مقصد سفر بر اساس ماه تولد شما؛ خود را به صور فلکی بسپارید!

 تا به حال به مقصدی که دوست دارید به آنجا سفر کنید، فکر کرده‌اید؟ چقدر برایتان هیجان‌انگیز است؟ حالا فکرش را بکنید قرار باشد به جایی بروید که درست مطابق برج فلکی و عنصر آفرینشان است! چه چیزی منحصربه‌فردتر از این؟

یافتن مقصد مناسب سفر بر اساس ماه تولد شما همان کاری است که می‌تواند یک تعطیلات جذاب و به یادماندنی را به شما هدیه کند. فکرش را بکنید، شما به عنوان یک متولد برج سنبله (شهریور) پر جنب‌وجوش و فعال هستید و در سفر یک جا بند نمی‌شوید. حالا تصور کنید که با متولدی از برج میزان (مهر) که سکون و آرامش را ترجیح می‌دهد همسفر شده‌اید! چه سفر پر چالشی!

ویژگی‌های نجومی و پیدا کردن مقصدهای گردشگری که درست بر اساس ماه تولد شما هستند، می‌توانند خاطره یک سفر شیرین را به شما هدیه کنند. در این مطلب از فلایتیو قصد داریم کامل‌ترین راهنمای سفر بر اساس ماه تولد شما را در اختیارتان قرار دهیم. پس اگر به دنبال یک مکان بی‌نظیر و منطبق با صور فلکی آفرینش‌تان هستید، این مطلب جذاب را از دست ندهید:

صور فلکی و انتخاب یک مقصد متفاوت

شما در هر ماهی که به دنیا آمده باشید، ویژگی‌های شخصیتی منحصربه‌فردی دارید که شکل علایق، کارها و حتی مقصد محبوب شما را برای سفر مشخص می‌کند. تا به حال خودتان را به دست طالع‌تان سپرده‌اید تا به بهترین مکانی که روی زمین وجود دارد سفر کنید؟ ماه تولدتان می‌تواند مثل یک لیدر خوب عمل کند و شما را با صدها ویژگی شخصیتی‌ خاصتان به دل بهترین مکان‌ها ببرد. وقت این است که به صدای برج فلکی‌تان گوش دهید و سفر هیجان‌انگیز خودتان را آغاز کنید.

فروردین؛ برج حمل (۲۱ مارس تا ۱۹ آوریل)

آتش عنصر برجسته برج حمل یا فروردین است و متولدین این ماه فرزند خدای آرس یا مریخ و سیاره جنگ و نبرد هستند! هیجان و شور همان چیزی است که متولدین این ماه را به جنب‌وجوش وا می‌دارد. تا به حال با یک فروردین ماهی دوست بوده‌اید؟ او هرگز اجازه نمی‌دهد که سکون و رخوت اتفاق بیفتد و همیشه در حال انجام کاری است. آن‌ها دوست ندارند که تعطیلات و سفر خود را درون یک کلبه بنشینند و فقط چای یا قهوه بنوشند!

اگر متولد فروردین هستید، به مقصدی نیاز دارید که پر از هیجان، اتفاقات جذاب و جنب‌وجوش باشد‌. پس بهتر است تورهای گردشگری روستاهای دریای سیاه بلغارستان را انتخاب کنید. مکانی بکر و پر از جذابیت که نفس‌تان را از حجم زیبایی بند می‌آورد. ملبورن استرالیا هم مکان دیگری است که آنقدر جذابیت دارد، می‌توانید ساعت‌ها در میان شگفتی‌های آن و بوتیک و کافه‌هایش غرق شوید. پیشنهاد ما این است که ماجراجویی انفرادی به گواتمالا را هم امتحان کنید و از ده‌ها اتفاق جذابی که انتظار شما را می‌کشند لذت ببرید.

