تراشه A15 در آیفون 13 چگونه خواهد بود؟

مهترین خبری که می‌توانیم در مورد آیفون ۱۳ مخابره کنیم، این است که اپل ۱۰۰ میلیون تراشه A۱۵ به تولید کننده خود سفارش داده است و می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که از این تراشه در آیفون ۱۳ استفاده خواهد شد. این رقم نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند انتظار بالقوه‌ای از عملکرد سریع‌تر آیفون بعدی داشته باشند.

این تراشه با فرایند ۵ نانومتری تولید شده و می‌تواند از فناوری TSMC استفاده کند. در صورتی که این خبر دقیق باشد، شاهد افزایش قابل توجهی در تولید نسبت به ایفون ۱۲ پرو مکس و دیگر مدل‌های آن هستیم. سال گذشته اپل تنها ۷۵ میلیون تراشه را برای پیش فروش آیفون ۱۲ خود سفارش داده بود.

تراشه‌های جدید آیفون؛ عملکردی سریع‌تر و بهتر

گزارش جدیدی نشان می‌دهد که تامین کننده سیلیکون موبایل اپل، تولید تراشه‌های A۱۵ را شروع کرده و قرار است که برای سری آیفون ۱۳ از آن‌ها استفاده شود. این می‌تواند بدین معنا باشد که گوشی‌ها طبق برنامه در ماه سپتامبر عرضه خواهند شد. پیش بینی انجام گرفته این است که کمبود تراشه‌های جهانی، احتمالا تا اواخر سال ۲۰۲۲ ادامه داشته و این موضوع می‌تواند

روی عرضه مک بوک‌ها هم تاثیر بگذارد. شایعات از این حکایت دارند که این موضوع دامان آیفون ۱۳ را نمی‌گیرد و می‌توانیم شاهد بهترین عملکرد اپل در این زمینه باشیم.  بنظر شما تراشه های جدید تا چه میزان درخشان خواهد بود؟ آیا آیفون ۱۳ را می توان یک گوشی گیمینگ نیز در نظر گرفت؟

اپل و تراشه A۱۵

اپل انتظار فروش بیشتری برای گوشی‌های پرچم‌دار خود دارد و اگر تراشه‌های A۱۵ در این گوشی حقیقت داشته باشد، می‌توانیم انتظار عملکرد و سرعتی بیشتر در کنار صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی را نیز شاهد باشیم. تراشه خوب روی تمام بخش‌های گوشی تاثیر می‌گذارد و نمونه آن را می‌توانیم به باتری نسبت دهیم.

بنابراین، با بزرگ‌تر شدن باتری و ارائه شارژرهای بهتر برای آن، یک عامل سوم مانند تراشه بهتر هم کافی است تا مصرف انرژی کاهش پیدا کرده و باتری در بهترین وضعیت خودش قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با این همه امکانات مطرح شده، خرید آیفون 13 قسطی را حتما در برنامه‌های خود داشته باشید.

آیفون 13

خرید آیفون 13 قسطی با بهترین شرایط در بازرگانی سیب

برای اینکه بتوانید خرید آیفون ۱۳ را در برنامه‌های خود داشته باشید، ابتدا بهتر است که نگاهی به قیمت ایفون ۱۲ در مدل‌های مختلف کنید. یقینا و با توجه به عملکردی که در سال‌های گذشته شاهد بوده‌ایم، با معرفی و عرضه آیفون‌های جدید، آیفون‌های سال گذشته با چالش قیمت مواجه شده و کم کم در یک روند نزولی قرار می‌گیرن. این موضوع سبب می‌شود که خرید ایفون ۱۲ پرو مکس با شرایط ویژه بسیار عالی به نظر برسد. شما با همین شرایط می‌توانید نسبت خرید آیفون ۱۳ نیز اقدام کنید.

وجود تراشه اهمیت بسیار زیادی در اجرای صحیح و سریع برنامه‌ها دارد و تاثیر آن در اجرای بازی‌ها نیز دیده می‌شود. اپل از تراشه A15 خود انتظارات زیادی دارد و قصد دارد که فناوری سریع‌تر و بهتری را با ترانزیستورهای بیشتر در اختیار شما قرار دهد. این عملکرد سریع در کنار کاهش مصرف انرژی بوده و یقینا باتری نیز می‌تواند ماندگاری بسیار بهتری را تجربه کنید.

توجه به این نکته ضروری است و در کل، اگر گوشی سریع‌تری می‌خواهید که از رابط کاربری روان‌تر هم استفاده کنید، با خرید آیفون 13 اقساطی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با جست و جوی نام بازرگانی سیب در موتورهای جست و جو می توانید به سادگی به سایت این مجموعه مراجعه کنید و با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنید و زمان خرید خود را رزرو کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.