قیمت صنایع دستی میناکاری و فیروزه کوبی در فروشگاه بازار مینا

قیمت فیروزه کوبی

قیمت فیروزه کوبی اصفهان به دلیل استفاده از سنگ های فیروزه نیشابور مشهد و همچنین ورقه های مسی ضخیم با قطر ۰.۸ میلیمتر بالاتر از سایر نمونه هایی است که در بازار به فروش می رسند.

از بین برندهای مختلف نیز قیمت فیروزه کوبی آقاجانی از سایرین بالاتر است چرا که بالاترین میزان کیفیت و ماندگاری ظروف و محصولات فیروزه کوبی متعلق به این برند می باشد.

با این حال این موارد تنها عوامل اثرگذار بر قیمت فیروزه کوبی روی مس نیستند. نوع ظروف مثل کشکول، سماور، سنگاب، بدلیجات، بشقاب، کاسه بشقاب، گلاب پاش، قندان پایه دار، تنگ و جام، چراغ، سرویس چای خوری، شکلات خوری، آجیل خوری و غیره تأثیر می گذارند. امروزه حتی هدایای تبلیغاتی و تندیس های مناسبتی فیروزه کوبی هم تولید شده اند که قیمت متفاوتی دارند.

سایز ظروف، میزان فرآوری و صیقل سازی سنگ های فیروزه، هنر دست استاد در نشاندن سنگ های فیروزه روی بدنه مسی ظروف و فرایندهایی که پس از آن برای افزایش طول عمر و زیباسازی انجام می شوند مثل پلی استر زنی، همگی روی قیمت محصولات فیروزه کوبی اصفهان تأثیر مستقیم دارند.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا با عرضه بهترین و با کیفیت محصولات فیروزه کوبی و ارائه شناسنامه اصالت کالا، بهترین قیمت ها را برای خرید تک و عمده در نظر گرفته است. قیمت صنایع دستی فیروزه کوبی را می توانید از معتبرترین فروشگاه صنایع دستی کشور بپرسید و برای هدایای تبلیغاتی مشاوره رایگان داشته باشید. بد نیست بدانید که قیمت ظروف فیروزه کوبی شده در خرید عمده با تخفیف ویژه همراه خواهد بود.

بازار مینا

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا اصفهان عرضه کننده انواع ظروف فیروزه کوبی،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی،تندیس میناکاری،تشعیر،مس و پرداز،ترمه،نقره نما،الماس تراش،ملیله کاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان و ... می باشد. شما می توانید بهترین هدایای تبلیغاتی اصفهان را با قیمت ارزان در هر تیراژی سفارش داده و در کمترین زمان سراسر کشور دریافت نمایدو خرید صنایع دستی ایرانی می تواند جایگزین خوبی بجای کالاهای لوکس وارداتی باشد.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان - بازار مینا   BazareMina

تماس با واحد فروش : ۰۹۰۱۹۲۷۷۵۱۲  -  ۰۳۱۳۴۶۵۱۲۷۱

قیمت میناکاری

قیمت میناکاری در طی سالیان اخیر با تغییرات زیادی همراه بوده چرا که هنر صنایع دستی میناکاری در هر بازه زمانی به کمک روش های جدید انجام می شده و همراه با محصولات خارق العاده و بسیار متنوع بوده است. قیمت میناکاری اصفهان برند مرتضی اسماعیلی را باید بپرسید که به عنوان پدر میناکاری ایران مشغول به ساخت محصولات میناکاری همراه با نظارت کامل روی پروسه تولید فعالیت می کنند.

قیمت میناکاری صنایع دستی اصفهان بسته به جنس ظرف مسی زیرساخت یا درجه خلوص مس به کار رفته، نوع ظروف و ارتفاع آن و همچنین شیوه همکاری حساب می شود. میناکاری انواع مختلفی دارد مثل میناکاری روی مس، سفال، جواهرآلات، شیشه و غیره. در حال حاضر می توانید قیمت انواع میناکاری را در سایت فروشگاه صنایع دستی بازار مینا مشاهده کنید.