اگر یک فروردینی طرفدار سفرهای داخلی هستید هم باید بگوییم تورهای طبیعت‌گردی به شمال یه جنوب را انتخاب کنید. ماسال، جاده اسالم به خلخال، جزیره زیبای هرمز و ... مکان‌هایی هستند که با یک کوله کوچک بر پشت و یک جفت کفش پیاده‌روی مناسب، می‌توانید از بودن در آنجا لذت ببرید. هر جایی که می‌توانید در آن راه بروید، بدوید، شگفتی‌ها را ببینید و انرژی درون خودتان را تخلیه کنید، مکان مناسب برای سفر شماست.

اردیبهشت؛ برج ثور (۲۰ آوریل تا ۲۰ مه)

متولدین اردیبهشت پر از شوخ‌طبعی، خونگرمی و هیجان‌اند. اگر با یک متولد برج ثور دوست هستید، پس همه چیز برای یک معاشرت لذت‌بخش و پر از شادی برایتان فراهم است. اردیبهشتی‌ها از ریخت‌وپاش و شلوغ کردن لذت می‌برند و به همین دلیل سفرهای دسته‌جمعی، علاقه خاص آن‌هاست. آن‌ها به دنبال یک جمع پایه برای خوشگذرانی و تجربه‌های جدید در سفرند و اقامت در هتل‌های لوکس را دوست دارند. در کنار هیجان و تحرک، راحتی و آرامش برای اردیبهشتی‌ها حرف اول را می‌زند. پس جایی را برای سفر انتخاب می‌کنند که هم در آنجا خوش بگذرانند و هم راحت و آسوده باشند!

اگر اردیبهشتی هستید و به دنبال مقصد مناسب سفر بر اساس ماه تولدتان می‌گردید، بهتر است به فرانسه و استان پروانس آن سفر کنید. این استان در جنوب شرقی فرانسه همان مکان جذاب، رویایی و پر از آرامشی است که به دنبال آن می‌گردید. بد نیست که سن بارتلمی را هم در میان مقصدهای سفرتان قرار دهید.

این جزیره بی‌نظیر مقصد زیبا و بی‌عیب‌ونقصی است که می‌توانید آن را انتخاب کنید. هوای سن بارتلمی قطعا شما را سر حال می‌آورد و پرسه زدن با کشتی‌های گردشی در دریا، همان تجربه هیجان‌انگیز و آرامش‌بخشی است که به دنبال آن می‌گردید. اگر دوست دارید سفرهای داخلی را هم تجربه کنید، شیراز و تبریز مکان‌های محبوب شما خواهند بود. زیبایی این دو شهر در کنار دیدنی‌های جذاب و البته هتل‌ها و خدمات لوکس، مقصد خاص شما به عنوان یک متولد ماه اردیبهشت است.

خرداد؛ برج جوزا (۲۱ مه تا ۲۰ ژوئن)

هوا، عنصر خاص خردادی‌هاست. متولدین برج جوزا افرادی آزادی‌خواه و رها هستند و خودشان را با هر شرایطی وفق می‌دهند. شاید بتوان گفت بارزترین ویژگی خرداد ماهی‌ها سازگاری با محیط است. کافیست با یک متولد ماه خرداد دوست شوید، آنوقت می‌توانید سفر را با لذت جدیدی تجربه کنید و در هر مکانی خوش‌ بگذرانید!

متولدین برج جوزا عاشق حرکت‌اند و سفر به جزیره‌ها و پرسه در میان فرهنگ‌های مختلف تفریح مورد علاقه آن‌هاست. اگر خرداد ماهی هستید و به دنبال یک مقصد متفاوت برای سفر می‌گردید، تورنتو را انتخاب کنید. جزایر تورنتو کانادا همان جایی است که می‌توانید کشتی‌سواری را تجربه کنید و در میان زیبایی و آرامش آن‌ها غرق شوید.  جزایر زیبای کرواسی هم مقصد مناسب سفر برای شماست.

