بررسی هدفون JBL TUNE 500

 این هدفون، مجهز به صدای JBL Pure Bass ، درایورهای ۳۲ میلی متری JBL و یک ریموت یک دکمه ای که با اکثر گوشی های هوشمند سازگار است و دسترسی سریع به صدای عالی را برای شما فراهم می کند. شما می توانید به سادگی از این هدفون در تمام طول روز استفاده کرده و کیفیت صدایی عالی را از یک هدفون برتر جی بی ال دریافت کنید. 

هدفون سیمی JBL TUNE ۵۰۰ به لطف بالشتک های گوشی نرم و هدبند متناسب، سبک و راحت بوده و به شما امکان می دهد بدون استفاده از دستگاه تلفن همراه خود به Siri یا Google Now متصل شوید. این می تواند برای بسیاری از کاربران مناسب و کاربردی باشد. اگر تصمیم دارید این هدفون عالی جی بی ال را تهیه کنید، می توانید آن را در تهران اسپیکر جستجو نمایید.

طراحی زیبا و شیک

این هدفون های زیبای جی بی ال را می توان در رنگ های سیاه، آبی، صورتی و سفید ملاحظه نمود. طراحی این هدفون ها به شکل داخل گوش و با اتصال سیمی است که به همراه کابل تخت و بدون پیچش ساخته شده است. این هدفون از وزن کمی برخوردار است و بالشتک های آن به خوبی از فوم نرمی پر شده است که راحتی مناسبی را به کاربر منتقل کرده و به سادگی تا شده تا بتوانید آن را به هر جایی که می خواهید با خود همراه سازید. 

ضمن آنکه هدفون  JBL TUNE ۵۰۰ از میکروفون از راه دور بهره مند است و می توانید با لمس یک دکمه، به راحتی موسیقی، تماس ها و دسترسی به دستیارهای صوتی خود را کنترل کنید. همچنین باید اشاره کنیم که با برخورداری از حدود شانزده ساعت دوام باتری یون لیتیوم، می توانید تمام روز از آن استفاده نموده و هنگام حرکت و کارهای روزمره نگران تمام شدن شارژ آن نباشید.

این هدفون دارای ابعاد 8.07 * 1.89 * 8.78 اینچ و وزن  5.3 اونس است که با طراحی مناسب گوشی و هدبند، وزن آن به خوبی در تمامی سر توزیع شده و خستگی را هنگام استفاده از هدفون ایجاد نمی کند. می توانید این هدفون زیبا و کاربردی را در تهران اسپیکر جستجو کرده و تهیه کنید. 

JBL به ارائه صدای خوب با قیمتی مناسب معروف است. ضمن آنکه از نظر کیفیت ساخت، تعداد کمی از مارک های دیگر می توانند با این برند در همان قیمت ها رقابت کنند. بنابراین، JBL TUNE 500 از نظر کیفیت صدا و طراحی در محدوده قیمت خود و در مقایسه با محصولات مشابه، دارای برتری های بسیاری است که می تواند انتخاب آن را آسان نماید.

ساختاری هوشمندانه در هدفون

شما می توانید با این مدل روی گوش، انتظار طراحی بدون حاشیه ای را داشته باشید. گوشی ها از پوششی نازک مانند چرم ساخته شده اند و از پوشش بالشتک ها تا روی هدبند نیز استفاده شده است. لازم به ذکر است که Tune 500 کاملاً محکم در برابر گوش ها قرار می گیرد و ممکن است کسانی که دارای سر بزرگی هستند پس از مدت طولانی فشار را احساس کنند. اما در کل می توان گفت که این هدفون های جی بی ال دارای تناسب راحتی مناسبی بوده و عایق صدای بسیار کارآمدی می باشند که می تواند به درستی برای حذف نویز فعال عمل کند. را در آنجا ضرب می کند.

همانطور که در بالا ذکر شد، JBL Tune 500 تا از طراحی خاصی برخوردار است. در این هدفون، ساختار پلاستیکی بسیار سبک است و کابل مسطح و مقاوم در برابر گره دارد که هنگام استفاده، مساله ای را برای کاربر ایجاد نمی کند. ضمن آنکه محل اتصال این کابل با گوشی ها به خوبی عایق بندی شده و با زاویه ای درست طراحی شده است تا از آسیب پذیری آن ها جلوگیری شود. 

