تست کرونا در منزل با اسنپ‌دکتر

با شروع موج پنجم کرونا و شیوع نوع دلتا، باید خیلی بیشتر از قبل مراقب خودمان و دیگران باشیم و تا جایی که ممکن است در خانه بمانیم. اما اگر به هر دلیلی احساس کردیم برخی از علائم مرتبط با بیماری کرونا مانند تب، سرفه خشک، درد قفسه سینه، تنگی نفس، خستگی و بدن درد، کاهش بویایی، اسهال خشکی گلو، سردرد و غیره را داریم، بهتر است هرچه زودتر تست بدهیم. 

با انجام تست کرونا می‌توانیم به موقع از وضعیت سلامتی خود با خبر شویم و اقدامات درمانی لازم را پیش از حاد شدن بیماری خود انجام دهیم.

تست کرونا با اسنپ دکتر

 برای انجام تست نیاز به خروج از منزل نیست؛ بهتر است به جای خروج از منزل و مراجعه به مرکز درمانی که به دلیل حضور افراد مشکوک به کرونا جزو مراکز پر خطر هستند، با صرف زمان اندک و به راحتی تست کرونا را در منزل انجام دهیم. 

برای انجام  تست PCR و تست آنتی‌بادی کرونا در منزل می‌توانید از اپلیکیشن اسنپ‌دکتر استفاده کنید و بدون خروج از منزل و در خطر قرار دادن خود و دیگران تستِ کرونا بدهید. همچنین در حال حاضر برای سفر به بسیاری از کشورهای دنیا باید تست کرونای منفی خود را به ایرلاین‌ها ارائه دهیم، بنابراین در این شرایط نیز می‌توانیم از تست کرونا در منزل اسنپ‌دکتر استفاده کنیم. بعد از انجام این تست، نتیجه‌ی آزمایش 24 ساعت بعد به صورت فیزیکی یا الکترونیکی برای شما ارسال می شود.

کیفیت تستی که در منزل و در آزمایشگاه از شما گرفته می‌شود با هم تفاوتی ندارد و در واقع بعد از انجام تست کرونا در منزل نمونه‌ی آزمایش شما از سوی همکاران نمونه‌گیر به آزمایشگاه‌های معتبر و طرف قرار داد اسنپ‌دکتر ارائه می‌شوند و نتیجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما اعلام می‌شود.

نتیجه‌ی تمام تست‌های کرونا با درصد کمی امکان خطا همراه هستند، اما برای دریافت نتیجه‌ی دقیق فرقی نمی‌کند که شما این تست را در مراکز درمانی انجام دهید یا در منزل، میزان خطا در هر دو شرایط یکسان است. همچنین نمونه‌گیری آزمایش‌های کرونا در منزل با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و انجام این تست در منزل کاملا ایمن و بهداشتی است. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.