خرید آنی گیفت کارت

افراد می توانند با خرید گیفت کارت خرید های اینترنتی خودشان را انجام دهند و از خدمات الکترونیکی بهره مند شوند. اکثر شرکت های بزرگ و معتبر جهان گیفت کارت های مخصوص خود را در مقادیر مختلف برای کاربران تولید کرده اند و هر کدام از آنها قابلیت ها و کاربردهای خاص خود را دارند. این کارت ها می توانند به عنوان بهترین هدیه برای دوستان، همکاران، گیمرها و کاربران اینترنت باشد و افراد می توانند با استفاده از آن به انواع برنامه ها، کتاب ها، فیلم ها، سریال ها، بازی ها، موسیقی و ... دسترسی داشته باشند.

قیمت گیفت کارت و نکات مهم در خرید آنها

همانطور که گفته شد هر کدام از کمپانی های گیفت کارت های مخصوص به خودشان را دارند که دارای ارزهایی مانند دلار، یورو و پوند هستند. قیمت این کارت ها در داخل کشور بستگی به ارز رایج و مقدار آن دارد و می تواند از چند هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد. برای خرید گیفت کارت لازم است که به نکات و فاکتورهای مختلفی توجه شود که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون اعتبار و سابقه سایت و فروشگاه فروشند، ارز رایج در گیفت کارت، میزان اعتبار کارت، ریجن (منطقه) گیفت کارت، اصلی بودن کارت، رعایت موارد امنیتی، توجه به کارمزدها و مالیات ها و ... اشاره کرد.

گیم کد

محبوب ترین و پرفروش ترین گیفت کارت ها

امروزه کاربران اینترنتی، گیمرها، دانشجویان و ... از گیفت کارت ها استفاده های زیادی می کنند و خدمات الکترونیکی مورد نظر خودشان را دریافت می کنند. از جمله رایج ترین گیفت کارت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• گیفت کارت آیتونز که توسط کمپانی اپل صادر شده و کاربران می توانند به وسیله آن به نرم افزارها، برنامه ها، فیلم ها و ... دسترسی داشته باشند.

گیفت کارت پلی استیشن که از طرف کمپانی سونی صادر شده و یک هدیه عالی برای عاشقان کنسول PS و گیمرها است.

• گیفت کارت گوگل پلی که توسط کمپانی گوگل تولید شده و از سال 2017 در سراسر جهان جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

گیفت کارت استیم که محصول شرکت Valve است و به کاربران اجازه عضویت در شبکه مجازی Steem و استفاده از امکانات آن را می دهد.

• گیفت کارت ایکس باکس که محصول مایکروسافت است و در مقادیر مختلف در دسترس کاربران قرار دارد و کاربران می توانند با استفاده از آن به برنامه ها و داده های مختلفی دسترسی داشته باشند.

سایت گیم کد

سایت گیم کد

با توجه به تحریم بودن کشور ایران و محدودیت های کاربران ایرانی در خرید گیفت کارت ها، فروشگاه ها و وب سایت های متعددی در زمینه فروش این کارت ها فعالیت می کنند. سایت گیم کد به عنوان یکی از معتبرترین، پر بازدید ترین و با سابقه ترین فروشگاه های فعال در حوزه فروش گیفت کارت ها و جم بازی شناخته می شود که دارای پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید است، از درگاه بانکی مطمئن استفاده می کند و همچنین دارای ssl می باشد. این سایت خدماتی مانند تحویل فوری محصول، شارژ فوری محصولات درون برنامه ای، شارژ فوری خرید اعتبار درون بازی و ... به کاربران ارائه می کند.

 علاوه بر خرید گیفت کارت کاربران می توانند از این سایت خرید یوسی پابجی، خرید سی پی کالاف دیوتی، خرید جم فری فایر، خرید ویباکس فورتنایت، خرید الماس ایمو، خرید درون برنامه ای، خرید اعتبار درون بازی و ... را انجام دهند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.