رکورد فروش آنلاین پوشاک در سیاجمعه بانی‌مد شکسته شد!

امسال نیز جمعه سیاه در ایران مانند بسیاری از کشورها برگزار شد اما جمعه سیاه امسال زیر سایه موج سوم شیوع ویروس کرونا بود. کرونا باعث شد تا فروشگاه‌های آفلاین به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا تعطیل شوند. این تعطیلی سبب شد تا خریداران بیشتر به سمت خرید آنلاین گرایش پیدا کنند. خرید آنلاین نیز در شرایط کرونایی حاکم بر جامعه به نظر تصمیمی هوشمندانه می‌آمد.

یکی از حاشیه‌های جمعه سیاه در ایران، شک و تردیدهایی است که برخی درباره‌ی واقعی بودن تخفیف‌ها دارند. بسیاری از کاربران به این مسئله اذعان دارند که قیمت‌ها غیرواقعی هستند و قیمت بعد از تخفیف قیمت اصلی کالاها است؛ یعنی فروشگاه‌ها عملاً تخفیفی به مشتریان نمی‌دهند!

با توجه به شرایط اقتصادی و افت ارزش ریال در مواجهه با این ادعا طبیعی است که کمی شک و تردید برای مشتری در هنگام خرید به وجود بیاید. در چنین شرایطی شاید اولین و بدیهی‌ترین نتیجه در جمعه سیاه احتمالاً کاهش فروش و شکست کمپین‌ها است.

اما این روزها طبق گزارش‌های موثق از اردوگاه کمپین فروشگاه اینترنتی بانی‌مد، رکورد فروش آنلاین پوشاک در سیاجمعه بانی‌مد شکسته شده و این شرکت تا به اینجا موفق‌ترین کمپین جمعه سیاه را در میان فروشگاه‌ها تجربه کرده است.

هرچند که دستیابی به اطلاعات، درباره‌ی حجم دقیق سفارش‌ها و میزان فروش یک کسب‌وکار، امری دشوار است اما اخبار واصله حاکی از آن است که تمامی رکورد‌ها در جشنواره‌ی فروش ویژه سیاجمعه بانی‌مد شکسته شده است. با توجه به گزارش‌هایی که در فضای مجازی توسط مخاطبان، انتظار می‌رود این رکوردشکنی تا روز پایانی جشنواره فروش ویژه سیاجمعه بانی مد نیز ادامه داشته باشد.

به همین منظور به بررسی جشنواره حراج ویژه سیاجمعه بانی مد می‌پردازیم.

در سیاجمعه‌ بانی‌مد چه خبر بود؟

جشنواره فروش ویژه سیاجمعه بانی مد با شعارهای تبلیغاتی نباید بزاری زمان بگذره! و هیجان به ساعت! کار خود را آغاز کرد. بانی مد در این فروش ویژه تا ۵۰% تخفیف روی کالاها قرارداد و ۴۰ درصد تخفیف بدون محدودیت نیز روی سبد خرید منظور کرد.

یکی از محاسن خرید اینترنتی نسبت به خرید آفلاین شاید این نکته باشد که خریدار می‌تواند به‌راحتی اجناس و قیمت‌ها را با دیگر فروشگاه‌ها مقایسه کند؛ همین مسئله باعث شد تا بسیاری پس از اطلاع از تخفیف‌های بانی‌مد درصد در مقایسه برآیند.

جدول مقایسه ای

بانی‌مد هم‌زمان با شروع سیاه جمعه در سطح شهر تهران با بیلبوردهای گسترده و در فضای مجازی به معرفی کمپین خود پرداخت. این تبلیغات گسترده از طرف بانی‌مد، این فرضیه که بانی‌مد از قیمت‌های فروشگاه خود و البته کیفیت اجناس اطمینان دارد را به‌یقین تبدیل کرد.

معمولاً پیش از شروع جشنواره‌های فروش گسترده مانند جمعه سیاه شرکت‌ها به تقویت تمامی بخش‌های خود ازجمله بخش فنی و ناوگان حمل و نقل، می‌پردازند و تلاش‌ آن‌ها در جهت ارائه بهترین خدمت به مشتری است. بانی‌مد نیز از این قاعده مستثنا نبود و با تقویت زیرساخت‌های سایت و افزایش نیروی انسانی با آمادگی کامل به استقبال حراج ویژه سیاجمعه رفت.

با شروع سیاجمعه بانی مد از ۴ آذر که در روز جمعه 7 آذر، به اوج خود رسید، بانی‌مد با خیل عظیم مشتریان و خریداران مواجه شد. تعداد سفارش‌های بانی‌مد به‌قدری زیاد بود که تلاش‌های تیم فنی، ناوگان حمل و نقل این شرکت شبانه‌روزی شد. هرچند بانی مد با توجه به تبلیغات گسترده و پیشنهادهای هیجان‌انگیز انتظار حجم سفارش‌های بالا را می‌کشید اما در طول روزهای فروش سیاجمعه بانی‌مد سایت این فروشگاه به دلیل حجم بالای بازدید‌کننده حتی دقایقی از دسترس خارج شد اما با ممارست‌های تیم فنی بانی‌مد، سایت این فروشگاه دوباره به دسترس بازگشت. 

جدول ترافیک سایت

این استقبال گسترده سبب شد تا در شبکه‌های مجازی از سیاه جمعه بانی‌مد به نام واقعی‌ترین جشنواره سیاه جمعه یاد شود. همان‌طور که ذکر شد با توجه به امکان مقایسه در خرید آنلاین، باید به این مسئله اذعان داشت که ادعای بانی مد درباره واقعی‌ترین جمعه سیاه و میزان تخفیف‌ها و قیمت‌های سایت ادعای درستی بوده است.

با جست‌وجوی نام بانی‌مد در شبکه‌های اجتماعی دریافتیم که رضایت مشتریان از قیمت‌ها، کیفیت اجناس و جشنواره فروش بسیار بالا بوده و این کمپین علاوه بر فروش در رضایتمندی مشتریان نیز موفق بوده است.

 بانی‌مد که به جشنواره‌های فروش ویژه و تخفیف‌های فوق‌العاده‌اش شهرت دارد، پس از جشنواره موفق بازگشت به مدرسه، این بار نیز کمپینی موفق را تجربه کرد. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.