هر محصول دارای توضیحات کاملی است که به شما نشان می دهد چرا خرید هر محصول برای زیباسازی فضای داخلی یا برای کسب و کارتان بسیار مفید است. قیمت ظروف میناکاری روی مس را براساس درجه خلوص یا کیفیت زیر ساخت مسی، نوع برند و سایز می سنجند. در حال حاضر برند مرتضی اسماعیلی نمونه موفق و بسیار معتبری از محصولات میناکاری در کشور می باشد که در همکاری مستقیم با مجموعه بازار میناست.

قیمت میناکاری برای محصولاتی مثل تندیس ها و هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی در خرید عمده با تخفیف های ویژه همراه است. شما می توانید پس از خرید تندیس ها هم تخفیف ویژه دریافت کنید و هم اینکه سفارشی سازی خاص خود را برای هر تندیس یا هدیه تبلیغاتی ثبت نمایید. قیمت میناکاری با توجه به تنوع بسیار بالای محصولات از ارزان تا گران قیمت را شامل می شود. 

مینا

قیمت خاتم کاری

قیمت خاتم کاری از قدیم تاکنون موضوع مورد توجه ایرانیان بوده است چرا که از گذشته تا به الان با محصولات خاتم کاری مثل ست رومیزی اداری آشنا هستیم. در گذشته قیمت خاتم کاری شیراز و اصفهان قیمت بسیار بالاتری داشتند چون کاملا از چوب های بسیار مرغوب و کمیاب ساخته می شدند.

امروزه به دلیل اینکه چوب های خاتم کاری خیلی سخت پیدا می شوند، زمینه مسی و کار بر روی ظروف مسی با چوب های درجه پایین تر که مقداری کیفیت کمتری دارند جایگزین شده اند. امروزه قیمت خاتم کاری روی چوب بیشتر برای محصولاتی مثل تخته نرد، ساعت دیواری و سایر محصولات مشابه تعیین می شود.

قیمت ظروف خاتم کاری اصفهان به دلیل کار بر روی ظروف مسی و چوب با کیفیت پایینتر قیمت مناسبتری پیدا کرده که با توجه به نقش دکوراتیو و تزیینی محصولات خاتم کاری، هیچ تأثیری در دوام و ماندگاری این محصولات ندارد. قیمت صنایع دستی خاتم کاری بسته به نوع ظروف، سایز و اندازه و جنس زیرساخت متفاوت است.

خاتم

 در حال حاضر با کیفیت ترین و معروف ترین محصول خاتم کاری برای شهر شیراز است. محصولات متنوع مس و خاتم باعث شده اند تا نه تنها قیمت ظروف خاتم کاری شده افت پیدا کند بلکه مشتریان هم انتخاب های زیادی داشته باشند. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا با عرضه بهترین و با کیفیت ترین محصولات خاتم کاری تلاش کرده تا همیشه بهترین محصولات به دست مشتریان برسد.

خرید عمده باعث کاهش چشمگیر قیمت خاتم کاری شده و حتی امکان سفارشی سازی محصول مثل درج پلاک تجاری را فراهم کرده است. این محصولات توانایی استفاده به عنوان هدایای تبلیغاتی، تندیس های مس و خاتم و ظروف تزیینی منزل را دارند. قیمت خاتم کاری بازار مینا نسبت به کلیه فروشگاه های معتبر بسیار مقرون به صرفه است.

تضمین کیفیتی که بازار مینا به همراه محصولات خود در نظر گرفته، در کنار قیمت رقابتی، بی نظیر است. قیمت میناکاری بسته به عوامل مختلف تعیین می شود.قیمت صنایع دستی ایران تنها در فروشگاه بازار مینا متناسب با توان مشتریان متعادل سازی شده و حتی خدمات ارزنده مثل تخفیف ویژه و سفارشی سازی در خرید عمده در نظر گرفته شده است.

بهترین ظروف صنایع دستی ایرانی برای چیدمان خانه های شیک هموطنان عزیزمان در نظر گرفته شده است. ار جمله دلایل خرید محصولات صنایع دستی اصفهان می توان به زیبایی و کاربردی بودن آنها اشاره نمود. قیمت ظروف صنایع دستی با توجه به کیفیت و ظرافت ساخت آنها در نظر گرفته می شود. خرید و سفارش محصولات براحتی از طریق سایت و اپلیکیشن بازار مینا بدون حضور فیزیکی انجام می گردد. 

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.