امید ما در تنظیم بازار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اعضای هیات مدیره اتحادیه در دیدار با عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزیر صمت ضمن ارائه گزارش عملکرد اعضا در ایام شیوع بیماری کرونا، خواستار رفع برخی محدودیت ها برای فعالیت اعضا در حوزه های مختلف شدند.

عباس قبادی در این دیدار با بیان اینکه انصافا عملکرد اتحادیه و اعضای آن در ایام شیوع کرونا درخشان بوده، گفت: در دورانی که همه دنیا شاهد غارت فروشگاه‌های زنجیره‌ای بودند، اعضای این اتحادیه با مدیریت متمرکز و صحیح طوری عمل کردند که همواره قفسه فروشگاه ها مملوء از کالا بود و فضای بازار دچار اختلال نشد.

دبیرستاد تنظیم بازار در ادامه افزود: ما در بحث تنظیم بازار امید به اعضای این اتحادیه داریم که همچون گذشته با نقش آفرینی مثبت شاهد آرامش در بازار باشیم.

معاون بازرگانی داخلی وزیر صمت در ادامه افزود: در صورت وجود هرگونه مشکل در روند عادی فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اجرای برنامه های توسعه ای، آنها را در جهت تسریع در خدمت رسانی به مردم با استفاده از ظرفیت های قانونی رفع می کنیم.

شایان ذکر است در این جلسه حکم انتصاب رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای  به عنوان مشاور در امور فروشگاه های  زنجیره ای از سوی معاون بازرگانی داخلی وزیر صمت اعطا شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.