این هدفون JBL Tune 500 Wired دارای پلاگین 3.5 میلی متری است که با زاویه ای خاص در این هدفون طراحی و ایجاد شده است. همچنین طراحی کوچک و تاشو این هدفون ها، آنها را قابل حمل می کند. بنابراین می توانید به سادگی آن ها را تا کرده و در کیف خود قرار دهید و در هر زمان که نیاز داشتید، برای گوش دادن به موسیقی های دلخواهتان استفاده کنید.

کیفیت عالی در هدفون جی بی ال

این نکته را باید اشاره کنیم که حتی کسانی که با صدای بلند به موسیقی گوش می دهند، هدفون Tune 500 حجم را ایجاد می کند. دامنه فرکانس استاندارد 20 تا20000 هرتز در این هدفون می تواند به آن ها کمک کند تا کیفیت صدایی عالی را ایجاد کنند که می تواند برای علاقه مندان موسیقی بسیار مناسب باشد. اگر سبک خاصی از موسیقی را گوش می دهید، به حتم هنگام تهیه هدفون نیز به کیفیت صوت آن دقت کافی خواهید داشت.

دراین هدفون  JBL Tune 500 Wiredباس متمایل به جلو را می شنوید که در امضای صدا در مرکز قرار دارد. باس قدرت زیادی به آهنگ های پاپ می بخشد، در حالی که طرفداران هیپ هاپ از هیجان ضرباتی که در این هدفون تولید می شود بسیار علاقه داشته و از آن لذت خواهند برد. بنابراین، کسانی که صدایی عظیم را درک می کنند، این هدفون را انتخاب خواهند کرد. 

همچنین میانه ها در این هدفون متعادل هستند و آهنگ های راک و پاپ گرم به نظر می رسند. بنابراین، می توان گفت که این یک هدفون بسیار راحت با کیفیت عالی است و برای کسانی که انتظار جدایی و شفافیت صدا را دارند،  می تواند گزینه ای عالی باشد. در واقع شاید این گونه است که این یک هدفون است که برای ژانرهای مدرن طراحی شده است.

ضمن آنکه گوش دادن به ویولن ها در فرکانس های بالا، لطافت بیشتری نسبت به جزئیات دارد و در عین حال، این کیفیت، برای گوش خوشایند بود. از سویی دیگر، این هدفون های JBL Tune 500 Wired ، وضوح یا درخشش زیادی به سازهای کوبه ای نمی دهد. اما نکته خوب این است که افرادی که حساسیت بیشتری به فرکانس های بالا دارند، می توانند امضای صدا را در گوش حس کنند.

jbl

صحنه صدا در هدفون

در این هدفون می توانید یک صحنه صوتی مناسب و متناسب با قیمت دریافت کنید و اگر بودجه کافی برای این کار در نظر گرفته و خواستار برخی از باس های قدرتمند هستید، JBL Tune 500 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این هدفون ها از نظر ژانر بهترین انتخاب نیستند، اما اگر عمدتا به سبک های مدرن موسیقی گوش می دهید، باید راضی باشید. با توجه به طراحی که در این هدفون ها انجام شده است، شما می توانید بهترین کیفیت صوتی را دریافت نمایید.

همچنین باید یادآور شویم که صدا و طراحی هدفون اغلب به عنوان یک اولویت شخصی در نظر گرفته می شود. برخی از مصرف کنندگان هدفون بالای گوش را ترجیح می دهند، برخی دیگر تصمیم می گیرند که به طور روزانه از هدفون گوش استفاده کنند. در نتیجه، بهتر است انواع مختلفی از هدفون را در یک فروشگاه بررسی کنید تا هدفونی را پیدا کنید که مطابق انتظارات شخصی شما باشد.

می توانید برای این منظور، در فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر، در میان محصولات متنوع هدفون های JBL جستجو کرده و متناسب با بودجه و انتظارات خود، بهترین آن ها را انتخاب کنید. همچنین می توانید برای آن انتخابی صحیح داشته باشید، از راهنمایی های کارشناسان تهران اسپیکر نهایت استفاده را ببرید. بدین ترتیب خرید شما می تواند بسیار لذت بخش بوده و این امکان فراهم می شود تا مدت های طولانی با رضایت خاطر از آن ها استفاده کنید.

هدفون سیمی جی بی ال

JBL Tune 500 انتخاب مناسبی برای کاربرانی است که هدفون های سیمی را جستجو کرده و ترجیح می دهند. این هدفون از جک و کابل تخت با دوام تری برخوردار است. این بدان معنی است که JBL Tune 500 با اکثر تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها سازگار است.

