YOGA 13s 2021 Ryzen Edition لپ تاپ اقتصادی جدید لنوو چه زمانی نمایی می شود؟

 برندهای مختلف در بازار وجود دارند که لپ تاپ‌های متنوع خود را با قیمت‌های مشخص روانه بازار کرده‌اند. قیمت لپ تاپ اچ پی و دیگر برندها، در طی سال‌های گذشته و به دلیل شرایط ارز نابسامان کشور، افزایش زیادی داشته است و همین موضوع سبب شده است که خریداران دقت نظر بیشتری در انتخاب خود داشته باشند و بیشتر به سمت لپ تاپ‌های ارزان‌تر بازار می‌روند.

قصد داریم یک لپ تاپ لنوو بسیار عالی همراه با مشخصات خوب به شما معرفی کنیم که در کنار اجرای ویندوز ۱۱، از نظر هزینه هم می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید باشد. بنابراین، فرصت را از دست نداده و با ما همراه باشید. لپ تاپ‌های متنوع بازار را همراه با مناسب‌ترین قیمت، می‌توانید از مقداد آی تی تهیه کرده و از خدمات ارزشمند این سایت هم بهره مند شوید.

لپ تاپ Yoga ۱۳s ۲۰۲۱ Ryzen Edition کمپانی لنوو در تاریخ ۶ مهر (۲۸ سپتامبر) برای کشور چین عرضه شده و به‌صورت رسمی، از ویندوز ۱۱ هم پشتیبانی می‌کند. لپ تاپ جدید لنوو دارای یک صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی از نوع LCD است که همراه با گواهی معتبر TUV Rheinland در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

این لپ تاپ دارای پردازنده AMD Ryzen ۵ ۵۶۰۰U بوده و همراه با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR۴X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD ارائه شده است و مشخصات فنی بسیار مناسبی است که هر علاقه‌مندی را به خود جلب می‌کند. این محصول با یک باتری ۵۰ وات ساعت همراه شده و می‌توانید با داشتن یک شارژ سریع ۶۵ واتی، شرایط بسیار مناسبی در زمینه قابلیت حمل نیز داشته باشد.

مشخصات فنی عالی همراه با طراحی بسیار زیبا

این لپ تاپ قیمت مناسبی هم دارد و لنوو سعی کرده است که همانند گذشته، مشخصات فنی عالی را در کنار قیمت مناسب‌تر نسبت به دیگر محصولات بازار ارائه کنند. مقداد آی تی پیکربندی‌های مختلف این لپ تاپ را برای شما فراهم کرده است و در صورت علاقه‌مندی می‌توانید به سراغش بروید. این لپ تاپ در کنار داشتن مشخصات فنی عالی، طراحی زیبایی هم دارد و دقیقا هم راستا با لپ تاپ‌های سال ۲۰۲۱ پیش می‌رود.

پیش خرید این لپ تاپ برای سایر نقاط جهان هم از ۵ اکتبر شروع شده است و تنها نکته منفی که شاید کاربران بتوانند نسبت به آن بیان کنند، طیف رنگی پایین آن و محدود شدن به رنگ مشکی است که لنوو می‌توانست کمی عملکرد بهتری در این زمینه از خود نشان دهد.

اگر بخواهیم نگاه دقیق‌تری به لپ تاپ لنوو مدل Yoga ۱۳s ۲۰۲۱ Ryzen Edition بیدازیم، می‌توانیم به رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی صفحه نمایش IPS آن اشاره کنیم که با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ همراه شده و ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB را همراه با طیف روشنایی ۳۰۰ نیت برای شما فراهم می‌کند. این صفحه نمایش دارای نورپردازی دالبی ویژن هم بوده و می‌تواند روشنایی صفحه نمایش هوشمند و بسیار ویژه‌ای را برای شما تامین کند. منبع تغذیه این لپ تاپ هم بسیار عالی بوده و توانایی پشتیبانی از کارت گرافیک قدرتمند و حافظه رم را دارد.

یوگا

گزینه‌های اتصال متنوع همراه با صفحه کلید همراه با نور پس‌زمینه

از گزینه‌های اتصال این لپ تاپ لنوو هم می‌توانیم به وای فای ۶، بلوتوث ودو درگاه USB Type-C اشاره کنیم که همراه با دیگر لپ تاپ‌های بازار هم در اختیار شما خواهد بود. شما با خرید لپ تاپ ایسوس هم می‌توانید مشخصات فنی خوبی در همین حد دریافت کنید و مقداد آی تی تلاش کرده است که تنوع بسیار خوبی از لپ تاپ‌های برندهای معتبر را فراهم کرده و امکان یک خرید قدرتمند را برای شما فراهم کند. لپ تاپ لنوو Yoga 13s 2021 Ryzen Edition دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری برای هدفون هم بوده و همراه با یک صفحه کلید با اندازه کامل و نور پس زمینه در اختیار شما خواهد بود.

