صدور موافقت اصولی عرضه اوراق مرابحه به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال

محمد حسین فهیمی، مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در گفت و گو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) با اعلام این خبر گفت: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با راهبرد توسعه مبتنی بر بازار سرمایه و با رویکرد ایجاد فرصت مشارکت برای آحاد جامعه از طریق معرفی ابزارهای تامین مالی بدهی و سرمایه‌ای جهت بهره‌مندی از فرصت‌های سودآور صنعت لوازم خانگی، برنامه‌های متنوعی از قبیل انتشار اوراق بدهی و عرضه سهام شرکت‌های این مجموعه در بازار سرمایه را در دستور کار دارد.

وی در خصوص زمان عرضه این اوراق گفت: این اوراق در آینده نزدیک از طریق شرکت فرابورس ایران عرضه خواهد شد. ضمانت این اوراق بر عهده بانک صنعت و معدن بوده و با همکاری برخی نهادهای مالی بازار سرمایه منتشر خواهد شد.

فهیمی تصریح کرد: اوراق مذکور با هدف تامین سرمایه در گردش جهت خرید مواد اولیه مورد نیاز خطوط تولید انواع یخچال و فریزر مصرف خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در خصوص ویژگی‌های این اوراق اظهار داشت که اوراق مزبور به ارزش کلی ۵ هزار میلیارد ریال، از نوع اوراق مرابحه است که اقساط آن به صورت هر سه ماه یکبار از زمان انتشار اوراق پرداخت خواهد شد.

فهیمی در خصوص ارتباط مجموعه انتخاب و بازار سرمایه بیان کرد: دیدگاه مثبتی نسبت به ظرفیت‌های بازار سرمایه در گروه انتخاب وجود دارد و انتشار این اوراق یکی از فعالیت‌های مستقیم مجموعه انتخاب در بازار سرمایه است که در ادامه و با عرضه سهام گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در فرابورس شاهد فعالیت هر چه بیشتر این مجموعه در بازار سرمایه خواهیم بود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.