قیمت روپوش پزشکی و اسکراب جراحی در تولیدی

روپوش پزشکی چیست ؟

روپوش پزشکی یا همان روپوش سفید، لباسی مخصوص می باشد که افراد متخصص در پزشکی و آزمایشگاهی بر تن دارند. این روپوش ها که وظیفه آنها هم محافظت کردن از لباس اشخاص می باشد و هم به عنوان لباسی مستقل استفاده می گردد.

اگر‌ بخواهیم جنس این روپوش ها رو بیان کنیم باید عرض کنیم که معمولا این روپوش ها ازترگال، الیاف، پنبه، پلی استر و یا کتان دوخته می شوند.علت استفاده از این نوع پارچه ها، امکان شستشوی روپوش ها با دمای بالا و مواد ضد عفونی کننده قوی می باشد.

چه کسانی از روپوش سفید استفاده می کنند؟

وقتی شما روپوش سفیدی را مشاهده می کنید قطعاً ذهنتان به سمت افرادی خاص هدایت می شود، مانند: پزشک، پرسنل بیمارستان، داروساز، دندانپزشک، کادر آزمایشگاه؛ بله صحیح است. تمامی افرادی که در این مکان های فعالیت می کنند به دلایل بهداشتی می بایست از روپوش سفید استفاده کننده تا کوچکترین آلودگی، نمایان شده و افراد اقدام به تمیز کردن آن نمایند. این محیط ها به دلیل وجود انواع آلودگی ها دارای حساسیت بالایی در زمینه ی بهداشت می باشند. از این رو پاکیزگی لباس افراد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

طرح ها و مدل های مختلف لباس پزشکی

روپوش ها در تنوع و انواع مختلفی می باشد که تمامی پزشکان و کادر درمان می توانند آن را به سلیقه خود انتخاب نمایند. این تنوع در سایز، رنگ، مدل، نوع پارچه و ... می باشد. از این رو تولید کنندگان لباس پزشکی به دلیل رقابت زیادی که در این زمینه وجود دارد، اقدام به تولید طرح های جدید نموده اند. برای مثال روپوش پزشکی فانتزی، روپوش پزشکی گلدار، روپوش پزشکی کتی، روپوش پزشکی رنگی نمونه هایی از این روپوش ها هستند که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. همچنین روپوش پزشکی نانو که از جنس و الیاف مقاوم تری در برابر میکروب ها برخوردار است، نمونه ی نوظهور لباس پزشکی می باشد. در واقع روپوش های نانو از الیافی خاص تهیه شده اند تا در برابر باکتری ها مقاومت بیشتری نموده و همچنین استحکام مناسبی در برابر مواد شوینده داشته باشند.

 دسته بندی کلی که می توان برای روپوش ها داشت شامل :

  • روپوش پزشکی دخترانه

  • روپوش پزشکی مردانه

در بیشتر موارد لباس پزشکی که برای خانم ها تهیه می شود، دارای تنوع بالایی می باشد. همچین سایز روپوش مردانه نسبت به مدل های زنانه بزرگ تر است. به طور کلی در تولید لباس پزشکی می بایست به سلیقه مشتری و طرح های روز توجه شود تا یک روپوش زیبا و به روز تولید شود. برای تهیه روپوش پزشکی شیک می توانید از مدل های مختلف الهام گرفته و روپوشی مناسب را سفارش دهید و یا از مدل های ساده ای که رواج دارد استفاده کنید. برای این منظور می توانید به تولیدی روپوش پزشکی طب پوش مراجعه نموده و از بین مدل های موجود، روپوش مورد نظر را انتخاب نمایید.

طب پوش

نکات مهم در خرید روپوش پزشکی

همانطور که اشاره شد، روپوش های متفاوت و متنوعی در بازار وجود دارد. یکی از معایب روپوش سفید این است که به هنگام کار آلوده شده و کوچک ترین آلودگی را نمایان می کند. هرچند مهمترین دلیل استفاده از روپوش سفید نیز همین است. در ادامه به نکاتی مهم در خرید لباس پزشکی  می پردازیم.

جنس پارچه ی لباس پزشکی

از آنجایی که لباس پزشکی به صورت مدام استفاده می شود و در معرض آنواع آلودگی ها می باشد، شستشوی آن امری ضروری است. از این رو در تولید روپوش پزشکی می بایست از پارچه ای استفاده شود که دارای مقاومت بالا در برابر مواد شوینده و دمای بالای آب داشته باشد. در بیشتر موارد برای تولید روپوش و البسه بیمارستانی از پارچه ی کتان، پنبه و ترگال استفاده می شود. در اکثر موارد از پارچه ترگال برای تولید این لباس ها استفاده می شود که علاوه بر زیبایی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

سایز روپوش پزشکی

با توجه به اینکه روپوش ها را خانم ها و آقایان استفاده می کنند، انتخاب سایز مناسب و استاندارد برای خرید، امری ضروری است. پزشکان، پرستاران و دانشجویانی که قصد خرید لباس پزشکی را دارند می بایست با توجه به سایز بندی این لباس ها، روپوش مناسب را انتخاب نمایند. جهت خرید روپوش می توانند به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید و یا از طریق سایت سفارش خود را ثبت نمایند. برخی افراد تمایل به خرید روپوش پزشکی کوتاه و برخی دیگر روپوش پزشکی بلند را دارند، که هنگام خرید به این نکته نیز باید توجه شود.