اسپیکرهای این محصول از دالبی اتم پشتیبانی می‌کنند و دارای حالت آماده به‌کار مدرن و پیشرفته هستند. سیستم تشخیص چهره Windows Hello هم در این لپ تاپ وجود دارد و می‌توانیم به وب کم با کیفیت 720p هم اشاره کنیم که نیاز شما به خرید جداگانه آن را کاملا مرتفع می‌کند. با بررسی قیمت لپ تاپ اچ پی و دیگر برندهای بازار مانند ایسوس و ایسر، متوجه خواهید شد که قیمت لپ تاپ لنوو مدل Yoga 13s 2021 Ryzen Edition با توجه به امکاناتش بسیار عالی بوده و می‌توانید به‌عنوان یک خرید با ارزش به آن نگاه کنید. همان‌طور که گفتیم، لپ تاپ از یک باتری قدرتمند ۵۰ وات ساعت استفاده می‌کند که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

بدنه بسیار محکم و مقاوم

لپ تاپ لنوو دارای ساختار فلزی کامل بوده و مانند تمام لپ تاپ‌های لنوو، می‌تواند بدنه محکم و ارزشمندی را برای شما فراهم کند. ضخامت این لپت اپ ۱۳.۸ میلی‌متر بوده و وزن ۱.۲۲ کیلوگرمی آن هم سبب می‌شود که حمل آسانی هنگام کار با لپ تاپ در لوکشین‌های مختلف داشته باشید. لپ تاپ لنوو واقعا زیبا است و با پرداخت یک قیمت مناسب، حس داشتن یک لپ تاپ گران قیمت را خواهید داشت. بنابراین، اگر برای خرید لپ تاپ ایسوس و دیگر محصولات گران‌تر بازار، بودجه کافی ندارید، می‌توانید نگاه ویژه‌ای به لپ تاپ لنوو داشته و یکی از مدل‌های جدید را همراه با مشخصات عالی و قیمت مناسب داشته باشید.

لنوو با رونمایی از این لپ تاپ در چین، یکی از اولین لپ تاپ‌های خودش را همراه با ویندوز ۱۱ روانه بازار کرده است. همین نکته می‌تواند بازاریابی خوبی برای دورانی باشد که ویندوز ۱۱ به‌عنوان یک سیستم‌عامل ترند محسوب می‌شود و به خاطر شرایط خاص این نسخه، لپ تاپ‌ها و سیستم‌های کمی وجود دارند که از آن پشتیبانی می‌کنند. با خرید لپ تاپ لنوو از مقداد آی تی، می‌توانید امکان کار با این سیستم‌عامل را در یک دستگاه قدرتمند و همراه با قیمت مناسب داشته باشید و آخرین نسل از پردازنده AMD Ryzen هم در خدمت شما خواهد بود تا بهترین جلوه‌های بصری این ویندوز هم در اختیار شما قرار می‌گیرد.

لپ تاپ

حافظه جانبی SSD؛ تضمینی برای اجرای عالی ویندوز ۱۱

این لپ تاپ وزن سبک و طراحی نازکی دارد و همه امکاناتی که از صفحه نمایش آن انتظار دارید، توسط کمپانی فراهم شده است. لپ تاپ دارای ظاهر درجه یک بوده و مانند خرید لپ تاپ ایسوس و دیگر برندهای معتبرتر، می‌توانید حس خوبی از آن داشته باشید. این لپ تاپ گزینه ذخیره‌سازی مناسب و بسیار پرسرعتی از نوع SSD را برای شما تامین کرده است و همین موضوع کمک می‌کند که ویندوز ۱۱ در بهترین شرایط اجرا شده و سرعت اجرای برنامه‌های موردنیاز شما هم بالاتر باشد. همانند دیگر نوت بوک‌های سری یوگا لنوو، این محصول را نیز می‌توانید به‌عنوان یک Amazon Echo Show مورد استفاده قرار دهید.

می‌دانیم که برای اجرای عالی سیستم‌عامل جدید مایکروسافت، یک حافظه پر سرعت SSD بهتر از یک حافظه معمولی HDD‌ می‌تواند برای شما کارایی داشته باشد. بنابراین، همیشه در بازار به دنبال لپ تاپ‌هایی باشید که ظرفیت‌های مختلفی از این نوع حافظه داخلی را به شما ارائه می‌کنند. SSD از فناوری جدید استفاده کرده و به‌دلیل همه‌گیر شدن آن، هم‌اکنون با هزینه کمتری می‌تواند درون دستگاه‌های مختلف قرار گیرد. شما نیز می‌توانید در لپ تاپ جدید لنوو از این نوع حافظه برخوردار شده و بهترین تجربه را با ویندوز ۱۱ داشته باشید.

برای خرید لپ تاپ ایسوس و دیگر محصولات، مقداد آی تی گزینه بسیار مناسبی است و طیف وسیعی از محصولات را در اختیار شما می‌گذارد. این طیف وسیع کمک می‌کند که بررسی دقیق را بین مدل‌های مختلف لپ تاپ انجام داده و سپس یک خرید مطمئن داشته باشید. گارانتی معتبر و طولانی مدت هم در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید در صورت بروز مشکل، پشتیبانی‌های لازم را از مقداد آی تی دریافت کنید. لپ تاپ جدید لنوو با پیکربندی مشخص و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرد و در اسرع وقت می‌توانید آن را دریافت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.