سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

همه‌ی ما بارها به دنبال راهی پرسود برای سرمایه گذاری های مختلف اعم از بازارهای مالی بوده ایم. از خرید طلا و زمین و خانه گرفته تا دلاری و ارزی مثل سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یا خرید و فروش رمز ارز. مخصوصا که همیشه به دنبال راحت ترین و سریع ترین راه هستیم تا با صرف زمان و انرژی اندکی به سود قابل توجهی دست پیدا کنیم. به دست آوردن پول و چند برابر شدن مقدار یا ارزش آن از شیرین‌ترین و لذتبخش‌ترین تجربه‌های زندگی ما آدم هاست. بی شک هر کسی در طول زندگی خود این تجربه را داشته اما یکی کمتر و یکی بیشتر. حتی هزار تومان هم که روی پولمان اضافه می شود حس خوبی بهمراه دارد.

ارز دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال توانسته اعتماد مردم به امنیت مالی و دارایی هایشان را بیشتر از هر روش دیگری به خود جلب کند.

‎پیدا کردن راهی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برای خیلی ها تبدیل به یک هزارتوی سخت شده. باید از هفت‌خوان رد شویم تا بالاخره شاید شاهد اضافه شدن صفرهای جلوی موجودی حسابمان باشیم و یا اینکه هر چه داشتیم هم از دستمان برود و نهایتا سکته (داخل کشورمان در 90% مواقع نتیجش همین بوده).

‎تقریبا پارسال همین موقع بود که تصمیم گرفتم من هم دست به کار شوم و برای پول دار شدن و بدست آوردن رقمی قابل توجه بدنبال راهی متفاوت و جدید تلاش کنم. شروع به مطالعه درباره بازارهای مالی مختلف مثل فارکس، بورس ایران و بازار خرید و فروش ارز دیجیتال کردم که ترجیحا اعتباری جهانی داشته و تا حد امکان سرمایه گذاری داخلی نباشد.

قدم اول: انتخاب پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال

در همان ابتدا و کمی جست و جو با بلاگ آکادمی کریپتوکامرس آشنا شدم و اولین قدم من در جهت سرمایه گذاری در رمز ارزها و پول دار شدن برداشته شد.دنیای جدید و گسترده رمز ارزها بیشتر از موارد دیگر توجه من رو به خودش جلب کرد و باعث شد که این بازار را برای سرمایه گذاری انتخاب کنم. در ادامه به ذکر دلایل این انتخاب خواهم پرداخت.

‎بشر همواره سعی کرده با پیشرفت علم و تکنولوژی راهی برای راحت تر شدن کارهای سخت و پیچیده پیدا کند. فناوری زنجیره بلوکی، ارزهای دیجیتال و بازارهای آنلاین خرید و فروش رمز ارز از جمله دستاوردهای چند دهه اخیر در علوم مالی و سرمایه گذاری می باشد.

‎سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال توانسته اعتماد مردم به امنیت مالی و دارایی هایشان را بیشتر از هر روش دیگری به خود جلب کند. در این میان انتخاب درست بهترین صرافی رمز ارز که تیم پشتیبانی و مشاوره قوی و همچنین بالاترین سطح امنیت و تنوع را داشته باشد از بیشترین اهمیت برخوردار است. مخصوصا برای کاربران ایرانی که بارها شاهد از بین رفتن سپرده گذاری هایمان در اعتماد به بازارهای داخلی بوده ایم.

‎من توانستم با مطالعه، بررسی و مقایسه اکثر شاخص های کیفیت و برتری در میان صرافی های داخل ایران، پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال کریپتوکامرس که مبتنی بر معتبرترین و بزرگترین صرافی ها و بازار های خرید و فروش ارز دیجیتال جهان می باشد را با توجه به علل زیر انتخاب کنم.

ارز

صرافی رمز ارز کریپتوکامرس موفق به کسب لقب ایمن ترین و متنوع ترین پلتفرم خرید و فروش رمز ارز در ایران شده است.

‎صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال کریپتوکامرس:

• با برقراری بالاترین و پیشرفته ترین سطح امنیت مالی و تایید دو مرحله ای در تمامی فیلدهای هویتی کاربر

• و همچنین با تبادل بیش از 400 رمز ارز در تنوع 1000 بازار و بیش از 10 شبکه بلاک چین اصلی

موفق به کسب لقب ایمن ترین و متنوع ترین پلتفرم خرید و فروش رمز ارز در ایران شده که در هیچ صرافی داخلی دیگری این حجم از تنوع و انعطاف پذیری مشاهده نمی شود و حاصل دوسال تلاش مستمر و مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز تیم برنامه نویسی حرفه ای در شرکت توسعه ارتباطات فیبر شهری بوده و منجر به انتشار مقاله ای بین المللی در معرفی و انتخاب به عنوان برترین صرافی رمز ارز ایرانی شده است.

