تبلت مخصوص کودکان HUAWEI MatePad T Kids Edition ؛ آنچه والدین می‌خواهند

 به همین دلیل بسیای از خانواده‌ها به دنبال تبلتی هستند که به صورت ویژه برای کودکان طراحی شده باشد. هواوی با عرضه تبلت‌های MatePad T Kids Edition به این نیاز پاسخ مناسبی داده است. چه به دنبال گذراندن کلاس‌های آنلاین باشید و چه از تبلت به عنوان ابزاری برای سرگرم کردن فرزند خود استفاده کنید، حتماً به دنبال محصولی هستید که بتوان آن را با خیالی آسوده در اختیار کودکان قرار داد.

در همین زمینه شرکت هواوی با طراحی سری MatePad T Kids Edition به عنوان تبلت‌های مخصوص کودکان در اندازه 8 اینچی، تلاش کرده تا محصولی را در اختیار فرزندان شما قرار دهد که می‌تواند در کنار قابلیت‌های نظارتی والدین، از سلامت چشمان کودک نیز به خوبی محافظت کند.

این تبلت با داشتن نمایشگری با رزولوشن 1280x800 پیکسل (وضوح HD)، رابط کاربری EMUI 10.1، باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، تراشه قدرتمند هشت‌هسته‌ای Mediatek MT8768 و دو دوربین ۵ و 2 مگاپیکسلی در پشت و جلو، به گزینه‌ای بسیار مطلوب برای خانواده‌ها تبدیل شده است.

در ادامه با قابلیت‌ها و مشخصات تبلت مخصوص کودکان هواوی بیشتر آشنا می‌شویم.

استحکام بالا در کنار قلم ویژه کودکان

تبلت میتپد نسخه کودکان، محصولی است که تجهیزات جانبی مناسبی را برای پرورش خلاقیت در کودکان تدارک دیده است. هواوی برای MatePad T Kids Edition قلم ویژه‌ای را برای نقاشی و پروش خلاقیت‌های کودک در نظر گرفته است.

تبلت برای کودکان

این تبلت از بدنه‌ای ضد ضربه‌ با پوشش سیلیکونی سخت استفاده می‌کند که در برابر افتادن از ارتفاع یا برخورد با دیگر وسایل، مقاوم است. همچنین به دلیل ابعاد و وزن مناسب، کودکان می‌توانند آن را به راحتی با خود حمل کنند. از سوی دیگر، این تبلت به پایه نگهدارنده‌ای مجهز شده که کودک می‌تواند از آن در حین تماشای انیمیشن یا نقاشی استفاده کند.

محیط کاربری مناسب و جذاب

یکی از تفاوت‌های کودکان با بزرگسالان، تمایل آنها به محیط‌های پررنگ و لعاب و کارتونی است. از این رو، هواوی بخشی از محیط این تبلت را با نام Kids Corner جهت استفاده ویژه کودکان طراحی کرده است. 

تبلت

در این بخش، رابط کاربری تبلت به صورت تعاملی و با ساختار کارتونی، در دسترس کودک قرار گرفته و مراجعه به نرم‌افزارهایی مانند پخش‌کننده ویدئو، نقاشی، دوربین و... با کلیک روی آیکون‌های متفاوت انجام می‌شود. عملاً تمام مواردی که کودک در کار با یک تبلت به آنها نیاز دارد، در این بخش وجود دارد.

همچنین والدین می‌توانند به نحوی تبلت را تنظیم کنند که فقط این بخش در اختیار کودک باشد و وی نتواند به بخش‌های دیگر دسترسی داشته باشد. به این شکل کودک در معرض محتوای مدیریت‌نشده و نامناسب قرار نمیگیرد.

مراقبت از چشمان کودک و قابلیت نظارت والدین

تبلت ویژه کودکان باید بتواند مراقبت دقیقی از چشمان کودکان به عمل آورد. در این زمینه هواوی قابلیت‌هایی مانند فیلتر نور مضر آبی و حالت مطالعه کتاب (eBook Mode) را در MatePad T Kids Edition قرار داده که به صورت خودکار از نورهای مخرب نمایشگر کاسته و شرایطی ایجاد می‌کند تا کودک بتواند با آسودگی به کار با تبلت بپردازد.

کودکان-تبلت

همچنین قابلیتی برای تعیین محدودیت زمان استفاده از تبلت در نظر گرفته شده که شرایطی فراهم می‌کند تا کودک تنها در مواقعی که والدین اجازه می‌دهند، بتواند به کار با تبلت بپردازد.

سیستم محافظتی هنگام شارژ دستگاه

برای ایجاد هر چه بیشتر امنیت و مراقبت از کودکان، سیستم شارژ امن نیز در تبلت MatePad T Kids Edition قرار داده شده که مانع از دسترسی کودک به تبلت در هنگام شارژ می‌شود. به همین دلیل هیچ خطری بابت وارد شدن شوک الکتریکی به بدن کودک شما هنگام استفاده از این تبلت وجود نخواهد داشت؛ چرا که در حین شارژ، تبلت توسط کودک قابل استفاده نخواهد بود.

فروشگاه نرم‌افزار و بازی مخصوص کودکان

یکی دیگر از ویژگی‌های این تبلت ارائه بازارچه‌ای برای دانلود بازی و نرم‌افزار در گروه سنی کودک شماست. با استفاده از این برنامه می‌توانید مطمئن باشید که کودک شما هیچ‌گاه با نرم‌افزارهای نامناسب روبرو نمی‌شود. همچنین در این بخش، ابزارهایی که در اختیار کودک قرار می‌گیرد مناسب سن او و با اهدافی مانند افزایش خلاقیت یا پرورش استعدادها طراحی شده‌اند تا بتواند به شناخت بهتر ویژگی‌های فردی و مهارتی کودک بیانجامد.

در نهایت باید گفت هواوی با عرضه تبلت مخصوص کودکان در سری MatePad T Kids Edition، سعی کرده است به تمام نگرانی‌های والدین، پاسخ درخوری ارائه کند. با استفاده از این تبلت، از چشمان کودک محافظت می‌شود و والدین می‌توانند نظارت دقیقی بر کار با تبلت داشته باشند. همچنین استحکام بدنه، قلم ویژه، ایمنی بالا و اپلیکیشن‌های مخصوص کودکان، این تبلت را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای خانواده‌ها تبدیل کرده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.