اگر دوست دارید به عنوان یک متولد ماه جوزا به مقاصد گردشگری ایران سفر کنید، جزایر جنوب کشور و زندگی کوتاه مدت در میان فرهنگ‌های جذاب این منطقه یک سفر دوست‌داشتنی را برایتان رقم می‌زند. جزیره قشم، جزیره هرمز، جزیره لارک، جزیره قشم و ... مکان‌های خاص شما هستند. پس همین حالا بار سفرتان را ببندید و برای جذاب‌ترین سفر عمرتان آماده شوید.

تیر؛ برج سرطان (۲۱ ژوئن تا ۲۲ ژوییه)

متولدین برج سرطان عنصر آب هستند. آن‌ها افرادی آرام، وفادار و صادق‌اند که همیشه از سفرهای خانوادگی و دوستانه لذت می‌برند. تیرماهی‌ها عاشق سفر به مکان‌های آرام،  تجربه آرامش و بودن درون کلبه‌های چوبی زیبا و لذت بردن از منظره پیش‌رویشان هستند.

اگر تیر ماهی هستید بهتر است در میان دریاچه‌های کوچک یا میان جنگل‌های سرسبز آرام به دنبال یک مقصد بی‌نظیر باشید.

جزیره بوراکای در فیلیپین همان جایی است که حس زیبایی، سکون و آرامش را به شما هدیه می‌کند. مکانی که می‌توانید همراه با خانواده یا دوستانتان به آنجا سفر کنید و از کنار هم بودن در یک جزیره آرام و زیبا لذت ببرید. اقیانوس هم مکان دوست‌داشتنی شما به عنوان یک متولد برج سرطان خواهد بود. اقامت در یک کلبه کوچک در اقیانوس آرام می‌تواند خاطره‌انگیزترین سفر شما باشد.

مرداد؛ برج اسد (۲۳ ژوییه تا ۲۲ اوت)

شیرهای مردادی، آدم‌های پر انرژی و پرتحرک صور فلکی‌اند. کسانی که به دنیا آمده‌اند تا کارهای بزرگ را همراه با هیجان و شلوغی انجام دهند و استعداد آتشین‌شان را به رخ بکشند.

یک متولد ماه مرداد، عاشق کارهای اکشن، هیجان‌انگیز، متفاوت و دسته‌جمعی است. مرداد ماهی‌ها دوست دارند که در مرکز توجه باشند و همین باعث می‌شود که از سفرهای تک‌نفره چندان لذت نبرند. مقصد مناسب سفر برای متولدین برج اسد، شهرهای شلوغ، بزرگ و پر سر و صدا است که جمعیت در هر ساعتی از شبانه‌روز در آن دیده می‌شود.

به عنوان یک مرداد ماهی بهتر است مقاصدی را انتخاب کنید که پر از نور، رنگ، فعالیت و تجربه‌های جدید است.

اولین مقصد برای شما استانبول است. جایی که می‌توانید در میان جمعیت گم شوید. از یک بوتیک به بوتیک دیگر و کافه‌ای به کافه دیگر بروید. در پاساژهای شهر قدم بزنید و همراه با دوستانتان از تفریحات منحصربه‌فرد آبی لذت ببرید. در انتخاب مقصد سفرتان بهتر است ریکیاویک، پایتخت کشور ایسلند را هم در نظر بگیرید. این شهر مملو از رستوران، گالری‌های هنری، ساختمان‌های بلند، روشن و دیدنی و کلیساها و موزه‌های تاریخی است. در ریکیاویک همراه با دوستان یا خانواده‌تان لذتبخش‌ترین سفر خود را تجربه کنید.

در ایران بهترین مقصد سفر برای متولدین مرداد شهر اصفهان است. بزرگی اصفهان با ده‌ها مکان دیدنی جذاب و خیره‌کننده، شلوغی خیابان‌ها و تماشای جمعیتی که به شادی در شهر می‌چرخند بهترین خاطره سفر برای یک مردادی است‌.

