سررسید 1401 و تقویم رومیزی 1401 در واحد سالنامه چاپیون

مطابق سال های گذشته در تولید سررسید 1401 در تهران ، سالنامه چاپیون اقدام به تولید انواع سالنامه نموده است. متخصصین چاپیون در حوزه های طراحی، چاپ، صحافی، آی تی و خدمات آنلاین، کار را برای شما آسان کرده اند و شما میتوانید تمام خدمات خود را از منزل یا محل کار خود دنبال فرمایید و یا حتی از قسمت فروشگاه سایت چاپیون خرید اینترنتی سررسید را تجربه نمایید.

در روزهایی که زمان با ارزش ترین سرمایه هر کسی به حساب می آید مجموعه چاپیون را بر آن داشته تا بتواند تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار شما عزیزان قرار دهد. درخواست طراحی، تولید و چاپ سررسید و سالنامه در قطع های وزیری، رقعی، اروپایی، رومیزی و دیواری در سایت چاپیون را فراهم نموده و کافیست شما درخواست خود را ثبت کنید که کارشناسان ما به سرعت بقیه امور را پیگیری نمایند.

یکی از اقدامات مجموعه چاپیون برگرداندن سررسید رقعی به چرخه تولید است که طی سال های اخیر با روی کار آمدن ، فروش سررسید اروپایی جایگاه خود را از دست داده بود، تیم بازاریابی چاپیون در بازار سنجی اخیر خود متوجه کمبود سالنامه های رقعی در بازار شد و سعی ما بر آن است که تا حد امکان نیاز آن دسته از مشتریانی که به این محصول علاقه دارند را برآورده کنیم .

مزایای سررسید رقعی

یکی از ویژگی ها در خرید سررسید رقعی سایز مناسب آن است که هم نیاز روزانه برای یادداشت مطالب را فراهم می آورد و هم به راحتی قابل حمل است . این نوع سالنامه به دلیل نوع و اندازه محبوب گروه های مهندسی نیز هست که تیم چاپیون برای تکمیل نیاز های این عزیزان اقدام به تولید انواع سررسید دستیار مهندسی در این قطع(۲۲*۱۴ سانتیمتر) نیز نموده است .

تقویم

مزایای چاپ سررسید در چاپیون

از ویژگی های سالنامه های چاپیون تنوع در رنگ و جنس جلد محصولات جدید است که ما در این زمینه اقدام به تولید سررسید با انواع جنس های مختلف از جمله سررسید چرمی، سررسید گالینگور، سررسید جلد سخت، سررسید جلد نرم، سررسید جلد پارچه ای، سررسید جلد اختصاصی و سررسید فانتزی به صورت سررسید روزشمار و سررسید هفتگی و ماهانه نموده ایم که هم از نظر هزینه تمام شده و هم از لحاظ طرح و رنگ در بر گیرنده سلایق اقشار مختلف نیز باشیم.

تقویم رومیزی 1401

مجموعه چاپیون برای سال 1401 اقدام به تولید تقویم رومیزی در مدل ها مختلف نموده است که در طرح ها و جنس های مورد نیاز مشتریان در زمینه خرید تقویم رومیزی ساخته شده است. تقویم رومیزی چوبی، تقویم رومیزی اداری و تقویم رومیزی فانتزی از تولیدات این مجموعه است.

از دیگر ویژگی های چاپیون کیفیت چاپ و صحافی این مجموعه است که جزء برترین های ایران بحساب می آید. ما با داشتن بهترین تجهیزات چاپ از قبیل ماشین چاپ دورنگ، چهار رنگ و پنج رنگ و به روز ترین ماشین آلات صحافی به صورت لاین صفر تا صد سالنامه را با کمک دستگاه های جلدسازی اتوماتیک، تاکنی، ترتیب، دوخت تمام اتوماتیک، چسب کشی، برش سه طرف بر، ربان گذار، توجلد ریز تمام اتوماتیک و شیرینگ تولید به و مشتریان عزیز ارائه می نماید.

در ضمینه متریال مصرفی کارها نیز ما با بهترین واردکنندگان کاغذ و مقوا، چرم مصنوعی و مواد صرفی همکاری می کنیم .

سررسید تقویم

چاپ سررسید اختصاصی 1401

تیم چاپیون با اتکا به امکانات به روز در مجموعه این امکان را به شما می دهد که در زمینه چاپ سررسید اختصاصی 1401 سفارش خود را به هر شکلی که شما بخواید برایتان تولید نماید . و با این کار دست شما باز است که ایده های خودتان را در محصول نهایی به کار بگیرید و یا از رنگ های سازمانی و برند خود در جلد سررسید ، صفحه داخلی سررسید ، برگه های اضافی رنگی در بین سررسید ، اطلاعات تخصصی کار و دیگر ایده های خود برای تبلیغات موثراستفاده کنید .

چرا چاپیون؟

محصول نو، تضمین کیفیت، گارانتی محصول در فروش سررسید

ما رضایت شما را تضمین می کنیم.

همکاری مجموعه چاپیون با شرکت های بزرگ ماننده :

شرکت پنتر، دامداران، تلاونگ، جهاد دانشگاهی، پتروشیمی سپهر، کاله آمل، مهندسی سیستم یاس ارغوانی، کشتیرانی امواج دریا ، شوفاژکار و ... میتواند گویای کیفیت کار مجموعه و تضمینی برای اعتماد به برند چاپیون باشد .

به دلیل نوسانات قیمت متریال در بازار ایران و در نظر گرفتن توان خرید مشتریان، تیم چاپیون تمام تلاش خود را به کار گرفته است که با تاکید روی عدم کاهش کیفیت، قیمت سررسید های تولیدی را به کمترین حد خود برساند و سررسید ارزان را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد. که این موضوع موجب رضایت مشتریان و علاقه به همکاری با این مجموعه شده است. 

با توجه به زمان مورد نیاز برای تولید یک سررسید اختصاصی و افزایش درخواست در سه ماه پایانی سال بهتر است با در نظر گرفتن تراکم بالای سفارشات هر چه زودتر نسبت به ثبت سفارش سررسید خود اقدام نمایید. مطمئن باشد با این کارهم در زمان مناسب تری کار های خود را دریافت می کنید و هم کاری که تحویل می گیرید بخاطر فشردگی کارهای پایان سال از کیفیت بهتری برخوردار هستند.

چاپیون جایی که صاحبان کار و مشاغل به دنبالش هستند.

تلفن تماس 88457089  تهران

آدرس سایت https://chapioon.com/

چاپیون

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.