شاید با امکانات و ویژگی های عالی که در این هدفون جی بی ال به کار گرفته شده است، رقابت دیگر برندها با هدفون JBL Tune 500 با بودجه ای که برای آن منظور شده است، چندان ممکن نباشد. این یک امکان فوق العاده برای کاربران است که بتوانند از یکی از محصولات مناسب و با کیفیت مارک معتبری همچون جی بی ال استفاده کنند در حالی که هزینه ای معقول و مقرون به صرفه را می پردازند.

بنابراین می توان گفت که  Tune 500 برای اکثر کاربرانی که به موسیقی گوش می دهند یا از برخی فیلم ها و سریال ها در حین سفر لذت می برند و اغلب نیاز دارند وسایل خود را در کوله پشتی ذخیره کنند، گزینه مناسبی باشد. این هدفون قابل اعتماد ، قوی و از همه مهمتر کیفیت صدای عالی را ارائه می دهد.

ضمن آنکه کنترل از راه دور آن که تنها با یک دکمه همراه می باشد، می تواند آن را کاملا کاربرپسند نماید. این بسیار عالی است که کنترلر یک دکمه ای با میکروفون داخلی در این هدفون، شما را قادر می سازد تا بتوانید موسیقی، فیلم یا پادکست ها را بدون در آوردن هدفون، گوش دهید. البته شاید برای برخی از کاربران عدم کنترل میزان صدا در ریموت و کاهش یا افزایش صدای هدفون کمی سخت باشد، اما حتی در میزان بالاتری از صدای این هدفون، صدا همچنان واضح است که می تواند گزینه ای مناسب و عالی هنگام استفاده در فضای باز باشد.

هدفون

انتخاب متناسب با سلیقه 

این امکان برای شما وجود دارد که از میان تنوع رنگ های این هدفون، رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. هدفون گوش JBL Tune 500 برای اینکه حتی بیشتر از رقبای خود برجسته باشد، در چهار رنگ مختلف وجود دارد که می توانید از میان رنگ های سیاه، آبی، سفید و صورتی، رنگ دلخواه شخصی خود را انتخاب کنید و حسی از زیبایی ظاهری را همراه با کیفیت صوتی بالا تجربه نمایید.

JBL درک می کند که شما می خواهید در فضای باز به موسیقی گوش دهید و سعی می کند با این طراحی سبک و تاشو از این هدفون خود، راه حل بسیار خوبی به کاربران ارائه دهد. ضمن آنکه برای انتقال راحتی بیشتر، بالشتک های نرم گوشی و هدبند متناسب، را ارائه کرده است که حتی پس از مدت زمان طولانی تر، راحت هستند.

همچنین طراحی تاشو و ذخیره هدفون های سیمی JBL در کوله پشتی یا کیف دستی بسیار ساده است و آن را برای استفاده در سفر مناسب می کند. این بسیار هیجان انگیز است که بتوانید هنگام مشاهده مناظر زیبا در طبیعت، از موسیقی دلخواه خود در کیفیت صدایی بالا بهره ببرید. 

بنابراین می توان گفت که JBL Tune 500، یکی از بهترین هدفون های سیمی مقرون به صرفه با طراحی بادوام و کابل تخت است که برای لذت بردن از موسیقی، فیلم و سریال در هر زمان خاص طراحی و عرضه شده است که این امکان برای شما وجود دارد که این محصول را در اصالت کامل از تهران اسپیکر خرید کنید.

در شرایط فعلی شیوع کووید 19 که در سرتاسر دنیا حاکم است، خرید آنلاین از فروشگاه های خرده فروشی تخصصی می تواند بهترین انتخاب برای متقاضیان باشد. در فروشگاه اینترنتی می توانید با خیالی آسوده و دور از آلودگی های سطح شهر، به جستجوی خود در میان دسته بندی های مختلف پرداخته و از مارک های معتبر جهانی، محصولاتی با کیفیت که دارای عملکردی عالی باشند را متناسب با بودجه ای که منظور کرده اید خرید کنید. 

این باعث می شود ضمن کمک به کنترل بیشتر این بیماری همه گیر، محصولی اورجینال را نیز به صورت آنلاین تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که این امکان برای کاربران وجود دارد که پیش از خرید، مشاوره های لازم را از کارشناسان حرفه ای و متخصص تهران اسپیکر دریافت کنند و سپس با اطمینان کامل، خرید خود را نهایی نمایند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.