موسسه حقوقی محمد رضا مه دادگر با مشاوره حقوقی رایگان

این موسسه حقوقی تحت نظر محمد رضا مه وکیل پایه یک دادگستری و با اتکا به تخصص و مهارت وکلای موسسه درزمینه‌ی ارائه خدمات مختلف، در حوزه وکالت و دعاوی حقوق، مشغول به فعالیت است. در این موسسه، تمام خدمات تخصصی حقوقی در زمینه‌هایی مانند مشاوره حقوقی، دعاوی املاک، دعاوی خانوادگی و... به موکلین ارائه می‎شود. همچنین این موسسه برای جلب اطمینان بیشتر موکلین خود، اقدام به ارائه مشاوره حقوقی رایگان و دریافت حق الوکاله پایان کار کرده‌ است. در ادامه با این موسسه حقوقی بیشتر آشنا خواهیم شد. 

محمد رضا مه وکیل پایه یک دادگستری

مدیریت موسسه حقوقی محمد رضا مه دادگر، بر عهده وکیل پایه یک دادگستری، محمد رضا مه است. مدیر این موسسه، بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت مفید در زمینه وکالت و داوری حقوقی دارد و هم‌اکنون هم در حال فعالیت تخصصی در همین زمینه است. ازآنجایی‌که تمامی وکلای این موسسه حقوقی، زیر نظر محمد رضا مه در حال فعالیت هستند، یکی از مزایایی که موکلین این موسسه از آن برخوردار می‌شوند، نظارت یک وکیل باسابقه بر روی جزئیات و فرآیند تمامی پرونده‌ها است. بنابراین، موکل می‌تواند با خیال راحت ازنظر عدم مواجهه با افراد غیرمتخصص و یا مشکلاتی مانند گم‌ شدن مدارک و یا عدم صورت گرفتن کارهای حقوقی، با اعتماد کامل، تمامی کارهای پرونده را به وکیل خود بسپرد. 

مشاوره حقوقی رایگان برای موکلان

اگر با مشکلی حقوقی دست‌وپنجه نرم می‌کنید و نیاز به مشاوره با افراد متخصص دارید، ولی تابه‌حال به دلیل هزینه بالای مشاوره این کار را انجام نداده‎اید، خرسندیم که اعلام کنیم موسسه حقوقی محمد رضا مه دادگر آماده ارائه مشاوره حقوقی رایگان به‌تمامی موکلین است. جلسه اول مشاوره با وکلای این موسسه کاملاً رایگان بوده و هیچ مبلغی از موکل دریافت نمی‌گردد. بنابراین موکلین می‌توانند قبل از هر اقدام حقوقی، ابتدا بدون پرداخت هرگونه هزینه‌ای، با یک وکیل حرفه‌ای مشورت کنند. 

مشاور حقوقی

امکان دریافت حق الوکاله پایان کار

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، موسسه حقوقی محمد رضا مه دادگر در جهت حمایت از موکلین خود، امکان پرداخت حق الوکاله پایان کار و در زمان به نتیجه رسیدن پرونده را برای موکلین فراهم کرده است. موسسه حقوقی محمد رضا مه دادگر، در راستای خدمت‌رسانی به موکلین، از ابتدای به جریان افتادن پرونده تا انتهای کار هیچ هزینه‌ای از مشتریان دریافت نمی‌کند. درواقع، افراد می‌توانند علاوه بر مشورت رایگان با هر یک از وکلای متخصص موسسه، بدون پیش‌پرداخت، از خدمات این وکلا استفاده کنند. روش دیگر پرداخت حق الوکاله نیز به‌صورت اقساط است و موکلین می‌توانند با توجه به شرایط مالی خود، حق الوکاله را در پایان کار و یا درزمانی که پرونده در جریان است، به‌صورت قسطی پرداخت کنند.