‎پس همانطور که گفتم مهمترین فاکتور انتخاب صحیح پلتفرم مبادلات می باشد تا برای همه عزیزانی که مثل من اعتمادشان به بازارهای مالی داخلی از بین رفته بود، با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یکبار برای همیشه این اعتماد برگردد و رضایتمان جلب شود.

• ‎پشتیبانی آنی در 24 ساعت شبانه روز (تنها صرافی پاسخگو با درج شماره تماس مستقیم پشتیبان).

• احتمال پاس شدن سفارشات بیشتر از 99% بوده که طبق عمق بازار و حجم معاملات بیشتر از 100 میلیارد دلار روزانه در این صرافی بدست آمده است.

• تفاوت برجسته در کدنویسی و موتور اختصاصی قدرتمند صرافی.

• ظاهری کاربرپسند و پنل کاربری حرفه ای.

• ارائه کیف پول سرد با امنیت بالا که نگرانی برای حفظ و نگهداری سرمایه و درامد حاصل را مرتفع نموده است.

• و بسیاری امکانات دیگر که نمایان گر برتری های کریپتوکامرس در مقایسه با صرافی های دیگر است و حداقل خیالمان را از جهت امنیت مالی و کسب سود آسوده می کند،

از جمله دلایلی بود که من را مجاب به انتخاب صرافی کریپتوکامرس برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال کرد.

قدم دوم: یادگیری مبانی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

در قدم دوم شروع به مطالعه و یادگیری تحلیل تکنیکال و نمودارخوانی کردم و متوجه شدم که می توانم در مدت زمانی کوتاه توسط نوسان گیری در این بازار ۲۴ ساعته، موفق به کسب بیشترین سود با سرمایه گذاری در رمز ارزها شوم.

پوشش دادن تمامی مقالات آموزشی به زبان بسیار ساده و روان، تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال، اخبار روز و خلاصه تمام جوانب و مقدمات مورد نیاز برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال در کنار خدمات خرید و فروش رمز ارز، یکی دیگر از برجستگی های کریپتوکامرس است که مشکلات پراکندگی مطالب آموزشی، پیچیدگی و نگارش غیر قابل فهم مقالات و اتلاف وقت در صدد پیدا کردن محتوای مورد نیاز از نقاط مختلف اینترنت را مرتفع نموده و کمک ارزشمندی جهت آموزش و افزایش آگاهی کاربران محسوب می شود.

قدم سوم: سفارش گذاری و ثبت مبادلات خرید و فروش رمز ارز

با افزایش آگاهی و یادگیری اصولی، در قدم بعدی طبق آموزش سفارش گذاری که در راهنمای سایت کریپتوکامرس قرار داشت، اقدام به ثبت سفارش کردم و با توجه به امکانات بسیار حرفه ای مثل تعیین حد ضرر، stop-loss و oco که صرافی کریپتوکامرس در اختیارم قرار داده بود توانستم نهایتا به درآمد ۱۰۰ دلار در روز برسم و موفق شده بودم در مدت کمتر از دو‌ ماه سرمایه ام را چند برابر کنم.

‎من مدتها به دنبال یک روش کم ریسک، سودآور و مهمتر از همه با امنیت بالا برای سرمایه گذاری روی پول هایم تلاش کردم و بالاخره با صرف کمی زمان و مطالعه موفق شدم راه درست را پیدا کنم. بیشتر این آگاهی و موفقیت را مدیون پلتفرم خرید و فروش رمز ارز و بلاگ آموزشی، خبری آکادمی کریپتوکامرس هستم که با ارائه مقالات و پست های آموزشی، تحلیلی و خدمات کامل و حرفه ای تریدینگ و مبادلات بستری برای سرمایه گذاری در رمز ارزها فراهم نموده است. در نتیجه توانستم با خیالی راحت و انتخابی مطمعن به سود قابل توجهی دست پیدا کنم.

‎هم اکنون که این مقاله را می نویسم با گذشت یکسال، کماکان به سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال قدرتمند ادامه می دهم و حرفه ای تر از همیشه با ترید و خرید و فروش ارز دیجیتال به سودهای بسیار چشمگیری دست پیدا می کنم. 

از این رو تصمیم گرفتم نتیجه تحقیق و تجربیاتم را با شما دوستان عزیزم به اشتراک بگذارم و قدمی در جهت پیشرفت و آگاهی رساندن بردارم که بتوانیم در کنار هم از یک سرمایه گذاری موفق و پرسود لذت ببریم. همچنین از شما عزیزان خواهشمندم تا شما هم تجربیات و نظرات خود از عملکرد و تجربه خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی رمز ارز کریپتوکامرس را در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

‎با تشکر

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.