طرح و رنگ روپوش پزشکی

رنگ رایجی که برای روپوش پزشکی استفاده می شود رنگ سفید است. هر چند برخی از البسه بیمارستانی مانند اسکراب دارای رنگبندی می باشند. از این رو برای زیبا و شیک شدن روپوش های سفید از پارچه های رنگی و گلدار برای سر آستین و جیب های روپوش استفاده می شود. این کار باعث زیبا شدن لباس و تنوع در تولید روپوش می شود.

روپوش پزشکی مدل دار یا ساده

بیشتر افراد لباس پزشکی ساده را برای استفاده انتخاب می کنند. اما برخی دیگر ترجیح می دهند از روپوش پزشکی شیک برای محیط کار خود استفاده نمایند. روپوش های مدل دار معمولا دارای یقه های مختلف، جیب های مدل دار، چاک و ... می باشند. همچنین ممکن است از نوارهای برای زیبا شدن لباس استفاده شود.

قیمت خرید روپوش پزشکی  در تولیدی

از آنجایی که قیمت پارچه در سال های اخیر رشد زیادی پیدا کرده است، قیمت لباس پزشکی نیز افزایش یافته است. از این رو خرید روپوش از تولید کننده روپوش پزشکی امری رایج است. همچنین قیمت روپوش پزشکی در تولیدی ها بسیار کمتر از فروشگاه ها می باشد. این امر باعث شده است افراد به مراکز تولیدی مراجعه نموده و با انتخاب روپوش مناسب اقدام به خرید نمایند. مراکز فروش لباس پزشکی در تهران، بیشتر در خیابان ولیعصر و جمهوری قرار دارند. همچنین خرید آنلاین لباس پزشکی از طریق سایت ها نیز فراهم شده است. فروشگاه اینترنتی طب پوش نیز در این راستا آماده خدمت رسانی به افراد می باشد.

اسکراب پزشکی

اسکراب پزشکی و جراحی

یکی از انواع لباس هایی که در بیمارستان ها استفاده می شود، اسکراب پزشکی یا اسکراب جراحی است. کاربرد اسکراب جراحی در اتاق عمل می باشد و پزشکان در هنگام جراحی این لباس های راحت را می پوشند تا مشکلی در هنگام کار نداشته باشند. از این رو در طراحی و دوخت این لباس ها دقت لازم به عمل می آید تا پزشک احساس راحتی نماید. جنس این لباس ها نیز به گونه ای انتخاب می شود که آلوگی هایی مانند خون، کمتر از آن عبور کنند و جراح را بیماری و مشکل نکند. به طور کلی اسکراب ها به دو صورت زیر تولید می شوند.

  • اسکراب جراحی مردانه

  • اسکراب جراحی زنانه

معمولا اسکراب مردانه به صورت بلوز کوتاه به همراه شلوار می باشد. برای خانم ها نیز از این مدل اسکراب استفاده می شود. اما اسکراب های بلندی هستند که پزشک های خانم می توانند از آنها استفاده نمایند. به طور معمول رنگی که برای اسکراب های جراحی انتخاب می شود، سبز تیره است.اما از رنگ های سرمه ای، بنفش و ... هم برای تولید این لباس ها استفاده می شود.

خرید اسکراب پزشکی و جراحی از تولیدی

اسکراب پزشکی نیز همانند سایر البسه بیمارستانی از پارچه های بادوامی تهیه می شود. از این رو خرید اسکراب با کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از دغدغه های افراد می باشد. یکی از راه حل ها خرید اسکراب پزشکی و جراحی از تولیدی معتبر می باشد. بسیاری از فروشگاه ها و تولید کننده ها امکان عقد قرار داد با بیمارستان ها و مراکز درمانی را دارند و می تواند انواع اسکراب جراحی و پزشکی را با قیمت مناسب ارائه دهند. همچنین امکان سفارشی سازی اسکراب ها با توجه به رنگ و طرح مورد نظر بیمارستان وجود دارد.

سخن آخر

خرید روپوش پزشکی و اسکراب جراحی از مسائل بسیار مهمی است که پزشکان، دانشجویان و مسئولین مراکز درمانی پزشکی به آن اهمیت ویژه ای قائلند. از این رو خرید این لباس ها را باید با دقت کافی انجام داد. شرکت های تولیدی زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. پزشکان و دانشجویان می تواند جهت خرید این روپوش ها و اسکراب ها به سایت طب پوش TebPoosh.net مراجعه نموده و با مشاهده مدل های مختلف، اقدام به خرید نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.