اگر در برج اسد به دنیا آمده‌اید، بهتر است به اهواز هم سفر کنید. شهری که بوی زندگی، جنب‌و‌جوش و شلوغی می‌دهد و خیابان‌های مملو از جمعیتش شما را سر ذوق می‌آورد. در اهواز کنار رود کارون بنشینید و بلند آواز بخوانید. آنوقت می‌بینید که شیر خفته درونتان بیدار می‌شود و از اینهمه زیبایی و هیجان لذت می‌برد.  پس همین حالا برای بهترین سفر عمرتان آماده شوید.

شهریور؛ برج سنبله (۲۳ اوت تا ۲۲ سپتامبر)

متولدین شهریور عاشقان سفرند و با این ویژگی مشهورند! برای یک متولد برج سنبله کمال‌گرایی حرف اول را می‌زند و در انتخاب مقصد سفر نهایت دقت و وسواس را به خرج می‌دهد. برای شهریوری‌ها فقط سفر کردن مهم نیست. آن‌ها می‌خواهند همه چیز را دقیق بسنجند و به هر مقصدی که سفر می‌کنند، خوش بگذرانند. اگر به نقشه گوگل متولدین سنبله نگاه کنید، می‌بینید که بهترین‌ها را در مقصد علامت زده‌اند. بهترین هتل، بهترین رستوران، بهترین خیابان‌ها و ... .

به عنوان یک شهریور ماهی کمال‌گرا بهتر است جایی را انتخاب کنید که همه‌چیز تمام و مجموعه‌ای از بهترین‌ها است!

تور پیاده‌روی پاریس، تماشای ایفل و اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های این شهر همان چیزی است که شما را به عنوان یک متولد ماه شهریور به وجد می‌آورد. سفر به دبی هم می‌تواند برای شما جذاب باشد. چراکه در دبی می‌توانید مجموعه‌ای جذاب‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌ها، تفریحات و رستوران‌ها را در کنار هم تجربه کنید.

مهر؛ برج میزان (۲۳ سپتامبر تا ۲۲ اکتبر)

متولدین ماه مهر، فرزندان واقعی الهه عشق و زیبایی هستند. آن‌ها زیبایی را طلب می‌کنند و به دنبال آرامش، عشق و محبت هستند. مهر ماهی‌ها در انتخاب زیبایی‌ها به شکلی هنرمندانه عمل می‌کنند و به طور دائم سعی دارند که با آدم‌ها و طبیعت اطرافشان در توازن قرار بگیرند.

یک متولد ماه میزان، بودن در طبیعت را به همه چیز ترجیح می‌دهد و دوست دارد که در آرامش و سکوت آن غرق شود. بهترین مقصد برای سفر متولدین ماه مهر، جاییست که طبیعت بی‌نظیر را پیش رویشان قرار دهد. دشت‌ها، تپه‌های سرسبز، جنگل و دریاچه و هر آنچه که عناصر زیبای طبیعت را به نمایش بگذارد، مهر ماهی‌ها را به خودش جذب می‌کند.

دهکده‌های کشور سوییس با طبیعت منحصربه‌فرد  و جذابیت بی‌نظیرشان انتظار متولدین برج میزان را می‌کشند!

اگر مهر ماهی هستید و به دنبال بهترین مقصد برای سفر خود می‌گردید، یک کلبه چوبی در میان جنگل یا کنار برکه‌ای آرام می‌تواند شما را سر ذوق بیاورد. دوبروونیک کرواسی، شهر تاریخی در کنار اقیانوس با خانه‌های قرمز رنگ نیز مقصد مورد نظر شماست و می‌تواند به محبوب‌ترین مکان شما تبدیل شود.

اگر دوست دارید در ایران سفر خود را با صور فلکی آفرینش‌تان تجربه کنید، طبیعت شمال و غرب کشور را از دست ندهید. از زیبایی‌های گیلان گرفته تا جذابیت‌های طبیعی کردستان و جلوه‌های زیبای طبیعت خرم‌آباد، مکان‌هایی هستند که برای شما ساخته شده‌اند.

