کاشت مو و ابرو تنها با دو و  نیم میلیون تومان

هم‌اکنون انجام کاشت مو به صورت نقد و اقساط (تنها با دو ونیم میلیون تومان پیش پرداخت) در کلینیک تخصصی ایران نوین امکان پذیر است.

بازگشت جوانی با کاشت مو

کاشت مو در واقع یک روش جراحی برای درمان ریزش مو و کم پشتی مو و طاسی سر است.

در این روش از موی سایر نواحی سر و بدن برای پیوند مو به نواحی کم مو یا بدون موی سر استفاده می شود.

 مراحل این عمل به این صورت است که در ابتدا، پزشک جراح پوست سر بیمار را تمیز کرده و پس از تزریق داروهای بی حسی، یکی از تکنیک های دوگانه کاشت، شامل روش FIT یا روش FUT یا ترکیبی از این دو روش توسط پزشک برای بیمار انتخاب می شود.

انتخاب تکنیک مناسب، بنا بر بانک موی پشت سر بیمار و تراکمی که به عنوان نتیجه کاشت انتظار می رود انجام می شود.

کلینیک بزرگ ایران نوین پیشتاز در زمینه کاشت مو

عمل کاشت مو در کلینیک ایران نوین زیر نظر بهترین و مجرب ترین پزشکان کاشت مو و کاشت ابرو  با استفاده از روش های FIT و FUT و ترکیبی انجام میشود. همچنین مدعی هستیم که با بکارگیری علمی ترین و جدیدترین تکنیکهای کاشت و استفاده از تجربه ۲۳ ساله مجرب ترین متخصصان در کلینیک ایران نوین ،بهترین نتایج را ارائه کنیم.

ایران نوین

تقریباً تمام آقایان و بیشتر زنانی که طاسی آندروژنی یا ارثی دارند می توانند با کاشت درمان شوند. مانند سایر جراحی های انتخابی دیگر، مهمترین معیار انتخاب بیمار در کاشت انگیزه فرد است. نتایج عمل پیوند مو معمولاً در مواردی که این روش روی افراد با درجات پیشرفته ریزش مو انجام شود، چشمگیرتر است.

به طور کلی، هر چه میزان ریزش مو بیشتر باشد، تعداد بیشتری از پیوند مو انجام میشود.

کلینیک ایران نوین، با سال‌ها سابقه در زمینه کاشت و زیبایی، پیشرو در بکارگیری تازه ترین روش های ترمیمی مو با استفاده از پزشکان خبره و متخصص کاشت می باشد و تاکنون توانسته است بهترین نتایج کاشت را در ایران به بیمار عزیز ارائه نماید. کلینیک ما داراى مدرک بین‌المللى عـمان , مجوز ثبت دراتـــحادیه کلینیک هاى پـوست و مو ISO 2014 , ISO 9001 می‌باشد که انجام بیش از 100.000 کاشت موى موفق گواهی بر این موضوع است.

کاشت ابرو

شرایط ویژه برای کاشت مو

همواره در تلاشیم تا امکانات رفاهی مناسبی نیز برای عزیزان ساکن سایر شهرها فراهم کنیم از این رو امکان اقامت رایگان یکی از مواردی است که ما برای مراجعین از سراسر کشور در نظر گرفته‌ایم. همچنین امکان پرداخت هزینه کاشت مو به صورت نقد و اقساط بدون بهره امکان پذیر است. تنها با پرداخت دو و نیم میلیون تومان پیش پرداخت میتوانید کاشت مو انجام دهید.

امید این است که به پشتوانه اعتماد و رضایتمندی شما عزیزان از کلینیک ایران نوین و همت بلند همکاران و پرسنل مجموعه عزیز ایران نوین همچنان انتخاب نخست هر ایرانی برای خدمات زیبایی بمانیم.

برای هر گونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر درباره کلینیک ایران نوین یا خدمات به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://moohair.ir/landing/moo?ref=lX۸۷۹GXwYE&source=rep

تلفن تماس: 09933219347 و 02142495157

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.