با خرید شاهنامه، یک تجربه تکرارنشدنی برای خود بسازید

اما اگر انتخاب شما کتاب نیست و معمولا به سراغ کتابفروشی‌ها نمی‌روید، باید بگوییم که این فرصت را از دست ندهید و به روحتان اجازه دهید در ادبیات آرامش بگیرد و رشد کند.

در این متن قرار است برای هر دو گروه یک پیشنهاد عالی داشته باشیم تا این بار که از جلوی یک کتابفروشی عبور کردید و یا در اینترنت به دنبال یک کتاب خاص بودید، بتوانید خیلی سریع تصمیم بگیرید.

اما پیش از شروع متن از خود بپرسید که آخرین باری که شاهنامه را باز کردید و محو ابیات فردوسی شده‌اید، چه زمانی بوده است؟ بله درست حدس زدید، در این متن می‌خواهیم درباره خرید شاهنامه صحبت کنیم. 

چرا برای هدیه باید به سراغ خرید شاهنامه بروید؟

شاهنامه یکی از کتاب‌های نفیس و ارزشمند است که می‌تواند بهترین انتخاب برای هدیه به همه ایرانیان باشد. کدام یک از ما به ادبیات غنی گذشته نمی‌بالیم و جای آن هنر را در بین قفسه‌های کتابخانه خالی نمی‌بینیم؟ کداممان از خواندن کلمه‌های شاهنامه شگفت‌زده نمی‌شویم و نمی‌خواهیم حضور پررنگ آن را در زندگی‌مان احساس کنیم؟ چه کسی دلش نمی‌خواهد غرق در داستان‌های باشکوه فردوسی شود؟ چه چیزی می‌تواند غم‌انگیزتر از  فراموش شدن داستان‌های تاریخی، اساطیری، وطن‌دوستی و... شاهنامه باشد؟ 

بنابراین زمانی که از خود می‌پرسید چرا باید به سراغ خرید شاهنامه بروید، از خود بپرسید چه کتابی می‌تواند آنقدر ارزشمند باشد که محبت و احترام شما را به یک دوست نشان دهد؟ اکنون تصور کنید شاهنامه فردوسی چاپ مسکو در زیباترین طراحی تولید شده و با شیک‌ترین بسته‌بندی در اختیار شما قرار گرفته باشد، باز هم در خرید این هدیه به‌یادماندنی تردید دارید؟

گاهی اطلاعات ما از شاهنامه به همان صفحات کتاب ادبیات مدرسه خلاصه می‌شود و از اسم فردوسی فقط اطلاعات داخل تاریخ ادبیات کتاب دبیرستان را می‌دانیم، تاکنون به خود گفته‌ایم که به عنوان یک ایرانی و فردی که به ادبیات فارسی می‌بالد، چند بار داستان رستم و سهراب ، بیژن و منیژه، رزم رستم با اکوان دیو و... را خوانده‌ایم؟

چه هزینه‌ای را می خواهید برای خرید شاهنامه پرداخت کنید؟

اگر می‌خواهید درباره قیمت کتاب شاهنامه کامل بدانید، باید گفت که چاپ‌های مختلف آن قیمت‌های متفاوتی با یکدیگر دارند و این تفاوت قیمت به نوع جنس جلد کتاب، نوع بسته‌بندی و جعبه، جنس کاغذ و... بستگی دارد. اما باید بدانید که اگر بخواهید شاهنامه را به صورت کامل و با طراحی خاص تهیه کنید، باید هزینه‌ زیادی را پرداخت کنید و بنابراین اگر با مبلغ آن مشکلی ندارید و یا در جشنواره‌های تخفیف قصد خرید از فروشگاه‌ها را دارید، می‌توانید این چاپ‌ها را انتخاب کنید.

 اما اگر گزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تری را می‌خواهید، ما به شما خرید گزیده شاهنامه فردوسی را پیشنهاد می‌کنیم، در برخی از چاپ‌های کتاب شاهنامه، بخشی از آن جمع‌آوری شده و در قطع رحلی و با جلدی شکیل به چاپ رسیده است. درحقیقت خرید کتاب‌ گزیده شاهنامه می‌تواند انتخاب بهتری باشد، زیرا دیگر بهانه بالا بودن قیمت و نداشتن بودجه را نداریم و می‌توانیم با هزینه‌ای مشابه و یا حتی کمتر از قیمت یک محصول تزئینی و غیرقابل استفاده، یک هدیه ارزشمند و با قیمت مناسب سفارش دهیم.

 البته همیشه نیاز نیست منتظر بمانید که کسی برای شما این کتاب را بگیرد، می‌توانید برای تشکر از خودتان یک شاهنامه کامل یا گزیده‌ای از آن را تهیه کنید تا هر زمانی که خسته بودید، با خواندن قسمتی از آن بتوانید حال خود را خوب کنید و دوباره انرژی بگیرید.

کتاب شاهنامه

سخن پایانی

اگر بعد از خواندن این متن می‌خواهید به سراغ یک کتابفروشی بروید و سفارش شاهنامه فردوسی بدهید، بهتر است کمی صبر کنید. باید بدانید انتخاب و خرید شاهنامه به این راحتی نیست، زیرا اگر از فروشگاهی نامعتبر خرید کنید، ممکن است شاهنامه‌ای تقلبی و با ابیاتی اشتباه را در اختیار شما قرار دهد. همچنین اگر می‌خواهید به عنوان هدیه این کتاب نفیس را تهیه کنید، بهتر است علاوه بر قیمت به طراحی و شکیل بودن آن نیز توجه کنید.

انتشارات هلیا پاب و با عرضه طراحی‌های متنوع شاهنامه به همراه بسته‌بندی خاص و قیمت مناسب، تمام این نگرانی‌ها را برطرف کرده است و شرایطی را فراهم کرده است تا همه بتوانند این کتاب ارزشمند را در خانه داشته باشند. بنابراین تا دیر نشده است، برای انتخاب و سفارش کتاب شاهنامه به سایت این انتشارات مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.