حضور ابر آروان در آفریقای جنوبی، هم‌زمان با افتتاح ۱۸ پاپ‌سایت‌ جدید CDN در نقاط مختلف جهان

 اکنون پس از دو سال از آغاز فعالیت بین‌المللی آروان، از سیدنی تا کالیفرنیا و از سائوپائولو تا ژوهانسبورگ، تحت پوشش CDN ابر آروان قرار گرفته است.

با این افزایش زیرساخت، مشتریان این محصول بیش‌تر از گذشته دسترس‌پذیری و سرعت بالای پاسخ‌گویی به کاربران نهایی خود را تجربه خواهند کرد.

۱۸ پاپ‌سایت جدید ابر آروان در آشبورن، شیکاگو، دالاس، لس‌آنجلس، سیاتل، فرانکفورت، مادرید، مسکو، روتردام، ورشو، دوبی، ژوهانسبورگ، هنگ‌کنگ، بمبئی، سنگاپور، توکیو، سیدنی و سائوپائولو راه‌اندازی شده است. 

cdn

پراکندگی پاپ‌سایت‌های CDN ابر آروان

CDN ابر آروان با استفاده از این پاپ‌سایت‌ها، موقعیت جغرافیایی بازدیدکنندگان سایت را با بالاترین دقت تشخیص می‌دهد و محتوا را از نزدیک‌ترین مسیر به دست‌ کاربران وب‌سایت‌ها می‌رساند. به این ترتیب، سرعت بارگذاری وب‌سایت‌ها به‌شکل چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند.

در کنار توسعه‌ی زیرساخت و عرضه‌ی مداوم امکانات جدید محصولی، اکنون شبکه‌ی توزیع محتوا (CDN)، که پرمخاطب‌ترین محصول ابر آروان است، با حفظ موقعیت دو ساله در قرارگیری میان ۱۰ سرویس‌دهنده‌ی پرترافیک جهان، بیش از ۴۰هزار مشتری فعال از ۴۳ کشور جهان دارد.

براساس گزارش سالانه‌ی ابر آروان، بیش‌ترین مشتریان خارجی آروان از کشورهای هند، ترکیه، اندونزی، پاکستان، بنگلادش، آرژانتین، مصر، افغانستان، فیلیپین و چین هستند.

با توجه به این‌که CDN‌ ابر آروان یکی از شبکه‌های توزیع محتوا در دنیاست که قابلیت مسیریابی هوشمند (Smart Routing) دارد، اضافه شدن هر پاپ‌سایت می‌تواند عملکرد کاربران ابر آروان را بسیار افزایش دهد.

مسیریابی هوشمند در زمان ازدحام شبکه (Network Congestion) یا کندی ارتباطات، کاربر را به‌شکل خودکار از مسیرهای جایگزین هدایت می‌کند تا با انتخاب بهترین و کوتاه‌ترین مسیر برای انتقال درخواست‌ها، تجربه‌ی بهتری برای استفاده‌کنندگان نهایی فراهم شود.

مسیریابی هوشمند ابرآروان

یکی از نتایج این اتفاق، پایداری بیش‌ از پیش کاربران CDN است. اکنون تمام استفاده‌کنندگان ایرانی و خارجی این محصول، علاوه‌بر افزایش سرعت و دسترسی‌پذیری بالاتر نسبت به قبل، در برابر حملات DDoS نیز تاب‌آوری بالاتری خواهند داشت. 

در جدول پراستفاده‌ترین CDNهای دنیا، ابر آروان هم‌چنان رتبه‌ی تک‌رقمی دارد. با افزایش حدود دوبرابری پاپ‌سایت‌های بین‌المللی ابر آروان و بهبود سرعت و افزایش دسترس‌پذیری و پایداری، پیش‌بینی می‌شود هم از نظر عملکرد و سرعت در جدول‌های مقایسه‌ای جهانی و هم از نظر تعداد کاربران در جدول W3tech، آروان با قدرت بیش‌تری به روند صعودی خود ادامه دهد. اکنون محصول CDN ابر آروان با آپ‌تایم ۹۹.۹۹ درصدی به مشتریان خود سرویس‌دهی می‌کند. 

نگاه ابر آروان در توسعه‌ی زیرساخت و محصول، رقابت با مهم‌ترین بازیگران جهانی است. تمام کاربران داخلی و خارجی CDN ابر آروان می‌توانند امکانات متنوع این محصول جهانی را مطابق با نیاز خود شخصی‌سازی کنند و سرویس مورد نظرشان را به کاربران خود ارایه دهند. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.