خدمات موسسه مه دادگر

خدمات موسسه حقوقی محمد رضا مه دادگر

خدمات این موسسه حقوقی تنها محدود به مشاوره حقوقی رایگان نمی‎شود و موکلین امکان برخورداری از خدمات حقوقی در تمامی زمینه‌ها را دارند. در زیر می‌توانید زمینه‌های فعالیت موسسه حقوقی محمد رضا مه دادگر را مشاهده کنید:

قبول وکالت در زمینه امور ملکی: خدمات موسسه در زمینه دعاوی املاک، شامل الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، سرقفلی، تخلیه، اجاره‌نامه، مشارکت نامه و افزار و تفکیک است.

دعاوی چک: خدمات مربوط به دعاوی چک شامل مطالبه وجه چک، رسید عادی، سفته و توقیف اموال در کم‌ترین زمان ممکن است.

دعاوی ثبت‌احوال: خدمات موسسه حقوقی در این زمینه عبارت‌اند از کاهش سن بین 5 تا 7 سال، تغییر نام و نام خانوادگی،  حذف نام همسر سابق از شناسنامه و انجام کلیه امور مربوط به شناسنامه اشخاص.

دعاوی خانوادگی: خدمات مربوط به این زمینه هم شامل طلاق توافقی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، طلاق غیابی، مطالبه مهریه و نفقه و حضانت است.

دعاوی کیفری: خدمات مربوط به این بخش شامل رسیدگی به امور کلاه‌برداری، تحصیل مال غیر از طریق نامشروع، خیانت‌درامانت، سرقت و مشاوره با کارشناس متخصص مربوط به امور کیفری است.

تخصص ما نتیجه تجربه ما است

شعار موسسه حقوقی محمد رضا مه دادگر، اتکا به تخصصی است که درنتیجه سال‌ها تجربه به‌دست‌آمده است. محمد رضا مه، وکیل پایه یک دادگستری که مدیریت این موسسه را بر عهده دارد، باسابقه‌ی بیش از یک دهه فعالیت در امور حقوقی، همراه با وکلای حرفه‌ای باسابقه درخشان، به‌تنهایی برای ایجاد ضمانت برای موکلین کافی هستند. وکلای باتجربه و متعهد این مجموعه، بعد از صدور حکم، موکل خود را رها نمی‌کنند و تا زمان حل کامل مشکلات حقوقی، پرونده‌ موکل خود را به‌صورت مداوم پیگیری می‌کنند. خوشبختانه کارنامه درخشان موسسه نمایانگر موفقیت در اکثر پرونده‌های حقوقی است. این موضوع که وکلا برای جلب اعتماد موکل خود اقدام به دریافت حق الوکاله پایان کارکرده‌اند، نشانه‌ اعتماد آن‌ها به مهارت و تخصص خود است. 

چرا باید موسسه حقوقی محمد رضا مه دادگر را انتخاب کنیم؟

با توجه به مطالبی که ذکر شد، برخی از مزایای استفاده از مشاوره حقوقی موسسه محمد رضا مه دادگر در زیر آورده شده است:

• نظارت وکیل پایه یک دادگستری با بیش از یک دهه تجربه در امور حقوقی، بر روند پرونده موکل‌ها و فعالیت‌های وکلای مجموعه.

• دریافت مشاوره حقوقی رایگان برای جلسه اول مشاوره؛ تمام موکلین می‌توانند قبل از انتخاب وکیل و یا سپردن پرونده‌های حقوقی به موسسه، از یک جلسه مشاوره رایگان برخوردار شوند.

• جهت ایجاد اعتماد دوطرفه بین وکیل و موکل، حق الوکاله پایان کار دریافت می‎شود.

• امکان پرداخت حق الوکاله به‌صورت اقساط

• ارائه خدمات حقوقی در تمام زمینه‌‎ها، ازجمله دعاوی کیفری، دعاوی خانوادگی، داوری و...

• ارائه نوآوری در تخصصی کردن کلیه فعالیت‌های حقوقی مربوط به دعاوی مختلف

روش‌های تماس با موسسه حقوقی محمد رضا مه دادگر

جهت دریافت مشاوره رایگان با وکلای موسسه، می‌توانید به سایت ما به آدرس mehdadgar  مراجعه کنید.

همچنین، در صورت نیاز می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

77723606، 77724264، 09121597687

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.