به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک خدمت تسهیلات هوشمند فرابانک را با هدف اعطای تسهیلات آسان، سریع و با حداقل مراجعه به شعبه فراهم ساخته است.

برای آشنایی بیشتر با این سامانه و فرآیند درخواست و دریافت تسهیلات از طریق آن این مطلب را بخوانید:

چگونه وارد فرایند دریافت تسهیلات فرابانک ملت شویم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت بانکداری اینترنتی بانک ملت و ورود به بخش تسهیلات فرابانک نسبت به انتخاب و ثبت درخواست تسهیلاتی که سامانه به شما پیشنهاد می‌دهد، اقدام و صرفاً با یکبار مراجعه به شعبه، آن را دریافت کنید.

تسهیلات نوع اول: بدون ضامن، بدون وثیقه

اگر دارای رتبه اعتباریA بوده و چک برگشتی نیز نداشته باشید، سامانه هوشمند فرابانک با لحاظ نمودن میزان درآمدتان، تسهیلات بهان تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال را بدون ضامن و وثیقه به شما پیشنهاد خواهد داد.

تسهیلات نوع دوم: بدون ضامن، با وثیقه سپرده بلندمدت

اگر تمایل دارید برای دریافت تسهیلات از سپرده بلند مدت به عنوان وثیقه استفاده نمایید، سامانه هوشمند فرابانک، به شما پیشنهاد استفاده از تسهیلات تابش تا سقف یک میلیارد ریال و کارت اعتباری تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال را با لحاظ نمودن میزان پرداخت اقساط، ارائه خواهد نمود.

انواع تسهیلات فرابانک ملت، مبلغ و تعداد اقساط آن به شرح جدول زیر می‌باشد.

جدول-بانک ملت

موارد مهمی که باید مورد توجه قرار بدهیم:

۱. تسهیلات موجود در این سامانه برای مشتریانی در نظر گرفته شده است که در شبکه بانکی دارای چک برگشتی نبوده و بدهی عقب‌افتاده به بانک‌ها نداشته باشند. این موارد به صورت خودکار بررسی و استعلام می‌شود.

۲. رتبه اعتباری شما که از سامانه شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران اخذ خواهد شد، در تعیین نوع و میزان تسهیلات مؤثر است.

۳. اگر تاکنون از خدمات بانکداری اینترنتی ما استفاده نکرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک، رمز ورود به سامانه اینترنتی بانک ملت را دریافت نمایید.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات تکمیلی و آگاهی از شرایط و مقررات تسهیلات هوشمند فرابانک ملت، به سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت به نشانیebanking.bankmellat.ir مراجعه یا با مرکز تماس بانک ملت به شماره ۱۵۵۶ از تهران و ۰۲۱۸۲۴۸۸ از سایر شهرها، تماس حاصل فرمایید.

بانک ملت امیدوار است این خدمت جدید، رضایت بیشتر مشتریان را فراهم آورد و مشتریان از راهنمایی‌ها و پیشنهادهایشان برای ارائه خدماتی متمایز این بانک را بهره مند کنند.

منتظر تسهیلات جدید در سامانه هوشمند فرابانک ملت باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.