آبان؛ برج عقرب (۲۳ اکتبر تا ۲۱ نوامبر)

قدرت، ویژگی خاص متولدین آبان است. آن‌ها در یک نبرد درونی برای تکیه بر خود هستند و به شکل دائمی طلب قدرت می‌کنند. در کنار این قدرتمندی، متولدین برج عقرب میل شدیدی به تعامل با طبیعت دارند. هر جایی که بوی گیاه، خاک و چوب بدهد، آبان ماهی‌ها را به سمت خودش جذب می‌کند. آن‌ها ترجیح می‌دهند که تعطیلاتشان را در یک محیط آرام با منظره درختان، گیاهان و دریا سپری کنند. تنها سفر کردن همان چیزی است که یک آبان ماهی می‌خواهد. زیرا فرصت کافی برای بازپروری روح و آرام کردن خود دارند.

اگر به عنوان یک متولد برج عقرب به دنبال بهترین مقصد سفر می‌گردید، کشورهایی را انتخاب کنید که نزدیک به دریا یا بندر هستند. کلبه‌های کوچک یا اقامتگاه‌های بومگردی که نزدیکی بی‌نظیری با طبیعت دارند، شما را به دل آرامش دعوت می‌کنند. طبیعت تانزانیا چیزی است که رفتن به آنجا، به محبوب‌ترین سفر زندگی‌تان تبدیل خواهد شد.

اگر دوست دارید این تجربه را درون کشور خود و بر اساس آفرینش‌تان انجام دهید، بهتر است به چابهار سفر کنید. طبیعت بکر چابهار، کلبه‌های محلی، مناظر خارق‌العاده و آرامش این بندر، بهترین احساسات را به شما هدیه می‌کند. پس همین حالا برنامه سفرتان را بچینید و به سمت بهترین‌ها روانه شوید.

آذر؛ برج قوس (۲۲ نوامبر تا ۲۲ دسامبر)

آذر ماهی‌ها از جنب‌وجوش، تحرک و کشف چیزهای جدید لذت می‌برند. اگر با یک متولد آذر دوست شوید می‌بینید که همیشه در حال انجام کاری است و از سکون دوری می‌کند. امید و خوش‌بینی حرف اول را در زندگی متولدین آذر می‌زند و همین ویژگی، آن‌ها را به سمت کشف و تجربه اتفاقات جدید می‌برد. برای یک متولد برج قوس، هر مکان جدیدی با تجربه‌های تازه و شلوغی جذاب است.

اگر به دنبال بهترین مقصد سفر براساس صور فلکی برج قوس هستید، باید بدانید که مکان‌های شلوغ با دیدنی‌های زیاد و رفت‌وآمد جمعیت برای آن‌ها مناسب است.

استانبول از جمله مقصد‌های مناسب برای متولدین برج قوس است. گالری‌ها، بوتیک‌ها، کافه‌ها و راه رفتن در خیابان‌های پر از جمعیت همان چیزی است که یک آذرماهی می‌خواهد. اگر صورت فلکی‌تان در برج قوس قرار گرفته، بهتر است به رم ایتالیا هم سفر کنید. جایی که پر از تجربیات تازه و مکان‌های جدید است و در هر مکانی شما را به سمت کشف تجربه و لذت‌های جدید می‌برد.

برای انتخاب مقصد سفر در ایران می‌توانید به هر جایی سفر کنید. از طبیعت گرفته تا شهرهای شلوغ و بزرگ یا شهرهای کوچک تاریخی. همه جا برای متولد آذر جذاب و مکانی برای کشف تجربیات تازه است.

به عنوان یک متولد برج قوس شما می‌توانید به دور دنیا سفر کنید و در هر جایی لذت ببرید.

دی؛ برج جدی (۲۳ دسامبر تا ۱۹ ژانویه)

متولدین این ماه عاشقان سفرهای دسته‌جمعی، خانوادگی و دوستانه هستند. آن‌ها از رفتن به مکان‌های پرجنب‌وجوش و سفرهای گروهی لذت می‌برند و این سفرها برای یک دی ماهی، فرصت دریافت آرامش است. متولدین برج جدی افرادی اجتماعی هستند و به همین جهت مکان‌های شلوغ و پر رفت‌وآمد بهترین مقصد سفر برای آن‌ها به شمار می‌رود.

