چرا در منطقه 5 بویژه جنت آباد آپارتمان خریداری کنیم؟

منطقه ای که در ده سال گذشته بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی بانک مرکزی با حدود ۱۵ درصد از سهم معاملات صورت گرفته در شهر تهران معاملاتی ترین منطقه می‌باشد. در آخرین آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی سهم منطقه ۵ از آمار مبایعه نامه‌های ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات ۱۳.۹% و رتبه اول شهر می‌باشد.

چرا منطقه پنج (۵) شهر تهران؟

به غیر از دلیل یاد شده در بالا دال بر تعداد بالای معاملات این منطقه بدلیل گسترش در سه دهه گذشته گذرها و خیابان‌های این قسمت از شهر از عرض مناسب‌تری نسبت به محلات قدیمی‌تر شهر برخوردار بوده و از ترافیک کمتری در داخل بافت برخوردار هست همچنین اماکن رفاهی از قبیل مراکز آموزشی، درمانی، هایپرهای بزرگ و پارک‌های با کیفیت مناسب جهت استفاده اهالی ساخته و راه اندازی شده است.

معاملات مسکن

و چرا محله جنت آباد در منطقه پنج؟

الف) دسترسی به بزرگراه‌های شهری:

محله جنت آباد در حوالی خیابان جنت آباد که از شمال غرب منطقه تا میانه غرب آن کشیده شده و دو بزرگراه باکری و ستاری از سمت غرب (محلات شهران، کن و شهرزیبا) و شرق (محلات چهاردیواری، پونک و باغ فیض) این محله را احاطه کرده و نیز بوسیله دو بزرگراه اصلی شهر به سه قسمت تقسیم می‌شود:

1- جنت آباد شمالی : از بلوار سیمون بولیوار در شمال منطقه 5 تا بزرگراه شهید آبشناسان (امتداد بزرگراه نیایش)

2- جنت آباد مرکزی: حد فاصل بزرگراه شهید آبشناسان تا شهید همت

3- جنت آباد جنوبی : از بزرگراه شهید همت تا بلوار آیت الله کاشانی در میانه منطقه پنج

همانطور که ملاحظه نمودید این محله توسط دو بزرگراه اصلی شهر قطع شده و دو بلوار بزرگ 35 متری در شمال و جنوب این محله سبب تسهیل رفت و آمد اهالی و دسترس آنها به دیگر مناطق شهری شده است.

ب) دسترسی به خطوط حمل و نقل عمومی:

خط 10  BRT اتوبوسرانی از میدان آزادی شروع به دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات در منتها علیه شمال شرقی محله جنت آباد ختم می‌شود.

همچنین در آینده نزدیک خط 4 مترو به چهار باغ جنت آباد جنوبی در ضلع جنوبی بزرگراه شهید همت رسیده و در این نقطه به خط 9 متروی تهران متصل می‌گردد همچنین خط 6 متروی تهران با طول 8.3 کیلومتر با 7 ایستگاه (شهید اشرفی اصفهانی، شهید ستاری، آیت اله کاشانی، شهر زیبا، کن و سولقان) در ایستگاه کاشانی در جنوب محله برای اهالی در دسترس خواهد بود.

پ) دسترسی ها به مراکز درمانی

مرکز درمانی توانبخشی نظام مافی، بیمارستان امید، بیمارستان عرفان نیایش، کلینیک کودکان ارمغان سلامت، درمانگاه شبانه‌ روزی جنت‌آباد، درمانگاه شبانه‌ روزی ایلیاد، کلینیک غدد جنت آباد و کلینیک ایران پارس از مراکز درمانی این محله هستند.

ت) تنوع در سازه‌ها و فرصت مناسب سرمایه‌گذاری

بدلیل اینکه قدیمی‌ترین ساختمان موجود در این محله بیش از 30 سال عمر ندارد اکثر بافت ساختمانی نوساز است که مجموعه‌ای از مجتمع‌های ساختمانی پر واحد و بلند مرتبه لوکس و خانه‌های یک و دو طبقه مناسب برای سرمایه‌گذاری جهت ساخت و ساز حتی مطابق طرح تفصیلی می‌باشد.

ث) فضای سبز

وجود تعداد زیادی پارک، همجواری و نزدیکی به رودخانه‌ها و دره‌های سرسبز از قبیل رودخانه کن و فرحزاد و همچنین باقیمانده باغ‌ها و توتستانهای کن سبب شده ساکنین این محله به این تفرجگاه‌ها دسترسی داشته و از آب و هوای مناسبی برخوردار باشند.

املاک چهارخانه

کارشناسان املاک چهارخانه به عنوان یک مشاور املاک پیشرو در  منطقه 5 شهر تهران بویژه محله جنت آباد فعال بوده و در تلاش است که بتواند در امور ملکی و زمینه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری خدمت همشهریان و هموطنان گرامی مشاوره داده و خدمت رسانی نماید.

یکی از مشکلاتی که برای جویندگان ملک چه جهت خرید و چه جهت اجاره برخی از اپلیکیشنها و سایت‌ها برای جویندگان ایجاد کرده‌اند فیک یا غیر بودن ملک‌ها درج شده‌اند که سبب سردرگمی شده اما سایت این املاک با نظارت و کنترل اجازه درج فایل‌های فیک و غیرواقعی را نداده و بازدیدکنندگان به راحتی می‌توانند به اطلاعات واقعی ملکی در منطقه 5 بویژه جنت آباد دسترسی پیدا نمایند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.