معرفی شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو

شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو با بیش از 18 سال سابقه در ساخت سینی کابل و نردبان کابل و انواع لوله های فولادی برق با کلیه اتصالات و تجهیزات ، منابع مناسب و به موقع، دارای سوابق عالی در این صنعت حضور دارد.

این شرکت دارای سه استاندارد بین المللی در زمینه های مدیریت کیفیت، ایمنی و بهداشت و محیط زیست است که نشان دهنده تعهد ، احساس مسئولیت و انگیزه این سازمان برای دستیابی به رضایت مشتریان گرامی است.

این شرکت همچنین مفتخر است که در لیست تامین کنندگان شرکتهای مپنا، شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، شرکت ملی مهندسی ساخت نفت ایران و شرکت پیماب قرار گیرد. علاوه بر این شرکت سپکو با تجهیزات پیشرفته و کامل و با کادری مجرب و آماده انجام انواع سفارشات از مشتریان گرامی می باشد.

شرکت سپهر پژوهان کویر به جز ساخت سینی کابل، نردبان کابل و لوله ی فولادی برق می تواند در ساخت انواع تراکینگ و ساپورت های تاسیساتی (سیچنل یا سی ریل، بست های لوله کاندوئیت، لوله ها ی اینچی و ...) با کیفیت بالا را به دست مشتری برساند.

محصولات شرکت سپهر پژوهان کویر بدون رقیب در کیفیت 

شرکت سپکو همواره در راستای رضایت مشتری و تحویل اجناس به آن ها با کیفیت بالا تلاش می کند، که این مهم تا کنون با توجه به تعداد درخواست مشتریان و کار فرما ها برای خرید اجناس مورد نیاز خود از شرکت سپکو  به دست آمده است. 

سینی کابل 

از سینی کابل می توان برای مسیر دهی کابل های کنترل و کنترل ، همچنین برای برق و سیگنال هایی که به دلیل عبور جریان گرمای زیادی تولید نمی کنند، استفاده کرد. سینی های کابل در یک شبکه و بدون شبکه مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی طراحی و ساخته می شوند ، به طوری که حداقل ورق های فلزی ضایعات و بیشتر آنها در شرایط مختلف آب و هوایی از مقاومت ساختاری و دوام کافی برخوردار هستند.

سینی کابل ممکن است شامل ورق های گالوانیزه و همچنین ورق های روکش شده با پودر روغنکاری شده باشد. گیره های به کار رفته در سینی کابل به زیبایی محاسبه شده و سطوح سینی ها و تعداد خمش های تحمل مورد نیاز نیز محاسبه و استفاده می شود.

نردبان کابل 

در محیط های بسته و جریان هوا در این محیط ساکن است ، معمولاً از نردبان های کابل برای سیم کشی، منبع تغذیه و سیم کشی استفاده می شود. به دلیل وجود جریان هوا، نردبان کابل سیم کشی را به صورت افقی یا عمودی سیم کشی می کند. برای نصب کابل روی نردبان از گیره های چنگال هدایت و استفاده می کند که به صورت ریگلاژی است و انواع مختلف کابل ها را در اندازه های مختلف به مراحل نردبان کابل نصب می کند و سیم کشی را آسان می کند.

کویر سپکو

نوع نردبان کابل به محیطی که از نردبان کابل استفاده می شود بستگی دارد، به عنوان مثال، اگر محیط مرطوب و دارای نم باشد، از ورق روغنی برای پوشش گرم (عمقی داغ) با پوشش آبکاری  میکرون بین 65 تا 80 استفاده می شود.

لوله فولادی برق 

شرکت سپکو تولید کننده لوله های فولادی برقی، گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد، لوله های فولادی رنگی، اتصالات لوله های فولادی برقی، درب و سه راهی استیل، آرنج گرد، غده کابل، بوش ساده و گرم، بوشبوش، براکت تف، انواع جعبه های اتصال آلومینیومی و گالوانیزه، جعبه های کف و آلومینیوم و غیره به منظور تقویت و دوام بیشتر و محافظت بهتر از اجرای عملیات سیم کشی و کابل کشی در واحدهای ساختمانی و صنعتی و کارخانه ها، نیاز به لوله های فولادی برقی احساس می شود که می تواند به صورت لوله های فولادی توکار یا روکار انجام شود.

آدرس و اطاعات تماس با شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو

آدرس : تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان سمیه، ساختمان 58، پلاک 132، طبقه سوم، واحد 32

شماره تماس : 02188594463

ایمیل : sepco.co@gmail.com

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.