در تور دبی از آکواریوم دبی بازدید کنید

 این مرکز خرید عظیم علاوه‌بر فروشگاه‌های بی‌شمار خود، تفریحات خاص و هیجان‌انگیز زیادی دارد که آوازه جهانی دارند. یکی از قسمت‌های سحرآمیز دبی مال، آکواریوم دبی به‌حساب می‌آید. جالب است بدانید این آکواریوم، رکورد جهانی گینس را برای «بزرگ‌‌ترین پانل اکریلیک دنیا» کسب کرده است. آکواریوم دبی با داشتن بیش از ۳۳.۰۰۰ موجود آبزی در ۴۰ گونه متفاوت و امکانات خاص خود، تجربه‌ای به‌یادماندنی برای شما به‌ارمغان می‌آورد. پس پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر تور ارزان دبی خود را تهیه کنید و تجربه بازدید از آکواریوم دبی را ازدست ندهید. درادامه با ما همراه باشید، تا به‌طورکامل‌، عجایب این مکان سحرآمیز را با هم کشف کنیم. 

معرفی و اطلاعات کلی آکواریوم دبی

آکواریوم دبی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان، یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های تور دبی است. همان‌طورکه پیش‌تر گفتیم، این آکواریوم با گنجایش ۱۰ میلیون لیتر آب، بیش از ۳۳.۰۰۰ موجود آبزی در ۴۰ گونه متفاوت دارد. شما در این مجموعه در یک تونل شیشه‌ای ۲۷۰ درجه قدم می‌زنید و زندگی دریایی را از نزدیک مشاهده می‌کنید. این تونل با طول ۵۱ متر، عرض ۲۰ متر و ارتفاع ۱۱ متر یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های این مجموعه است.

البته باید بگوییم تفریحات و خدمات این مجموعه فقط به این تونل ختم نمی‌شود؛ بلکه تفریحات بیشتری مانند غواصی با کوسه‌ها، دیدار با کروکودیل شاه، حیوانات شب امارات، غذا دادن به جانوران و غیره نیز، در آن وجود دارند. همچنین به‌دلیل وسعت این آکواریوم، سالانه علاوه‌بر گردشگران، پژوهشگران زیادی برای مطالعه و تحقیق درباره موجودات دریایی به این آکواریوم سر می‌زنند. این مجموعه از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح  الی ۱۱ شب و از پنجشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب کار می‌کند. قیمت بلیط پکیج کامل این مجموعه، شامل تونل ، باغ وحش، سواری بر قایق شیشه‌ای و… ۱۲۰ درهم است.

دبی آکواریوم

تفریحات هیجان‌انگیز آکواریوم دبی

آکواریوم دبی فراتر از یک آکواریوم ساده برای تماشای آبزیان است که نباید آن را در تور دبی خود ازدست بدهید. شما در این آکواریوم می‌توانید به‌وسیله تفریحات خاص آن، از لمس جریان زندگی در اقیانوس و خشکی لذت ببرید. درادامه با ما همراه باشید تا تعدادی از این تفریحات را بررسی کنیم:

قایق‌های شیشه‌ای: در این آکواریوم قایق‌هایی وجود دارند که تجربه هیجان‌انگیزی را برای شما به‌ارمغان می‌آورند. این قایق‌ها، کف شیشه‌ای دارند و این امکان را به شما می‌دهند که جریان زندگی زیر آب را تماشا کنید. این قایق‌ها تا ۱۰ نفر ظرفیت دارند و تقریبا هر ۱۰ الی ۲۰ دقیقه حرکت می‌کنند. البته باید بگوییم سوارشدن بر این قایق‌ها برای بانوان باردار و کودکان زیر سه سال ممنوع است. بخش قایق‌های شیشه‌ای در باغ‌وحش زیر آبی در طبقه دوم دبی مال قرار دارد.

واقعیت مجازی باغ وحش: اگر دوست دارید کنار تماشای آبزیان دریایی به بازدید از باغ‌وحشی عظیم و هیجان‌انگیز بپردازید، این بخش از مجموعه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید در واقعیت مجازی باغ‌وحش زندگی حیوانات درحال انقراض را از نزدیک ببینید. از شنا کنار یک کوسه ‌نهنگ عظیم‌الجثه تا قدم‌زدن میان خانواده گوریل‌ها و فیل‌ها، همگی در این مجموعه امکان‌پذیر است. شما می‌توانید این قسمت را در طبقه همکف آکواریوم دبی پیدا کنید.

دیدار با کوسه‌ها: اگر تماشای کوسه‌ها از پشت شیشه برای شما به‌اندازه کافی هیجان‌انگیز نیست، شما می‌توانید با این برنامه آکواریوم، به دیدن کوسه‌ها از فاصله چند سانتی‌متری بپردازید! شما در این برنامه ۳۰ دقیقه‌ای، لباس غواصی می‌پوشید و زندگی کوسه‌ها و غذاخوردن بچه کوسه‌ها را از نزدیک می‌بینید. همچنین می‌توانید اطلاعات خوبی راجع به روش رشد و پرورش کوسه‌ها به‌دست آورید. پس توصیه می‌کنیم با رزرو تور ارزان دبی ، این تجربه کم‌یاب را با هزینه‌ای پایین تجربه کنید.

چگونه تخفیف بگیریم؟

اگر شما اهل فیلم و سینما هستید، بهتر است در ساعات ابتدایی روز، یعنی از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۳، به این آکواریوم بروید. کسانی که در این ساعات به آکواریوم می‌روند، یک بلیط رایگان سینما ریل هم دریافت می‌کنند. البته اگر خیلی علاقه به بازدید از مجموعه در صبح ندارید، نگران نباشید. کسانی که از ساعت ۲۲ تا زمان بسته‌شدن مرکز خرید به این مجموعه سر می‌زنند، از تخفیف ۲۰ درصدی روی بلیط‌های خود برخوردار می‌شوند. همچنین اگر در گروه‌های ۲۵ نفره یا بیشتر به این مجموعه سر بزنید، تخفیف‌های بیشتری نیز دریافت می‌کنید. بدون‌شک با اعمال تخفیف‌های گوناگون، یک تور ارزان دبی را تجربه خواهید کرد.

در این مطلب با یکی از بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین آکواریوم‌های دنیا، یعنی آکواریوم دبی، آشنا شدید. به شما پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر ویزا دبی و تور خود را از اپلیکیشن علی بابا تهیه کنید و این تجربه لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را ازدست ندهید. شما چه خاطره‌ای از آکواریوم دبی دارید؟ فراموش نکنید نظرات و پیشنهادات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.