کیفیت هستند و جای هیچگونه نگرانی برای کاربران خود باقی نمیگذارند.

قابلیت جذاب اپتو در این است که تنها با ساخت و طراحی یک اپلیکیشن می‌توانید سه خروجی از اپ خود داشته باشید که شامل خروجی لازم برای سیستم عامل اندروید٬ آی او اس و همینطور وب اپلیکیشن می‌باشد.

ساخت وب اپلیکیشن دارای مزیت‌های زیادی می‌باشد که می‌تواند در کنار اندروید و آی او اس به دیده شدن بیشتر اپ شما کمک کند. چند مورد از این مزیت ها عبارتند از: حجم کمتر نسبت به برنامه‌های موبایل٬ قابلیت اجرا بر روی مرورگرهای مختلف٬ قابلیت استفاده روی سیستم عامل‌های مختلف و ...

یکی دیگر از جذاب ترین ویژگی‌های وب اپلیکیشن این است که کاربران بدون نیاز به نصب اپلیکیشن، در هر زمان که نیاز داشته باشند می‌توانند از اپلیکیشن استفاده کنند و همینطور سازنده‌ی اپ بدون نیاز به انتشار نسخه جدید میتواند تغییرات دلخواه خود را در اپ ایجاد کند که این امر سبب بهتر دیده شدن کسب و کارهای مختلف می شود.

امروزه ساخت اپلیکیشن در کنار وب سایت و شبکه‌های اجتماعی نقش چشم‌گیری در دیده شدن و همینطور فروش بیشتر کسب و کارهای کوچک و بزرگ دارد. از آنجا که شما می‌توانید یک درگاه پرداخت آنلاین در اپ خود داشته باشید٬ پروسه‌ی طولانی و وقت گیر ارسال شماره کارت به مشتری٬ واریز وجه توسط مشتری و پس از آن بررسی صحت واریز از سمت مشتری به کوتاه ترین حالت ممکن در آمده است و همینطور مزیت آن نسبت به سایت در دسترس‌تر بودن آن است.

طراحی و ظاهر سایت و اپ قطعا در میزان جذب مشتری تاثیر مستقیم دارد و هرچه کاربری آن راحت تر٬ رنگ‌های آن متناسب‌تر با نوع کاربری و طراحی آن جذاب تر باشد مشتری را بیشتر به خرید و استفاده از آن ترغیب میکند. 

اپتو این امکان را در اختیار کاربران خود قرار میدهد تا جزئی ترین قسمت های اپ را مطابق با سلیقه خود بسازند و طراحی کنند. از طریق اپتو میتوانید یک طراحی کاملا منحصر به فرد و اختصاصی برای اپ خود داشته باشید و نگران تکراری بودن طراحی اپ خود نباشید چرا که با وجود این ویژگی در اپتو هیچکدام از اپ ها تکراری نخواهند بود.همینطور می‌توانید از طراحی‌های آماده استفاده کنید و رنگ یا جزئیات دیگری را در آن تغییر دهید.

ساخت اپلیکیشن سفارشی نیز از طریق اپتو امکان پذیر است. اگر ایده‌ی خاصی دارید که نیاز به تولید و توسعه توسط تیم فنی و حرفه‌ای دارد میتوانید ساخت آن را به تیم اپتو بسپارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.