برگزاری رویداد اطلاع‌رسانی در مورد پروژه‌های مسئولیت اجتماعی برند شودر

شیرآلات شودر از سال 1370 در زمینه‌ی تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی با هدف خلق محصولات باکیفیت و کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی آغاز به فعالیت کرد، در تمام این سال‌ها فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی بخشی از اهداف شودر بوده است.

سال گذشته و در جشن 28 سالگی مقرر شد شودر در راستای مسئولیت اجتماعی برند و همچنین با توجه به مسئله‌ی آب در کشور که موضوعی حیاتی به حساب می‌آید؛ حمایت از آب‌رسانی به 28 نقطه کمتر بهره‌مند از شیرآلات بهداشتی را تا پایان سال 1399 بر عهده بگیرد. 

به نقل از روابط عمومی شیرآلات شودر طرح تجهیز شیرآلات بهداشتی و دسترسی به آب سالم در مناطق کمتر بهره‌مند در قالب طرح مسئولیت اجتماعی و کمپین «تسهیل دسترسی به آب سالم با شیرآلات شودر» به پایان رسیده است.

شودر برای انتخاب این 28 نقطه از مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی دعوت کرد تا با اطلاع‌رسانی خود کمک کنند مناطقی که بیش از بقیه نیاز به آب‌رسانی یا تجهیز امکانات دارند مشخص شوند و بدین ترتیب این طرح در شهرهای کرمانشاه، اردبیل، کرمان اجرایی شد.

شیرآلات بهداشتی شودر از ابتدای فعالیتش وظیفه خود می‌دانسته در راستای کاهش هدررفت منابع آب، و نیز آبرسانی به مناطق محروم فعالیت‌هایی خیرخواهانه و در راستای مسئولیت اجتماعی برند خود انجام دهد. 

شودر در طرحی جامع به آموزش بیش از ۸۰۰۰ نفر نصاب شیرآلات بهداشتی پرداخته و بدون دریافت هزینه سعی داشته است مشکلاتی را که در فرایند نصب شیرآلات بهداشتی باعث هدررفت آب می‌شود کاهش دهد. این افراد گواهی‌نامه‌های رسمی شودر سرویس را دریافت کرده‌اند و خود را بخشی از خانواده‌ی بزرگ شودر می‌دانند. 

یکی از استانداردهای محصولات شودر استفاده از پرلاتور‌های با کیفیت است. عملکرد پرلاتور در شیرآلات بهداشتی به این شکل است که هنگام باز شدن شیر آب، هوا با آب مخلوط می‌شود و موجب می‌شود علاوه بر اینکه مصرف‌کننده احساس بهتری هنگام مصرف آب داشته باشد. میزان مصرف نیز به طرز چشم‌گیری تا ۵۰ درصد کاهش یابد. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.