اگر متولد برج جدی هستید و می‌خواهید مقصد مناسب سفرتان را پیدا کنید، بهتر است به لندن بروید. خیابان‌های لندن و بافت شهری بی‌نظیر آن می‌تواند شما را به دل یک هیجان بی‌نظیر ببرد. تماشای موزه‌ها و گالری‌های لندن و پرسه در میان کافه‌های شلوغ آن همان چیزی است که شما را به خودش جذب می‌کند.

بد نیست یونان را هم در میان مقصدهای فلکی‌تان جای دهید. جزیره paxos در یونان پر از زیبایی، هیجان و جذابیت است و قطعا شما را به سمت خودش می‌کشاند. بهترین مقصد سفر شما در ایران، یزد است. به عنوان یک دی ماهی از زیبایی شهر، شلوغی آن، انبوه دیدنی‌ها و از همه مهم‌تر معاشرت با مردم مهربان یزد لذت خواهید برد. اگر دلتنگ یک سفر جذاب هستید، همین حالا یزد را انتخاب کنید.

بهمن؛ برج دلو (۲۰ ژانویه تا ۱۸ فوریه)

هوا، عنصر وجودی متولدین بهمن است. آن‌ها افرادی مستقل و ماجراجو هستند که از کسب تجربه‌های جدید لذت می‌برند. هیچ چیز نمی‌تواند بهمن ماهی‌ها را متوقف کند. همین ویژگی باعث می‌شود که آن‌ها از بودن در هر مکانی لذت ببرند و سفر کردن را به عنوان سبک زندگی خود انتخاب کنند.

فنلاند جایی است که متولدین برج دلو را به خودش جذب می‌کند. این کشور فرصت‌های جدیدی را از تماشای جذابیت و زیبایی به متولدین این ماه هدیه می‌کند. تماشای شفق قطبی در فنلاند همان چیزی است که بهمن ماهی‌ها می‌خواهند. به عنوان یک متولد برج دلو اگر به دنبال مقصد سفر مورد نظرتان در ایران می‌گردید، کویر را انتخاب کنید. ماجراجویی در کویر و تماشای شهرهای زیرزمینی تمامی ندارد و می‌تواند به محبوب‌ترین مقصد سفر شما تبدیل شود.

اسفند؛ برج حوت (۱۹ فوریه تا ۲۰ مارس)

متولدین اسفند، عنصر آب هستند. آن‌ها عاشق سفر و از سکون بیزارند. اسفند ماهی‌ها به طور دائم به دنبال طبیعتی هستند که خیال‌پردازی و رویاپردازی را برای آن‌ها محقق کند. متولدین برج حوت از تنها سفر کردن لذت می‌برند و به دنبال مکانی آرام برای مدیتیشن هستند.

پیشنهاد ما به اسفند ماهی‌ها برای سفر، جزایر بالی در اندونزی است. بالی که به آن جزیره خدایان هم می‌گویند، پر از شگفتی‌های طبیعی و آرامشی بی‌نظیر است که متولدین حوت را به خودش جذب می‌کند. اگر اسفند ماهی هستید و دوست دارید مقصد محبوبتان را در ایران پیدا کنید، بهتر است به شهر زیبای لاهیجان سفر کنید. جایی با طبیعت بکر، آرامش و تصاویر بی‌نظیر و تکرار نشدنی که مقصد دوست‌داشتنی شما خواهد بود.

سخن آخر

پیدا کردن مقصد سفر بر اساس ماه تولد همان چیزی است که می‌تواند تجربیات بی‌نظیری را به شما هدیه کند. پس خودتان را به دست صور فلکی خاص و آفرینش ویژه‌تان بسپارید تا به بهترین مکان‌هایی که روی زمین برای شما وجود دارد سفر کنید. با فلایتیو می‌توانید به هر جایی که دوست دارید سفر کنید و خاطره سفر دلپذیرتان را همیشه در خاطر داشته باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.